Dapoi 802.11n, a tecnulugia MIMO hè stata aduprata in stu protokollu è hà migliuratu significativamente a velocità di trasmissione wireless. In particulare, cumu per ottene u migliuramentu di l'alta tecnulugia. Avà fighjemu un ochju più vicinu à a tecnulugia MIMO.
Cù u prugressu di a tecnulugia di cumunicazione wireless, nascenu più protokolli. Per migliurà a velocità di trasmissione di l'infurmazioni è l'utilizazione di larghezza di banda, hè applicata a tecnulugia multi-antenna. Questu hè chjamatu Mimo. Da u puntu di vista di a formula di Shannon, a tecnulugia Mimo pò accelerà u ritmu à quale i dati sò mandati, chì in turnu migliurà u rapportu signal-to-noise.
In un sensu largu, MIMO si riferisce à un modu di multiplexing di divisione spaziale chì sustene a trasmissione multi-layer di flussi di dati à u stessu tempu. Tuttavia, qualchì volta u cuncettu di MIMO hè diversu per via di u cuntenutu. Per esempiu, quandu parlemu di 5G, parlemu di MIMO massiva, chì hè un termu per a tecnulugia di furmazione di fasciu.
A colonna sub descrive u principiu di basa di MIMO;
Prima, assumemu chì ci sò dui flussi di dati, A è B, chì sò trasmessi simultaneamente. Questi dui flussi di dati sò mandati separatamente da duie antenne. À questu tempu, i dui flussi di dati devenu mandà dati per passà à traversu u sistema di canali wireless è ghjunghje à duie antenne simultaneamente per riceve signali. L'estremità ricevente processa i dui flussi di dati per i segnali digitali è recupera i dati di i dui flussi indipindentamente. Semu devi esse nutatu chì à a fine di l'invio, l'estremità RF di i dui signali usa a listessa banda di frequenza quandu modula. Per esempiu, in u casu di 5G 100M, i dui signali utilizanu 100M di larghezza di banda. Basta aumentà u numeru di antenne.
U sopra hè a spiegazione di cunniscenza di MIMO Basic Technical Principles purtatu daShenzhen Haidiwei Optoelectronic Technology Co., Ltd., un fabricatore di l'equipaggiu di cumunicazione otticu. Benvenuti àcuntatta ci.