• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24 ore:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    I transceivers in fibra ottica anu da esse usatu in coppie?

    Tempu di post: 26-aug-2019

    I transceivers di fibra ottica anu da esse usatu in coppie? Ci hè una split in u transceiver di fibra? Se i transceivers di fibra deve esse usatu in coppie, hè necessariamente a stessa marca è mudellu? O pudete aduprà qualsiasi cumminazzioni di marche?

    Risposta: I transceivers ottici sò generalmente usati in coppie cum'è dispositivi di cunversione fotoelettrica. Tuttavia, hè ancu pussibule di utilizà transceivers ottici è fibrainterruttori, transceivers in fibra è transceivers SFP. In principiu, finu à chì a lunghezza d'onda di trasmissione ottica hè a stessa, a cumunicazione in fibra ottica pò esse realizata da u stessu formatu d'encapsulazione di signali è sustene un certu protocolu.

    In generale, i transceivers à doppia fibra (duie fibre necessarie per a cumunicazione normale) ùn sò micca divisi in l'estremità di trasmissione è l'estremità di ricezione. Solu u transceiver di una sola fibra (chì richiede una fibra per a cumunicazione normale) avarà l'estremità di trasmissione è l'estremità di ricezione.

    Ch'ella sia un transceiver à doppia fibra o un transceiver à una sola fibra, hè cumpatibile cù diverse marche in coppie. Tuttavia, diverse rate (100 megabits è gigabyte) è diverse lunghezze d'onda (1310 nm è 1300 nm) ùn sò micca cumpatibili l'una cù l'altru. Inoltre, ancu un transceiver di una sola fibra di a listessa marca è un paru di coppie di doppia fibra è doppia fibra ùn ponu esse interoperabili.

    U transceiver dual-fiber hà un portu TX (portu di trasmissione) è un portu RX (portu di ricezione). I dui porti emettenu a stessa lunghezza d'onda di 1310 nm, è a ricezione hè ancu 1310 nm, cusì i dui fibri paralleli sò cunnessi in cross-connection.The transceiver unicu fibra hà solu un portu, chì implementa a funzione di trasmissione è a funzione di ricezione. . Utiliza a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda per trasmette è riceve dui segnali ottici di diverse lunghezze d'onda nantu à una fibra ottica. In generale usanu lunghezze d'onda di 1310 nm è 1550 nm.

    Diverse marche di transceivers ottici supportanu protokolli Ethernet. Puderanu cumunicà cù transceivers di a listessa specificazione, ma certi transceivers aghjunghjenu alcune funzioni (cum'è mirroring) è supportanu certi protokolli. In u casu di u casu ùn hè micca supportatu.



    web聊天