In questu articulu, parleraghju di u Modellu di u Sistema di Comunicazione in i dettagli includenu e so parti 5, (1) Codificazione è decodificazione di fonte, (2) Codificazione è decodificazione di canali, (3) Cifratura è decifrazione, (4) Modulazione digitale è demodulation, (5) Synchronization. Immergemu in profonda…
Mudellu di Sistema di Comunicazione Analogicu
Mudellu di u Sistema di Comunicazione Digitale
(1) Codificazione è decodificazione fonte:
Dui funzioni basi: unu hè di migliurà l'efficacità di a trasmissione di l'infurmazioni, vale à dì, per riduce u numeru di simbuli per riduce a tarifa di i simboli attraversu una certa tecnulugia di codificazione di compressione. U sicondu hè di compie a cunversione analogica / digitale (A / D). Vale à dì, quandu a fonte d'infurmazioni dà un signalu analogicu, l'encoder di fonte u cunverte in un signalu digitale per realizà a trasmissione digitale di u signale analogicu.
(2) Codificazione è decodificazione di canali:
Funzione: Per fà u cuntrollu di l'errore. I signali digitali ponu esse affettati da u rumore è altri errori durante a trasmissione. Per riduce l'errori, l'encoder di u canali è i simboli di l'infurmazioni trasmessi aghjunghjenu cumpunenti di prutezzione (simbuli di supervisione) secondu certe regule per furmà a chjamata "codificazione anti-interferenza". U decodificatore di u canali à a fine di ricezione decodifica basatu nantu à e regule chì sò u cuntrariu di quelli à l'estremità di l'invio. Truva l'errore o li ripara, chì rende u sistema di cumunicazione più affidabile.
(3) Cifratura è decifrazione:
Per assicurà a sicurità di l'infurmazioni trasmessi, a sequenza digitale trasmessa hè scrambled artificialmente, vale à dì, una password hè aghjuntu. Stu prucessu hè chjamatu criptografia. A risturazione di l'infurmazioni originali hè a decryption.
(4) Modulazione digitale è demodulazione:
Modulazione digitale: U spettru di u segnu di a banda di basa digitale hè spustatu à frequenze più alti per furmà un signale di passa banda adattatu per a trasmissione di canali. À l'estremità di ricezione, u segnu di banda di basa digitale pò esse restauratu usendu sia a demodulazione coherente sia a demodulazione non coerente.
(5) Sincronizazione:
Sincronizazione: Hè di mantene i signali à i dui estremità di u transceiver sincronizati in u tempu, è hè un prerequisite per assicurà l'operazione ordinata, precisa è affidabile di u sistema di cumunicazione digitale.
Questu hè l'articulu nantu à u "Model di sistema di cumunicazione" purtatu à voi da Shenzhen HDV phoelectron Technology Co., Ltd. speru chì questu articulu pò aiutà à aumentà a vostra cunniscenza. In più di questu articulu, sè vo circate una bona cumpagnia di fabricatore di l'equipaggiu di cumunicazione in fibra ottica chì pudete cunsiderànantu à noi.
Shenzhen HDV phoelectron Technology Co., Ltd.hè principalmente un fabricatore di prudutti di cumunicazione. Attualmente, l'attrezzatura prodotta copre userie ONU, serie di moduli ottici, serie OLT, èserie transceiver. Pudemu furnisce servizii persunalizati per diversi scenarii. chì pò ièssiri usatu pi differente Furnisce u serviziu currispundenti high-di qualità secondu à i bisogni di utilizatori. Sò benvenuticunsultà.