U modulu otticu hè l'equipaggiu hardware chjave per realizà l'interconnessione di a rete ottica in u centru di dati. Cù l'aumentu di u numeru di u portu è a densità, u costu di u modulu otticu cuntarà quasi a mità di u costu di a reta ottica in u centru di dati. Attualmente, a tecnulugia di interconnessione 100G hè stata largamente usata in i centri di dati di novu custruiti di e maiò imprese Internet. è a tecnulugia di interconnessione 400G serà largamente utilizata in i prossimi anni 1-2. Per quessa, a tecnulugia di implementazione di u modulu otticu 400G hè diventata u focu di l'industria.
In quantu à a lunghezza di l'onda di luce, u modulu di luce 400G pò esse divisu in multi-mode (MM) è unicu modu (SM). in u presente).In termini di distanza di trasmissione, u modulu otticu 400G pò esse divisu in SR, DR, FR è LR. Da a forma di imballaggio, u modulu otticu 400G pò esse divisu in CDFP, CFP8, OSFP, qsfp-dd è cusì. Quì sottu hè a classificazione tecnica di u modulu otticu 400G.
U primu modulu otticu 400G hà utilizatu l'implementazione NRZ di 16 canali 25Gbps (cum'è 400g-sr16), utilizendu u pacchettu CDFP o CFP8. U vantaghju di NRZ hè chì pò esse prestitu da a tecnulugia 25G NRZ matura nantu à u modulu otticu 100G, ma u svantaghju hè chì hà bisognu di 16 canali di signale per a trasmissione parallela, cun un cunsumu d'energia è u voluminu relativamente grande, chì ùn hè micca adattatu per u applicazione di u centru di dati.
In l'attuale modulu otticu 400G, 8-channel 53GbpsPAM4 (400g-sr8,FR8,LR8) o 4-channel 106GbpsPAM4 (400g-dr4,FR4,LR4) hè principalmente utilizatu per ottene a trasmissione di signale 400G in u latu di u portu otticu, è 8. -channel 53GbpsPAM4 signale elettricu hè utilizatu in u latu portu elettricu, aduprendu a forma di imballaggio di OSFP o qsfp-dd. I dui pacchetti OSFP è QSFP-DD furniscenu interfacce di signali elettrici di canali 8. In paragone, a dimensione di u pacchettu qsfp-dd hè più chjuca (simile à u pacchettu tradiziunale di modulu otticu 100G QSFP28), chì hè più adattatu per l'applicazioni di u centru di dati. A dimensione di u pacchettu OSFP hè un pocu più grande, perchè pò furnisce più cunsumu di energia, cusì più adattatu per l'applicazioni di telecomunicazioni.
A figura seguente mostra l'implementazione di 400g-fr8 /LR8 è 400g-fr4 rispettivamente
(Riferimentu:Specificazione OSFPMSA per OSFP OCTAL SMALLFORM FACTOR PLUGGABLE MODULE.)Si pò vede chì u latu interfaccia hè 8-canale 53Gbps signal PAM4. Per 400g-sr8 /FR8/LR8 è altri moduli,
CDR (restaurazione di l'orologio) è a cunversione elettrica / ottica o ottica / elettrica sò realizate solu in u modulu otticu. Dunque, u latu di u portu otticu hè ancu un signalu PAM4 di 8 canali 53Gbps, cum'è a misurazione di u portu elettricu. i porti in un signalu è u modula à a luce, cusì a velocità di u latu di u portu otticu hè duie volte quella di u latu di u portu, vale à dì, 106GbpsPAM4 signal.