A velocità di u modulu otticu SFP + hè: 10G SFP + transceiver otticu hè un aghjurnamentu di SFP (a volte chjamatu "mini-GBIC"). SFP hè stata largamente utilizata in Gigabit Ethernet è 1G, 2G è 4G Fibre Channel. Per adattà à tassi di dati più elevati, SFP + hà cuncepitu schermatura elettromagnetica rinfurzata è caratteristiche di mantenimentu di signale chì SFP, è hà formulatu novi specificazioni di l'interfaccia elettrica.
Indice d'interfaccia di u modulu otticu SFP
1. Potenza otticu di output U putere otticu di output si riferisce à a putenza ottica di output di a fonte di luce à a fine di l'inviu di u modulu otticu, unità: dBm.
2. A putenza ottica ricevuta U putenza otticu ricevuta si riferisce à a putenza ottica ricevuta à a fine di u modulu otticu, unità: dBm.
3. Receive sensitivity Receive sensitivity si riferisce à a putenza otticu minima ricivuta di u modulu otticu à un certu ritmu è u bit error rate, in dBm. In circustanze nurmali, più altu hè a tarifa, peghju hè a sensibilità di ricezione, vale à dì, più grande hè a putenza ottica minima ricevuta, più altu hè i requisiti per u dispusitivu di ricezione di u modulu otticu.
4. A putenza ottica saturata, cunnisciuta ancu com'è saturazione ottica, si riferisce à a putenza ottica massima di input quandu una certa rata d'errore di bit (10-10).~10-12) hè mantinutu à una certa velocità di trasmissione.
Semu devi esse nutatu chì u photodetector saturarà u photocurrent sottu una luce forte. Quandu stu fenominu accade, u detector hà bisognu di un certu tempu per ricuperà. À questu tempu, a sensibilità di ricezione diminuisce è u signale ricevutu pò esse misjuged. Provoca errori di bit, è hè assai faciule per dannà u detector di u receptore. In usu, deve pruvà à prevene sopra à u so putere otticu saturatu.
Innota chì per i moduli ottici di longa distanza, postu chì a putenza ottica di output media hè generalmente più grande di a so putenza otticu saturata, fate attenzione à a lunghezza di a fibra quandu l'utilizate per assicurà chì u fattu chì a putenza ottica ricevuta righjunghji u modulu otticu. hè menu di u so putere otticu saturatu. U modulu otticu hè dannatu.
Componenti di i moduli ottici SFP
A cumpusizioni di u modulu otticu SFP hè: laser: cumpresu u trasmettitore TOSA è u ricevitore ROSA circuit board IC, è l'accessori esterni sò: shell, base, PCBA, pull ring, buckle, unlocking piece, rubber plug. Inoltre, per l'identificazione faciule, In generale, u tipu di paràmetru di u modulu hè identificatu da u culore di l'anellu di pull. Per esempiu: l'anellu di pull neru hè multi-mode, a lunghezza d'onda hè 850nm; u turchinu hè u modulu cù a lunghezza d'onda di 1310nm; u giallu hè u modulu cù a lunghezza d'onda di 1550nm; u viola hè u modulu cù a lunghezza d'onda di 1490nm.
Relazione di moduli ottici SFP, SFF è GBIC
SFP hè l'abbreviazione di Small Form-factor Pluggables, vale à dì, modulu otticu pluggable di picculu pacchettu. SFP pò esse cunsideratu cum'è una versione pluggable di SFF. A so interfaccia elettrica hè un dito d'oru di 20 pin. L'interfaccia di u signale di dati hè basicamente uguale à u modulu SFF. U modulu SFP furnisce ancu una interfaccia di cuntrollu I2C, cumpatibile cù u diagnosticu di l'interfaccia ottica standard SFP-8472. SFF è SFP ùn includenu micca a parte SerDes, è furnisce solu una interfaccia di dati seriale. U CDR è a compensazione di dispersione elettrica sò posti fora di u modulu, facendu pussibule di piccula dimensione è cunsumu d'energia bassu. A causa di a limitazione di a dissipazione di u calore, SFF / SFP pò esse usatu solu per l'applicazioni di distanza ultracorta, corta distanza è media distanza à 2.5Gbps è sottu.
I moduli ottici SFP anu avà una velocità massima di 10G, è a maiò parte usanu interfacce LC. Pò esse simplicemente capitu cum'è una versione aghjurnata di GBIC. U voluminu di moduli ottici SFP hè ridutta à a mità cumparatu cù i moduli ottici GBIC, è più di u doppiu di u numeru di porti pò esse cunfigurati nantu à u stessu pannellu. In termini di altre funzioni, a basa di u modulu SFP hè u listessu cum'è GBIC. Dunque, certicambiai pruduttori chjamanu moduli ottici SFP miniaturizzati GBIC.