• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Modulu otticu VS Transponder

    Tempu di post: Aug-15-2023

    U modulu otticu hè un tipu d'equipaggiu d'interconnessione di rete per realizà a cunversione di u signale fotoelettricu, è u transponder hè un tipu d'equipaggiu di interconnessione di rete per realizà l'amplificazione regenerativa di u segnu otticu è a cunversione di lunghezza d'onda. Ancu s'è u modulu otticu è u transponder sia basatu annantu à u principiu di cunversione fotoelettrica è ponu realizà a cunversione fotoelettrica, ma a funzione è l'applicazione hè diversa, è ùn ponu micca rimpiazzà l'altri. Questu articulu vi diciarà a diffarenza trà i moduli ottici è i cunvertitori in grande dettaglio.

    Cum'è un equipamentu di cumunicazione per a trasmissione è a ricezione di segnali ottici, u modulu otticu hè spessu usatu in sistemi di cumunicazione in fibra ottica cum'è data center, rete d'impresa, cloud computing è FTTX. Di solitu, i moduli ottici supportanu hot swap, chì pò esse usatu in u slot di modulu di switches di rete, servitori è altri dispositi di rete. Attualmente, ci sò parechji tipi di moduli ottichi nantu à u mercatu, cum'è 1G SFP, 10 GSFP +, 25G SFP 28,40G QSFP +, 100G QSFP, 28,400G QSFP-DD moduli ottici, etc. Sò generalmente usati cù diversi tipi di Jumpers in fibra ottica o cavi di rete per realizà a trasmissione di a rete à distanze diverse, chì varieghja da 30km à 160km. Inoltre, u modulu otticu BiDi pò trasmette è riceve segnali attraversu una sola fibra ottica, simplificà in modu efficace u cablaggio, migliurà a capacità di a rete è riduce u costu di l'infrastruttura di cablaggio. In modu simile, i moduli ottici di a serie WDM (vale à dì, i moduli ottici CWDM è DWDM) ponu ancu riutilizà segnali di diverse lunghezze d'onda à a listessa fibra ottica, comunmente vistu in e rete WDM / OTN.

    Transponder, cunnisciutu ancu cunvertitore di lunghezza d'onda fotoelettrica o ripetitore di amplificatore otticu, hè un convertitore di media in fibra ottica chì integra trasmettitore è ricevitore. Pò espansione a distanza di a trasmissione di a rete cunvertisce a lunghezza d'onda è l'ingrandimentu di a putenza ottica, è hà a funzione di amplificazione equilibrata, estrazione di timing è ricunniscenza di signali ottici rigenerati. Oghji, i transponders cumuni nantu à u mercatu sò 10G / 25G / 100G, Frà elli, U ripetitore 10G / 25G pò realizà a cunversione di fibra ottica (cum'è a cunversione unidirezionale di doppia fibra in una sola fibra bidirezionale), a cunversione di tippu di fibra (fibra ottica multi-mode in fibra ottica monomodale) è u rinfurzamentu di u signale otticu (cunvertendu). signalu otticu di lunghezza d'onda ordinariu in cunfurmità cù a lunghezza d'onda di definizione ITU-T per ottene a rigenerazione di l'amplificazione, a furmazione è a re-timing di u clock); Di solitu usatu in cumbinazioni cù un amplificatore di fibra ottica EDFA è un compensatore di dispersione DCM, Ampiamente utilizatu in e rete MAN, WDM, In particulare in e rete DWDM ultra-longa distanza. U ripetitore 100G (vale à dì u ripetitore multiplexing 100G) hè principalmente sviluppatu per a trasmissione 10G / 40G / 100G per cunvertisce diverse interfacce ottiche in modu flessibile. Vale à dì, u ripetitore 100G pò sustene una cumminazione flessibile di 10 GbE, 40 GbE è 100 GbE, è pò esse usatu in a rete di l'impresa, a rete di parchi, l'interconnessione di grandi centri di dati, MAN è alcune applicazioni remote.

    Da quì sopra, u modulu otticu è u ripetitore ponu cunvertisce segnali elettrici in signali ottichi, ma a diffarenza trà i dui hè:

    1. U modulu otticu hè una interfaccia seriale, trasmette è riceve signali in u modulu otticu, mentre chì u ripetitore hè una interfaccia parallela è deve currisponde à u modulu otticu per realizà a trasmissione di signali. U modulu otticu, una parte hè usata per trasmette signali è l'altra parte hè usata per riceve signali.

    2. Ancu s'è u modulu otticu pò realizà a cunversione fotoelettrica, u transponder pò cunvertisce i signali fotoelettrici da diverse lunghezze d'onda.

    3. Ancu s'è u cunvertitore pò ancu trattà facilmente i signali paralleli low-rate, hà una grande dimensione è un altu cunsumu d'energia cumparatu cù u modulu otticu.

    In corta, u transponder pò esse vistu cum'è un modulu otticu disassemblatu, cumpleta a trasmissione di rete WDM remota chì u modulu otticu ùn pò micca.

    Shenzhen HDV Phoelectron Technology Ltd. una pruduzzioni specializata di pruduttori di moduli ottici. Micca soluONUserie,OLTserie,cambiaseria, ogni tipu di moduli sò dispunibuli, Quelli chì in bisognu di visità è sapè di più hè accoltu.

    asd (1)


    web聊天