(1) codice AMI
U codice AMI (Alternative Mark Inversion) hè u nome cumpletu di u codice d'inversione di marca alternativu, a so regula di codificazione hè di trasfurmà alternativamente u codice di messagiu "1" (marca) in "+1" è "-1", mentre chì "0" ( signu viotu) resta invariatu. Per esempiu:
Codice di u missaghju: 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1
Codice AMI: 0-1 +1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 +1 0 0 0 0 1 +1
A forma d'onda chì currisponde à u codice AMI hè un trenu di impulsi cù livelli pusitivi, negativi è zero. Pò esse vistu cum'è una deformazione di forma d'onda unipolare, vale à dì, "0" currisponde sempre à livelli zero, è "1" currisponde alternativamente à livelli pusitivi è negativi.
U vantaghju di u codice AMI hè chì ùn ci hè micca un cumpunente DC, è i cumpunenti di freccia alta è bassa sò chjuchi, è l'energia hè cuncentrata à a freccia di 1/2 yarda veloce.
(Figura 6-4); U circuitu di codec hè simplice, è l'errore di codice pò esse osservatu usendu a regula di polarità alternante di signale. S'ellu hè una forma d'onda AMI-RZ, dopu avè ricivutu, finu à a rettificazione d'onda piena, pò esse cambiata in una forma d'onda RZ unipolare, da quale pò esse estratti u cumpunente di timing di bit. In vista di i vantaghji sopra, u codice AMI hè diventatu unu di i codici di trasmissione più cumuni.
Svantaghji di u codice AMI: Quandu u codice uriginale hà una longa stringa "0", u livellu di u signale ùn salta per un bellu pezzu, risultatu in difficultà à estrazione di u signale di timing. Unu di i modi efficaci di risolve u prublema di codice "0" hè di utilizà u codice HDB3.
(2) codice HDB3
U nome cumpletu di u codice HDB3 hè un codice bipolari d'alta densità di terzu ordine. Hè una versione mejorata di u codice AMI, u scopu di a migliione hè di mantene i vantaghji di u codice AMI è superà i so difetti, perchè u numeru di "0" ùn supere micca trè. E so regule di codificazione sò i seguenti:
Verificate u numeru di zeri cunnessi à u codice di u messagiu. Quandu u numeru di "0" hè menu o uguale à 3, a regula di codificazione hè a stessa cum'è quella di u codice AMI. Quandu u numeru di zeri consecutivi supera trè, ognunu di i quattru zeri consecutivi hè trasfurmatu in una subsection è rimpiazzatu da 000V. V (pigliendu u valore +1 o -1) deve avè a listessa polarità cum'è l'impulsu adiacente precedente non-" 0 "(perchè questu rompe a regula di l'alternanza di polarità, V hè chjamatu impulsu di distruzzione). A polarità V-code adiacente deve esse alternata. Quandu u valore di u codice V pò risponde à i requisiti in (2) ma ùn pò micca risponde à questu requisitu, "0000" hè rimpiazzatu da "B00V". U valore di B hè u listessu cum'è u seguitu V pulse per risolve stu prublema. Dunque, B hè chjamatu impulsu regulatore. A polarità di a trasmissione numerica dopu à u codice V deve ancu alterna.
In più di i vantaghji di u codice AMI, u codice HDB3 limita ancu u numeru di u codice "0" à 3, cusì chì l'infurmazioni di u timing ponu esse estratti quandu riceve. Dunque, u codice HDB3 hè u tipu di codice più utilizatu in Cina è in l'Europa è in altri paesi, è u codice interfaccia tipu di lege A PCM sottu quattru gruppi sò codice HDB3.
In u codice AMI sopra è u codice HDB3, ogni codice di signale binari hè cunvertitu in un codice di valore di trè livelli (+1, 0,-1) di un pocu, cusì stu tipu di codice hè ancu chjamatu codice 1B1T. Inoltre, u codice HDBn pò esse designatu in modu chì u numeru di "0" ùn trapassa n.
(3) codice biphase
U codice bifasicu hè cunnisciutu ancu u codice Manchester. Utiliza l'onda quadrata simmetrica pusitiva è negativa di un periodu per rapprisintà "0" è a so forma d'onda inversa per rapprisintà "1". Una di e regule di codificazione hè chì u codice "0" hè rapprisintatu da u codice "01" di dui cifre, è u codice "1" hè rapprisintatu da u codice "10" di dui cifre, per esempiu:
Codice di u missaghju: 1 1 0 0 0 1 0 1
Codice biphase: 10 10 01 01 10 01 10
Una forma d'onda di codice bipolari hè una forma d'onda NRZ bipolari cù solu dui livelli di polarità opposta. Havi un saltu di livellu in u puntu centru di ogni intervallu di simbulu, cusì cuntene infurmazione ricca di timing bit, è ùn ci hè micca cumpunente DC, è u prucessu di codificazione hè simplice. U svantaghju hè chì a larghezza di banda occupata hè radduppiata, cusì chì l'utilizazione di a banda di frequenza hè ridutta. U codice biphase hè adattatu per a trasmissione à corta distanza di l'equipaggiu di terminal di dati, è hè spessu usatu cum'è tipu di codice di trasmissione in a rete locale.
(4) Codice biphase differenziale
Per risolve l'errori di decodificazione causati da l'inversione di polarità in i codici bifasici, u cuncettu di codici differenziali pò esse aduttatu. I codici bifasici sò sincronizzati è rapprisintati da un saltu di livellu à mezu à a durata di ogni simbulu (un saltu da negativu à pusitivu rapprisenta un "0" binariu è un saltu da pusitivu à negativu rapprisenta un "1" binariu). In a codificazione biphase differenziale, u saltu di livellu à mezu à ogni elementu hè utilizatu per a sincronizazione, è s'ellu ci hè un saltu supplementu à u principiu di ogni elementu hè utilizatu per determinà u codice di signale. Se ci hè un saltu, indica un "1" binariu, è se ùn ci hè micca un salto, indica un "0" binariu. Stu codice hè spessu usatu in e rete locale.
(5) codice CMI
U codice CMI hè l'abbreviazione di u codice di inversione di marca, è simile à u codice bipolari, hè ancu un codice bipolari flat bipolari. E so regule di codificazione sò: "1" codice hè alternativamente rapprisintatu da "11" è "00" codici di dui cifre; U codice 0 hè rapprisintatu da 01, è a so forma d'onda hè mostrata in Figura 6-5(c).
U codice CMI hè faciule da implementà è cuntene infurmazioni ricche di timing. Inoltre, postu chì 10 hè un gruppu di codice disattivatu, più di trè codici ùn appariranu micca, è sta regula pò esse usata per a rilevazione di errore macro. Stu codice hè statu cunsigliatu da ITU-T cum'è u tipu di codice di interfaccia PCM quad-gruppu, è hè qualchì volta utilizatu in sistemi di trasmissione di cable otticu cù tassi sottu 8.448Mb / s.
(6) Codificazione di blocchi
Per migliurà a prestazione di codificazione di linea, hè necessariu un certu tipu di redundanza per assicurà a capacità di sincronizazione è di rilevazione di errore di mudelli di codice. L'intruduzioni di codificazione di blocchi pò ghjunghje in una certa misura i dui scopi. A forma di codificazione di bloccu hà codice nBmB, codice nBmT è cusì.
codice nBmB hè un tipu di codificazione bloccu, chì divide u codice binariu n-bit di u flussu di infurmazione uriginale in un gruppu, è rimpiazzà in un novu gruppu codice di codice binariu M-bit, induve m> n. Perchè m>n, u novu codice set pò avè 2^m cumminazzioni, cusì ci sò più (2^m-2^n) cumminazzioni. In a cumminazione di 2 ", u gruppu di codice favurevule hè sceltu cum'è u gruppu di codice permessu in qualchì modu, è u restu hè utilizatu cum'è u gruppu di codice disattivatu per ottene una bona prestazione di codificazione. Per esempiu, in una codificazione 4B5B, rimpiazzà una codificazione di 4 bit cù una codificazione di 5 bit, ci sò solu 2 ^ 4 = 16 combinazioni diverse per un gruppu di 4 bit, è 2 ^ 5 = 32 combinazioni diverse per un 5- raggruppamento di bit. Per ottene a sincronizazione, pudemu selezziunà i gruppi di codice in modu di micca più di un "0" principale è dui suffissi "0", è u restu sò gruppi di codice disattivati. In questu modu, s'ellu ci hè un codice disattivatu stabilitu à a fine di ricivutu, indica chì ci hè un errore di codice in u prucessu di trasmissione, migliurà cusì a capacità di rilevazione di errore di u sistema. I codici biphase è i codici CMI descritti prima ponu esse cunsiderati cum'è codici 1B2B.
In u sistema di cumunicazione di fibre ottiche, m = n + 1 hè spessu sceltu, è u codice 1B2B, u codice 2B3B, u codice 3B4B è u codice 5B6B sò pigliati. Frà elli, u codice 5B6B hè stata utilizata in pratica cum'è codice di trasmissione di linea per i gruppi cubichi è più di gruppi quadruple.
U codice nBmB furnisce una bona sincronizazione è a rilevazione di errore, ma vene à un costu, vale à dì, a larghezza di banda necessaria aumenta.
L'idea di disignu di codice nBmT hè di cunvertisce n codici binari in codici m ternari, è m
U sopra hè Shenzhen HDV phoelectron Technology Ltd à purtà vi circa lu "baseband trasmissioni tipu codice cumuna" cunniscenza, speru à aiutà vi, Shenzhen HDV phoelectron Technology Ltd in più diONUserie, serie transceiver,OLTserie, ma ancu pruduce serie di moduli, cum'è: Modulu otticu di cumunicazione, modulu di cumunicazione otticu, modulu otticu di rete, modulu otticu di cumunicazione, modulu di fibra otticu, modulu di fibra otticu Ethernet, etc. , benvenutu a vostra visita.