Sviluppu di moduli di cumunicazione otticu wireless: rete 5G, moduli ottici 25G / 100G sò a tendenza
À u principiu di l'annu 2000, e rete 2G è 2.5G eranu in custruzzione, è a cunnessione di a stazione di basa hà cuminciatu à cutà da i cavi di cobre à i cavi ottici. À u principiu, i moduli ottichi 1.25G SFP sò stati utilizati, è dopu i moduli 2.5G SFP sò stati utilizati.
A custruzzione di a rete 3G hà iniziatu in 2008-2009, è a dumanda di moduli ottichi di stazioni di basa hà saltatu à 6G.
In u 2011, u mondu hà intrutu in a custruzzione di rete 4G, è i principali moduli ottichi 10G utilizati in a prequel.
Dopu à u 2017, hà evolutu gradualmente à e rete 5G è hà saltatu à i moduli ottici 25G / 100G. A reta 4.5G (ZTE chjama Pre5G) usa i stessi moduli ottici cum'è 5G.
Paragone di l'architettura di rete 5G è l'architettura di rete 4G: In l'era 5G, aumentate a parte di trasmissione, hè previstu chì a dumanda di moduli ottici aumenterà.
A reta 4G hè da RRU à BBU à a sala di l'informatica core. In l'era di a rete 5G, e funzioni BBU ponu esse divise è divise in DU è CU. U RRU originale à BBU appartene à u fronthaul, è u BBU à a sala di l'informatica core appartene à u backhaul. Fora di u passaghju.
Cumu u BBU hè divisu hà un impattu maiò in u modulu otticu. In l'era 3G, i venditori di l'equipaggiu domesticu anu qualchì lacune cù quelli internaziunali. In l'era 4G, sò à parità cù i paesi stranieri, è l'era 5G cumencia à guidà. Ricertamenti, Verizon è AT & T anu annunziatu ch'elli principianu 5G cummerciale in 19 anni, un annu prima di a Cina. Prima di quessa, l'industria hà cridutu chì u fornitore mainstream seria Nokia Ericsson, è ultimamente Verizon hà sceltu Samsung. A pianificazione generale di a custruzzione 5G in Cina hè più forte, è hè megliu predichendu alcuni. Oghje, si focalizeghja principalmente nantu à u mercatu cinese.
Modulu di trasmissione di luce frontale 5G: u costu 100G hè altu, attualmente 25G hè u mainstream
I dui fronthaul 25G è 100G coesisteranu. L'interfaccia trà BBU è RRU in l'era 4G hè CPRI. Per risponde à i requisiti di larghezza di banda elevata di 5G, 3GPP prupone una nova interfaccia standard eCPRI. Sè una interfaccia eCPRI hè usata, i esigenze di larghezza di banda di l 'interfaccia fronthaul sarà cumpressatu à 25G, thereby riduzzione otticu Costs.Of Trasmissione.Di sicuru, l 'usu di 25G dinù purtà assai prublemi. Hè necessariu di trasfurmà alcune funzioni di u BBU à AAU per u campionamentu di u signale è a compressione. In u risultatu, AAU diventa più pesante è più grande. AAU hè appiccicatu nantu à a torre, chì hà costu di mantenimentu più altu è risichi di qualità più altu. Grandi, i fabricatori di l'equipaggiu anu travagliatu per riduce l'AAU è riduce u cunsumu di energia, per quessa, cunsidereghjanu ancu suluzioni 100G per riduce a carica AAU. Se i prezzi di i moduli ottici 100G ponu esse ridotti in modu efficace, i pruduttori di l'equipaggiu tenderanu sempre à e soluzioni 100G.
5G Intermediate: L'opzioni di u modulu otticu è i requisiti di quantità varianu assai
Diversi operatori anu metudi diffirenti di rete. Sottu diverse networking, a selezzione è u numeru di moduli ottichi varieranu assai. I clienti anu presentatu i requisiti 50G, è rispondemu attivamente à i bisogni di i clienti.
5G Backhaul: Modulu otticu coherente
U backhaul utilizerà moduli ottici coerenti cù larghezza di banda di l'interfaccia chì supera i 100G. Hè stimatu chì i cunti coerenti 200G per 2/3 è i cunti coerenti 400G per 1/3. Da u passaghju di fronte à u passaghju mediu à u passatu, cunverge passu à passu. A quantità di moduli ottichi utilizati per u pass back hè più chjucu di quellu di u pass pass, ma u prezzu unità hè più altu.
U futuru: pò esse u mondu di chips
I vantaghji naturali di u chip farà più è più impurtante in u modulu. Per esempiu, MACOM hà recentemente lanciatu u primu chip monoliticu integratu di l'industria per transceivers ottici 100G di corta gamma, cavi ottici attivi (AOC) è motori ottici à bordu. Mandate è riceve suluzione. U novu MALD-37845 integra perfettamente funzioni di trasmissione è ricezione di ricuperazione di dati di clock (CDR), quattru amplificatori di transimpedenza (TIA), è quattru driver laser di emissione di superfici di cavità verticale (VSCEL) per furnisce i clienti cun facilità d'usu senza paragone è estremamente bassu. costu.
U novu MALD-37845 supporta tassi di dati cumpleti da 24.3 à 28.1 Gbps è hè pensatu per CPRI, 100G Ethernet, 32G Fibre Channel, è 100G EDR applicazioni di larghezza di banda illimitata. Fornirà à i clienti una suluzione di unicu chip di bassa putenza è hè un otticu compactu Ideale per cumpunenti. MALD-37845 supporta l'interoperabilità cù diversi laser VCSEL è fotodetettori, è u so firmware hè cumpatibile cù soluzioni MACOM precedenti.
"U modulu otticu è i fornitori di AOC sò sottumessi à una pressione tremenda perchè anu bisognu à aiutà i clienti à ottene cunnessione 100G à grande scala", hà dettu Marek Tlalka, direttore di marketing senior di a divisione di prudutti analogici d'altu rendiment in MACOM. "Credemu chì MALD-37845 pò superà l'integrazione è i sfidi di i costi inerenti à i prudutti tradiziunali multi-chip è furnisce suluzioni eccezziunali d'altu rendiment per l'applicazioni 100G di corta gamma."
A suluzione MALD-37845 100G à un chip di MACOM hè avà campionatu à i clienti è hè prevista per inizià a produzzione in a prima mità di 2019.