Cumu determinà i trè poli prima?
L'identificazione di i trè pins nantu à u simbulu di transistor MOS deve fucalizza nantu à i punti chjave:
G-pole, inutile di dì, hè relativamente faciule di ricunnosce.
U polu S, ch'ellu sia un canale P o un canale N, intersece duie linee.
D-pole: Ch'ella sia P-channel o N-channel, hè u latu cù cunduttori separati.
Dopu avè determinatu a polarità di e trè gammi, hè u tempu di determinà s'ellu hè un canale P o un canale N (di sicuru, pudete ancu determinà u tipu di canale prima è poi determinà a polarità di e trè gammi):
Determinazione di direzzione di diodi parassiti:
Se u metudu di sopra ùn hè micca faciule di ricurdà, un metudu simplice di ricunniscenza hè: (Imagine chì e trè linee discontinue nantu à u latu DS sò cunnessi) Ch'ella sia un MOSFET N-channel o P-channel, a direzzione di freccia di u sustrato mediu. è a direzzione di a freccia di u diodu parasiticu sò sempre listessi: o tutti puntanu da S à D, o tutti puntanu da D à S.
È u so usu, per esempiu, nantu à a scheda madre di u laptop chì facemu ogni ghjornu, i transistors MOS anu duie funzioni principali: cambià è isolamentu. A funzione di slow up spessu usata in i nostri moduli SFP è PON hè ottenuta attraversu sta funzione
U sopra hè una breve panoramica di MOS Tube Application, chì pò esse un riferimentu per tutti. A nostra cumpagnia hà una squadra tecnicu forte è pò furnisce servizii tecnichi prufessiunali per i clienti. Attualmente, a nostra cumpagnia hà prudutti diversificati: intelligentionu, modulu otticu di cumunicazione, modulu di fibra ottica, modulu otticu sfp,oltequipamentu, Ethernetcambiaè altri equipaghji di rete. Sè avete bisognu, pudete avè una cunniscenza prufonda.