• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24 ore:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Cunniscenza cumuni di moduli ottichi è interfacce ottichi

    Tempu di post: 01-aug-2019

    Cosa hè GBIC?

    GBIC hè l'abbreviazione di Giga Bitrate Interface Converter, chì hè un dispositivu d'interfaccia per cunvertisce segnali elettrici gigabit in signali ottici. U GBIC pò esse cuncepitu per scambià in calore.GBIC hè un pruduttu intercambiabile chì risponde à i standard internaziunali.interruttoricuncepitu cù l'interfaccia GBIC occupa una grande quota di mercatu in u mercatu per via di intercambiabilità flessibile.

    Cosa hè SFP?

    SFP hè l'abbreviazione di SMALL FORM PLUGGABLE, chì pò esse simplicemente capitu cum'è una versione aghjurnata di GBIC. I moduli SFP sò a mità di a dimensione di i moduli GBIC è ponu esse cunfigurati cù più di duie volte u numeru di porti in u stessu pannellu. L'altri funzioni. di u modulu SFP sò basu u listessu cum'è u GBIC.SomecambiaI pruduttori chjamanu u modulu SFP un GBIC miniaturizatu (MINI-GBIC). I moduli ottici futuri devenu sustene u hot plug, chì significa chì ponu esse cunnessi o disconnected from devices without cut off power.Because u modulu otticu hè hot-plugged, i gestori di rete ponu aghjurnà è allargà u sistema senza chjude a reta, cù pocu impattu nantu à l'utilizatori in linea. Hotplug simplificà ancu u mantenimentu generale è permette à l'utilizatori finali di gestisce megliu i so moduli transceiver. i gestori di pianificà i costi di trasmissione è trasmissioni in generale, e distanze di ligame, è tutte e topologie di a rete in cunfurmità cù i bisogni di l'aghjurnamenti di a rete, senza avè da rimpiazzà tutte e schede di sistema. dimensione di SFP è SFF hè circa u listessu, pò esse direttamente inseritu in u circuit board, chì risparmia u spaziu è u tempu in l'imballu, è hà una larga gamma di applicazioni. di SFF.

    Cosa hè SFF?

    U modulu otticu compactu SFF (Small Form Factor) adopta a tecnulugia avanzata di precisione otticu è integrazione di circuiti è hè solu a mità di a dimensione di u modulu di transceiver in fibra ottica duplex ordinariu SC (1X9). Aumentà a densità di u portu di linea è riduce u costu di u sistema per ogni portu. In più, u modulu di pacchettu di SFF adopta l'interfaccia kt-rj simile à a reta di filu di rame, a stessa dimensione cum'è l'interfaccia di filu di rame cumuni di a reta di l'informatica, chì conduce à u a transizione di l'equipaghji di rete basati in cable di rame esistenti à una rete di fibra ottica più alta per risponde à a rapida crescita di a dumanda di larghezza di banda di a rete.

    9

    Tipu di interfaccia di u dispositivu di cunnessione di a rete

    Interfaccia BNC

    L'interfaccia BNC si riferisce à l'interfaccia di cable coaxial. L'interfaccia BNC hè aduprata per a cunnessione di cable coaxial 75 euro, chì furnisce dui canali per riceve (RX) è mandà (TX), è hè aduprata per a cunnessione di segnali non equilibrati.

    Interfaccia in fibra ottica

    L'interfaccia di fibra ottica hè l'interfaccia fisica utilizata per cunnette cables di fibra ottica. Ci sò generalmente SC, ST, LC, FC è altri tipi. hè cunnessu à un rack di cable in fibra ottica.FC hè l'abbreviazione di FerruleConnector. U so rinforzu esternu hè manica di metallu è fastening hè interfaccia buckle.ST viti hè di solitu usatu pi interfaccia 10base-f.SC hè di solitu usatu pi 100base-fx è GBIC.LC hè di solitu usatu pi SFP.

    Interfaccia RJ - 45

    L'interfaccia rj-45 hè l'interfaccia Ethernet più cumunimenti utilizata. Rj-45 hè un nome cumuni per jacks modulari o tappi cù 8 pusizioni (8 pins) cum'è definitu da u standard di cunnessu internaziunale, standardizatu da IEC (60) 603-7.

    Interfaccia RS - 232

    L'interfaccia Rs-232-c (cunnisciutu ancu cum'è EIA rs-232-c) hè l'interfaccia di cumunicazione seriale più usata. Hè stata sviluppata in u 1970 da l'associu di l'industria di l'elettronica americana (EIA) in cullaburazione cù sistemi di campana, pruduttori di modem è computer. fabbricanti di terminali per standard di cumunicazione seriale. U so nome cumpletu hè "standard tecnicu per l'interfaccia di scambiu di dati binari seriali trà i dispositi terminali di dati (DTE) è i dispositi di cumunicazione di dati (DCE)". u cuntenutu di u signale di ogni pin di u connector è u livellu di diversi signali.

    Interfaccia RJ - 11

    L'interfaccia RJ-11 hè ciò chì chjamemu l'interfaccia di a linea telefonica. RJ-11 hè u nome genericu per u connector sviluppatu da Western Electric. A so forma hè definita cum'è un connector 6-pin. A so forma hè definita cum'è un connector 6-pin. .Anticamenti cunnisciutu cum'è WExW, u x quì significa "attivu", cuntattu o injection d'agulla. Per esempiu, WE6W hà tutti i sei cuntatti, Numeri 1 à 6, l'interfaccia WE4W usa solu 4 pin, i dui cuntatti più esterni (1 è 6) Ùn aduprate micca, WE2W usa solu i dui pins media (vale à dì, l'interfaccia di a linea telefonica).

    CWDM è DWDM

    Cù a rapida crescita di u serviziu di dati di Internet IP, a dumanda di larghezza di banda di linea di trasmissione hè in crescita. Ancu se a tecnulugia DWDM (multiplexing di divisione di lunghezza d'onda densa) hè u metudu più efficau per risolve l'espansione di larghezza di banda di linea, a tecnulugia CWDM (multiplexing di divisione di lunghezza d'onda grossa) hà vantaghji sopra. DWDM in u costu di u sistema, mantenimentu è altri aspetti.

    CWDM è DWDM sò tramindui tecnulugii di multiplexing di divisioni d'onda, chì ponu unisce a luce di diverse lunghezze d'onda in una sola fibra core è trasmettenu inseme.ainability è altri aspetti.

    L'ultimu standard ITU di CWDM hè g.695, chì furnisce 18 canali di lunghezza d'onda cù un intervallu di 20nm da 1271nm à 1611nm. Cunsiderendu l'influenza di u piccu di l'acqua di g ordinariu. Fibra 652, 16 canali sò generalmente utilizati. Per via di a grande spaziatura di u canali, i separatori d'onda cumminati è i laser sò più prezzu di i dispositi DWDM.

    L'intervalli di u canali DWDM sò 0.4nm, 0.8nm, 1.6nm è altri intervalli diffirenti cum'è necessariu, chì sò chjuchi è necessitanu dispositivi di cuntrollu di lunghezza d'onda supplementari. Dunque, i dispositi basati nantu à a tecnulugia DWDM sò più caru di quelli chì sò basati nantu à a tecnulugia CWDM.

    Photodiode PIN hè una strata di materiali n-tipu ligeramente dopatu, canusciutu comu la strata I (intrinsicu), trà semicunduttori p-tipu è n-tipu assai dopatu. Perchè hè ligeramente dopatu, a cuncentrazione di l'elettroni hè assai bassu. Dopu à diffusione, una strata di depletion assai largu hè furmatu, chì pò migliurà a so rapidità di risposta è l'efficienza di cunversione. APD hè un photodiode cù guadagnà. Quandu a sensibilità di u receptore otticu hè più altu, APD hè utile per allargà a distanza di trasmissione di u sistema.



    web聊天