A reta EPON adopta u metudu FTTB per furmà a reta, è l'unità basica di a reta hè l'OLT è l'ONU. OLT furnisce abbundanti porti PON per l'equipaggiu di l'uffiziu cintrali per cunnette l'equipaggiu ONU; L'ONU hè un equipamentu d'utilizatore chì furnisce interfacce di dati è voce currispondenti per realizà l'accessu à u serviziu di l'utilizatori. Per l'implementazione di l'accessu di diversi servizii, i diversi utilizatori è i diversi servizii sò marcati cù diverse tag VLAN per trasmette in modu trasparente à u servitore d'accessu di u serviziu currispundente, è i tag VLAN currispundenti sò spogliati è mandati à a reta di portatore IP per a trasmissione.
1. Introduzione di a reta EPON
EPON (Ethernet Passive Optical Network) hè una tecnulugia emergente di rete d'accessu à fibra ottica. Adopta una struttura point-to-multipoint, u modu di trasmissione di fibra ottica passiva, basatu nantu à a piattaforma Ethernet d'alta velocità è u modu di cuntrollu d'accessu à i media MAC (Media Access Control). , Tecnulugia d'accessu à banda larga chì furnisce una varietà di servizii integrati. U cusì chjamatu "passivu" significa chì l'ODN ùn cuntene micca i dispositi elettronichi attivi è l'alimentarii, è hè cumpostu di dispusitivi passivi cum'è splitters ottici (Splitter). Adopta a tecnulugia PON in u stratu fisicu, usa u protokollu Ethernet in u stratu di ligame, è realiza l'accessu di Ethernet utilizendu a struttura di topologia di PON. Dunque, combina i vantaghji di a tecnulugia PON è a tecnulugia Ethernet: low cost, high bandwidth, forte scalabilità, riurganizazione di serviziu flessibile è veloce, cumpatibilità cù Ethernet esistenti, gestione faciule è cusì.
EPON pò realizà l'integrazione di voce, dati, video è servizii mobili. U sistema EPON hè principalmente cumpostu da OLT (terminale di linea ottica), ONU (unità di rete ottica), ONT (terminale di rete ottica) è ODN (rete di distribuzione ottica). entre.
L'equipaggiu di rete attiva include l'equipaggiu di rack di l'uffiziu centrale (OLT) è l'unità di rete ottica (ONU). Unità di rete ottiche (ONU) furnisce l'utilizatori cù l'interfaccia trà e rete di dati, video è telefonia è u PON. A funzione originale di l'ONU hè di riceve u signale di u percorsu otticu è poi cunvertisce in u formatu dumandatu da l'utilizatore (Ethernet, trasmissione IP, telefunu, T1 / E1, etc.). L'equipaggiu OLT hè cunnessu à a rete di core IP attraversu fibre ottiche. L'intruduzioni di a rete d'accessu otticu, a so copertura righjunghji 20 km, assicura chì l'OLT pò esse aghjurnatu à u nodu di cunvergenza di u metro tradiziunale da a fase iniziale di a custruzzione di a rete d'accessu otticu, simplifichendu cusì a struttura di a rete di a strata di convergenza di a rete d'accessu è salvà. energia. u numeru di uffici finali. Inoltre, e caratteristiche di grande capacità, larghezza di banda d'accessu elevata, alta affidabilità è capacità di supportu di livellu QoS multi-serviziu di a rete d'accessu otticu facenu ancu l'evoluzione di a rete d'accessu in una piattaforma di cuscinetti unificata, cunvergente è efficiente una realità.
2. U principiu basi di reta EPON
U sistema EPON usa a tecnulugia WDM per realizà a trasmissione bidirezionale in fibra unica, utilizendu e lunghezze d'onda uplink 1310nm è downlink 1490nm per trasmette dati è voce, mentre chì i servizii CATV utilizanu a lunghezza d'onda 1550nm per trasportà. L'OLT hè situatu à a fine di l'uffiziu cintrali per distribuisce è cuntrullà a cunnessione di u canali, è hà funzioni di monitoraghju, gestione è mantenimentu in tempu reale. L'ONU hè posta da u latu di l'utilizatori, è l'OLT è l'ONU sò cunnessi in un modu 1:16/1:32 attraversu una rete di distribuzione ottica passiva.
Per separà i signali di andata e ritorno di parechji utilizatori nantu à a listessa fibra, i seguenti dui tecniche di multiplexing ponu esse aduprati.
1) U flussu di dati downlink adopta a tecnulugia di trasmissione. In EPON, u prucessu di trasmissione di dati downstream da l'OLT à parechje ONU hè mandatu per mezu di trasmissione di dati. I dati sò trasmessi in a valle da l'OLT à parechje ONU in forma di pacchetti di lunghezza variabile. Ogni pacchettu d'infurmazioni hà un intestazione EPON, chì identifica in modu unicu se u pacchettu d'infurmazioni hè mandatu à ONU-1, ONU-2 o ONU-3. Pò esse ancu identificatu cum'è un pacchettu di trasmissione à tutte l'ONU o à un gruppu ONU specificu (pacchetti multicast). Quandu i dati ghjunghjenu à l'ONU, l'ONU riceve è ricunnosce i pacchetti d'informazioni mandati à ella per mezu di l'indirizzu matching, è scarta i pacchetti d'infurmazioni mandati à altre ONU. Dopu chì l'ONU hè registratu cum'è attivu, un LLID unicu hè attribuitu; quandu l'OLT riceve dati, compara a lista di registrazione LLID. Quandu l'ONU riceve dati, riceve solu frames o broadcast frames chì currispondenu à u so propiu LLID.
2) U flussu di dati upstream adopta a tecnulugia TDMA. L'OLT compara a lista di registrazione LLID prima di riceve dati; ogni ONU manda frames di dati in u slot di tempu attribuitu uniformemente da l'equipaggiu di l'uffiziu centrale OLT; l'intervalle de temps alloué (grâce à la technologie de rangement) compense la différence de distance entre chaque ONU et évite les collisions entre chaque ONU.
https://720yun.com/t/d3vkbl8hddl?scene_id=86634935
https://www.smart-xlink.com/products.html