• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Tecnulugia ligata à a prova EPON

    Tempu di posta: 23-lugliu-2021

    1 Introduzione

    Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia d'accessu à banda larga, diverse tecnulugii emergenti d'accessu à banda larga sò emerse dopu a pioggia. Dopu à a tecnulugia PON hè a tecnulugia DSL è a tecnulugia di cable, una altra piattaforma d'accessu ideale, PON pò furnisce direttamente servizii ottichi o servizii FTTH. EPON hè un novu tipu di tecnulugia di rete d'accessu in fibra, utilizendu punti à struttura multipuntu, trasmissioni di luce senza fonte, furnisce diversi servizii Ethernet. Utilizà e topologie di PON per implementà l'accessu Ethernet, è a tecnulugia PON hè aduprata in a capa fisica in a capa fisica. Dunque, integra i vantaghji di a tecnulugia PON è a tecnulugia Ethernet: low cost; larghezza di banda alta; scalabilità putente, ristrutturazione di serviziu flessibile è veloce; cumpatibilità cù Ethernet esistenti; gestione còmuda, etc EPON prova hè assai differente da l 'attrezzatura Ethernet tradiziunali. Questu articulu si focalizeghja nantu à a tecnulugia di teste EPON.

    2 Introduzione di tecnulugia EPON è sfida di prova

    UEPONsistema hè custituitu da una pluralità di unità di rete otticu, un terminal di luce (OLT), è unu o più spettri (vede Figura 1). In a direzzione downlink, u signale mandatu da l'OLT hè trasmessu nantu à tutte l'ONU. In a direzzione di u uplink, sò aduprate tecniche multicanale TDMA, è l'infurmazioni uplink di parechje ONU facenu infurmazione TDM à l'OLT. 802.3AH Modifiche u formatu di quadru Ethernet, ridefinisce a parte predefinitiva, aghjunghje timestamps è identificatori di ligami logici (LLID). LLID identifica ogni ONU di u sistema PON è specifica u LLID durante u prucessu di scuperta.

     Figg-The-Schematic-Diagram-of-EPON-System-Structure-and-Data-Transmission-Figg-The

    3 Tecnulugia chjave in u sistema PON

    In u sistema EPON, a distanza fisica trà ogni ONU è OLT in a direzzione di trasmissione di l'infurmazioni upstream ùn hè micca uguale. In generale, u sistema EPON stipula chì a distanza più longa da ONU à OLT hè 20km, è a distanza più corta hè 0km. Questa diffarenza di distanza face chì u ritardu varieghja trà 0 è 200 us. S'ellu ùn ci hè micca abbastanza spaziu di isolamentu, i segnali da e diverse ONU ponu ghjunghje à l'estremità ricevente di l'OLT à u stessu tempu, pruvucannu cunflitti di signali upstream. I cunflitti ponu causari un gran numaru di errori è perdita di sincronizazione, etc., chì u sistema ùn funziona micca bè. Utilizendu u metudu di distanza, prima misura a distanza fisica, poi aghjustate tutte l'ONU à a listessa distanza logica cum'è l'OLT, è dopu eseguite u metudu TDMA per evità cunflitti. I metudi di variazione attualmente utilizati includenu una gamma di spettru spargugliatu, una gamma fora di banda è una scala di apertura di finestra in-band. Per esempiu, utilizendu u metudu di scala di u tempu, prima misurate u tempu di ritardu di loop di signale da ogni ONU à l'OLT, è dopu inserisce un valore di ritardu d'equalizazione specificu Td per ogni ONU, in modu chì i ritardi di loop di tutte l'ONU dopu l'inserimentu di Td ponu esse ottinutu U tempu (riferitu cum'è u valore di ritardu di loop equalization Tequ) hè uguali, è u risultatu hè simile à spustà ogni ONU à a listessa distanza lògica cum'è l'OLT, è dopu mandà u quadru currettamente secondu a tecnulugia TDMA senza collisione.

    L'OLT trova chì l'ONU in u sistema PON manda periodicamente missaghji Gate MPCP. Dopu chì l'ONU non registrata riceve u messagiu di a Porta, aspittà per un tempu aleatoriu (per evità a registrazione simultanea di parechje ONU), è dopu mandà un messagiu Register à l'OLT. Dopu a registrazione successu, l'OLT assigna un LLID à l'ONU.
    Dopu chì l'ONU hà registratu cù l'OLT, l'OAM Ethernet nantu à l'ONU principia u prucessu di scuperta è stabilisce una cunnessione cù l'OLT. L'OAM Ethernet hè utilizatu per detectà errori remoti nantu à u ligame ONU/OLT, attivà u loopback remoto, è detectà a qualità di ligame. Tuttavia, Ethernet OAM furnisce supportu per PDU OAM persunalizati, unità di informazioni è rapporti di tempu. Parechji pruduttori ONU/OLT utilizanu estensioni OAM per stabilisce funzioni speciali di ONU. Una applicazione tipica hè di cuntrullà a larghezza di banda di l'utilizatori finali attraversu u mudellu di larghezza di banda di cunfigurazione estesa in l'ONU. Questa applicazione non standard hè a chjave per a prova è diventa un ostaculu à l'intercomunicazione trà ONU è OLT.
    Quandu l'OLT hà u trafficu per mandà l'ONU, purterà l'infurmazioni LLID di l'ONU di destinazione in u trafficu. A causa di e caratteristiche di trasmissione di u PON, i dati mandati da l'OLT seranu trasmessi à tutte l'ONU. In particulare, a situazione induve u trafficu downstream trasmette u flussu di serviziu di video deve esse cunsideratu. A causa di e caratteristiche di trasmissione di u sistema EPON, quandu un utilizatore persunalizà un prugramma di video, serà trasmessu à tutti l'utilizatori, chì cunsuma assai larghezza di banda downstream. OLT generalmente supporta IGMP Snooping. Pò monitorà i missaghji IGMP Join Request è mandà dati multicast à l'utilizatori ligati à u gruppu invece di trasmette à tutti l'utilizatori, riducendu cusì u trafficu.
    Solu una ONU pò mandà u trafficu à un certu tempu. L'ONU hà parechje file di priorità (ogni fila currisponde à un livellu QoS. L'ONU manda un missaghju Report à l'OLT per dumandà una opportunità d'invio, detallendu a situazione di ogni fila. L'OLT manda un messagiu Gate à l'ONU per dì à l'ONU. u tempu di iniziu di a prossima trasmissione à l'OLT Deve esse capace di gestisce i requisiti di larghezza di banda di tutti l'ONU, è deve dà a priorità à l'autorità di trasmissione Secondu a priorità di a fila, equilibrà e dumande di parechje ONU capace di gestisce i requisiti di larghezza di banda di tutte l'ONU è allocate dinamicamente a larghezza di banda upstream (vale à dì l'algoritmu DBA).

     



    web聊天