Sicondu diverse esigenze di l'utilizatori, diversi tipi di servizii, è u sviluppu di a tecnulugia in diverse tappe, a forma di sistemi di cumunicazione in fibra ottica pò esse diversa.
Attualmente, un numeru relativamente grande di forme di sistema sò aduprate per sistemi di cumunicazione digitale in fibra ottica di modulazione di intensità / rilevazione diretta (IM / DD). U schema di bloccu di u principiu di stu sistema hè mostratu in a Figura 1. Cumu pò esse vistu da a figura, u sistema di cumunicazione digitale di fibra otticu hè principalmente cumpostu di un trasmettitore otticu, una fibra otticu è un receptore otticu.
Figura 1 Schema schematicu di u sistema di cumunicazione digitale in fibra ottica
In u sistema di cumunicazione di fibra ottica puntu à puntu, u prucessu di trasmissione di u segnu: u signale d'ingressu mandatu à u terminal di trasmettitore otticu hè trasfurmatu in una struttura di codice adattata per a trasmissione in a fibra ottica dopu a cunversione di u mudellu, è l'intensità di a luce. surghjente hè direttamente guidata da u circuitu di unità Modulation, cusì chì a putenza ottica di u putere da a fonte di luce cambia cù u currente di signale di input, vale à dì, a fonte di luce cumpleta a cunversione elettrica / ottica è manda u signale di putenza otticu currispundente à a fibra ottica. per trasmissioni; nantu à i linii di u sistema di cumunicazione, attualmente, fibra ottica unicu-mode Questu hè duvuta à e so caratteristiche di trasmissione megliu; dopu chì u signale righjunghji u ricivutu, u signale otticu di input hè prima rilevatu direttamente da un fotodetettore per compie a cunversione ottica / elettrica, è dopu amplificatu, equalizatu è ghjudicatu. Una seria di trasfurmazioni per rinvià à u signale elettricu originale, cumpiendu cusì tuttu u prucessu di trasmissione.
Per assicurà a qualità di cumunicazione, un ripetitore otticu deve esse furnitu à una distanza adatta trà i transceivers. Ci hè dui tipi principali di ripetitori ottici in a cumunicazione di fibra otticu, unu hè un ripetitore in forma di cunversione otticu-elettricu-otticu, è l'altru hè un amplificatore otticu chì amplifica direttamente u signalu otticu.
In i sistemi di cumunicazione di fibre ottiche, i fatturi principali chì determinanu a distanza di relé sò a perdita di fibra ottica è a larghezza di banda di trasmissione.
In generale, l'attenuazione di una fibra per unità di lunghezza di trasmissione in a fibra hè aduprata per rapprisintà a perdita di a fibra, è a so unità hè dB / km. Attualmente, a pratica fibra ottica basata in silice hà una perdita di circa 2 dB / km in a banda 0,8 à 0,9 μm; una perdita di 5 dB / km à 1,31 μm; è à 1,55 μm, a perdita pò esse ridutta à 0,2 dB / km, chì hè vicinu à U limitu teoricu di perdita di fibra SiO2. Tradizionalmente, 0,85 μm hè chjamatu a lunghezza d'onda corta di a cumunicazione in fibra ottica; 1.31 μm è 1.55 μm sò chjamati a longa d'onda di cumunicazione in fibra ottica. Sò trè pratichi finestri di travagliu di bassa perdita in a cumunicazione di fibre ottiche.
In a cumunicazione di fibra ottica digitale, l'infurmazione hè trasmessa da a presenza o l'absenza di signali ottici in ogni slot di tempu. Dunque, a distanza di relé hè ancu limitata da a larghezza di banda di trasmissione di fibra. In generale, MHz.km hè utilizatu cum'è unità di larghezza di banda di trasmissione per unità di lunghezza di fibra. Se a larghezza di banda di una certa fibra hè datu cum'è 100MHz.km, significa chì solu i signali di larghezza di banda 100MHz sò permessi di trasmette nantu à ogni chilometru di fibra. A più longa hè a distanza è più chjuca a larghezza di banda di trasmissione, più chjuca hè a capacità di cumunicazione.