1.Laser categuria
Un laser hè u cumpunente più cintrali di un modulu otticu chì injects current in un materiale semiconductor è emette luce laser attraversu oscillazioni di fotoni è guadagnà in a cavità. Attualmente, i laser più cumunimenti usati sò i laser FP è DFB. A diferenza hè chì u materiale semiconductor è a struttura di a cavità sò diffirenti. U prezzu di u laser DFB hè assai più caru cà u laser FP. I moduli ottici cù distanze di trasmissione finu à 40KM generalmente utilizanu laser FP; I moduli ottici cù distanze di trasmissione ≥40KM generalmente utilizanu laser DFB.
2.Loss è dispersion
A perdita hè a perdita di l'energia luminosa per l'absorzione è a scattering di u mediu è a perdita di luce quandu a luce hè trasmessa in a fibra. Sta parte di l'energia hè dissipata à un certu ritmu cum'è a distanza di trasmissione aumenta. A dispersione hè principalmente causata da a velocità ineguale di onde elettromagnetiche di diverse lunghezze d'onda chì si propaganu in u stessu mediu, chì provoca diverse cumpunenti di lunghezza d'onda di u segnu otticu per ghjunghje à u riciviri fini à i tempi differente a causa di l 'accumulation di a distanza di trasmissioni, risultatu in allargamentu di impulsu è cusì incapacità à distinguish signali value.These dui paràmetri influenza principalmente a distanza di trasmissione di u modulu otticu. In u prucessu di applicazione attuale, u modulu otticu 1310nm generalmente calcula a perdita di ligame à 0.35dBm / km, è u modulu otticu 1550nm generalmente calcula a perdita di ligame à .20dBm / km, è calcula u valore di dispersione. Moltu complicatu, in generale solu per riferimentu.
3.Transmitted putenza otticu è riceve sensibilità
A putenza ottica trasmessa si riferisce à a putenza ottica di output di a fonte di luce à a fine di trasmissione di u modulu otticu. A sensibilità di ricezione si riferisce à a putenza ottica minima ricevuta di u modulu otticu à un certu ritmu è a rata d'errore di bit. L'unità di sti dui paràmetri sò dBm (significatu decibel milliwatt, u logaritmu di l'unità di putenza mw, a formula di calculu hè 10lg, 1mw hè cunvertitu à 0dBm), chì hè principalmente utilizatu per definisce a distanza di trasmissione di u pruduttu, diverse lunghezze d'onda, a velocità di trasmissione è a putenza di trasmissione ottica di u modulu otticu è a sensibilità di riceve seranu diverse, sempre chì a distanza di trasmissione pò esse assicurata.
4.Vita di u modulu otticu
Norme unificate internaziunali, 50 000 ore di travagliu cuntinuu, 50 000 ore (equivalente à 5 anni).
I moduli ottici SFP sò tutti interfacce LC. I moduli ottici GBIC sò tutti interfacce SC. Altre interfacce includenu FC è ST.