A custellazione hè un cuncettu basu in a modulazione digitale. Quandu mandemu signali digitali, di solitu ùn mandemu micca 0 o 1 direttamente, ma prima formate un gruppu di 0 è 1 signali (bits) secondu unu o parechji. Per esempiu, ogni dui bits formanu un gruppu, vale à dì, 00, 01, 10 è 11. Ci sò quattru stati in totale (se ùn ci sò micca trè bit, ci sò ottu stati, è cusì). À questu tempu, pudemu sceglie QPSK (modulazione di quattru fasi, currispundenti à i quattru stati precedenti di 00, 01, 10 è 11), I quattru punti QPSK formanu una custellazione QPSK. Ogni puntu hè 90 gradi di distanza da i punti adiacenti (l'amplitude hè a stessa). Un puntu di custellazione currisponde à un simbulu di modulazione. In questu modu, ogni simbulu di modulazione mandatu hè duie volte più infurmazione chì un pocu mandatu.
Custellazione di modulazione QPSK
U diagramma di custellazione di u signale ricevutu
Quandu riceve è demodulate u signale QPSK, ghjudicà quale signale hè mandatu secondu a distanza trà u signale ricevutu è i quattru punti in a custellazione (in generale chjamatu a distanza europea), è determina quale puntu hè più vicinu à quale puntu per a demodulazione.
Dunque, u diagramma di custellazione hè sopratuttu utilizatu per a mappatura durante a modulazione (cum'è QPSK, 16QAM, 64QAM, etc.) è per calculà quale puntu hè mandatu durante a ricezione per chì e dati ponu esse demodulati currettamente.
U sopra hè a spiegazione di a cunniscenza di u Graficu di a Custellazione purtata da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd., chì hè un fabricatore di cumunicazione otticu è pruduce cumunicazione.prudutti.