• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Tecnulugia chjave EPON

    Tempu di post: 13-aug-2020

    1.1 Splitter otticu passivu

    Splitter otticu passivu hè un cumpunente impurtante di a rete PON. A funzione di u splitter otticu passiu hè di dividisce a putenza ottica di un signalu otticu di input in multiple outputs. Tipicamenti, u splitter ottene una divisione di luce da 1:2 à 1:32 o ancu 1:64. A caratteristica di splitter otticu passiu hè chì ùn hà micca bisognu di alimentazione è hà una forte adattabilità ambientale. Siccomu u canali upstream EPON hè multiplexatu in u tempu da tuttiONUs, ognunuONUpò mandà dati in una finestra di tempu specifica. Dunque, u canale upstream EPON trasmette segnali di burst, chì richiede l'usu di dispositivi ottici chì supportanu i segnali di burst inONUèOLT.

    I splitters ottici passivi in ​​e rete PON sò generalmente divisi in dui tipi: u tradiziunale splitter taper di fusione è u splitter di guida d'onda ottica planare appena emergente.

    1.2 Topulugia fisica

    A reta EPON adopta una struttura di topologia puntu à multipuntu invece di una struttura puntu à puntu, chì risparmia assai a quantità di fibra ottica è i costi di gestione. PONOLTequipamentu riduce u numeru di lasers nicissarii da l 'ufficiu cintrali, è uOLThè spartutu da parechjiONUutilizatori. Inoltre, EPON usa a tecnulugia Ethernet è i frames Ethernet standard per purtà u serviziu mainstream attuale - serviziu IP senza cunversione.

    1.3 Sincronizazione di burst di a strata fisica EPON

    Per riduce u costu diONU, e tecnulugia chjave di uEPONstrata fisica sò cuncentrati nantu à uOLT, cumpresi: sincronizazione rapida di segnali di burst, sincronizazione di rete, cuntrollu di putenza di moduli di transceiver otticu, è ricezione adattativa.

    Dapoi u signale ricevutu da uOLThè un signalu di burst di ognunuONU, uOLTdeve esse capaci di ottene a sincronizazione di fasi in pocu tempu, è dopu riceve dati. Inoltre, perchè u canali uplink adopta u modu TDMA, è a tecnulugia di compensazione di ritardu di trasmissione di fibra ottica di 20 km realiza a sincronizazione di u slot di u tempu di tutta a reta, i pacchetti di dati arrivanu à u slot di tempu determinatu da l'algoritmu OBA. Inoltre, per via di e diverse distanze di ognunuONUda uOLT, per u modulu di ricezione di uOLT, u putere di diverse slot di tempu hè diversu. In l'applicazioni DBA, ancu u putere di u stessu slot di u tempu hè diversu, chì hè chjamatu l'effettu vicinu à luntanu. Dunque, uOLTdeve esse capace di aghjustà rapidamente i so punti di decisione di livellu "0" è "1". In ordine per risolviri l '"effettu luntanu-vicini", un schema di cuntrollu putenza hè statu prupostu, è uOLTinforma uONUdi u livellu di putenza di trasmissione attraversu i pacchetti di gestione di operazione è mantenimentu (OAM) dopu à varià. Perchè stu schema aumenterà u costu ONU è a cumplessità di u protokollu di a strata fisica, è limiterà a prestazione di trasmissione di linea à uONUlivellu più luntanu da uOLT, ùn hè statu aduttatu da u gruppu di travagliu EFM.



    web聊天