U modu di cumunicazione si riferisce à u modu di travagliu o u modu di trasmissione di signale trà i dui partiti di cumunicazione.
1. Comunicazione Simplex, half-duplex è full-duplex
Per a cumunicazione puntu à puntu, secondu a direzzione è u tempu di trasmissione di u messagiu, u modu di cumunicazione pò esse divisu in cumunicazione simplex, half-duplex è full-duplex.
(1) A cumunicazione Simplex significa chì i missaghji ponu esse trasmessi in una sola direzzione, cum'è mostra in Figura 1-6 (a).
Solu unu di i dui partiti di cumunicazione pò mandà, è l 'altru pò riceve solu, comu broadcasting, telemetria, cuntrollu luntani, paging wireless, etc. (2) In u modu di cumunicazione Half-duplex, tramindui partiti ponu mandà è riceve missaghji, ma ùn pò micca mandà è riceve missaghji à u stessu tempu, cum'è mostra in Figura 1-6 (b). Per esempiu, l'usu di a stessa frequenza di traspurtadore di walkie-talkies ordinali, dumande è ricerche.
(3) A cumunicazione Full-duplex si riferisce à u modu di travagliu in quale e duie parti ponu mandà è riceve missaghji à u stessu tempu. In generale, u canali di cumunicazione full-duplex deve esse un canale bidirezionale, cum'è mostra in Figura 1-6 (c). U telefunu hè un esempiu cumuni di cumunicazione full-duplex, induve i dui partiti ponu parlà è sente à u stessu tempu. A cumunicazione di dati à alta velocità trà i computer hè a stessa manera.
2. Trasmissione parallela è trasmissione seriale
In a cumunicazione di dati (principalmente a cumunicazione trà l'urdinatori o l'altri equipaghji terminali digitale), sicondu i diversi modi di trasmissione di i simboli di dati, pò esse divisu in trasmissione parallela è trasmissione seriale.
(1) A trasmissione parallela hè a trasmissione simultanea di una sequenza di elementi di codice digitale chì rapprisentanu l'infurmazioni in un modu di gruppu nantu à dui o più canali paralleli. Per esempiu, una sequenza binaria di "0" è "1" mandata da un urdinatore pò esse trasmessa simultaneamente in n canali paralleli in a forma di n simboli per gruppu. In questu modu, n simboli in un pacchettu ponu esse trasmessi da un dispositivu à l'altru in un ritmu di clock. Per esempiu, i caratteri 8-bit ponu esse trasmessi in parallelu nantu à 8 canali, cum'è mostra in Figura 1-7.
U vantaghju di a trasmissione parallela hè di salvà u tempu è a velocità di trasmissione. U svantaghju hè chì n linee di cumunicazione sò necessarii è u costu hè altu, per quessa hè generalmente utilizatu solu per a cumunicazione à corta distanza trà i dispositi, cum'è a trasmissione di dati trà l'urdinatori è l'impresora.
(2) A trasmissione seriale si riferisce à a trasmissione di una sequenza di simboli digitale nantu à un canale in una manera seriale, un simbulu dopu à l'altru, cum'è mostra in Figura 1-8. Questu hè spessu usatu per a trasmissione digitale à longa distanza.
U sopra hè l'articulu "modu di cumunicazione" purtatu à voi da Shenzhen HDV Phoelectron Technology LTD., è HDV hè una cumpagnia specializata in cumunicazione otticu cum'è l'equipaggiu di produzzione principale, a produzzione propria di a cumpagnia: serie ONU, serie di moduli ottici,serie OLT, a serie di transceiver sò una serie calda di prudutti.