• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Multiplexing di divisione di frequenza

    Tempu di post: Aug-12-2022

    Quandu ucapacità di trasmissionedi un canale fisicu hè più altu ch'è a dumanda di un signalu, u canali pò esse spartutu da parechji signali.Per esempiu, a linea di troncu di un sistema telefuninu hà generalmente millaie di signali trasmessi nantu à una fibra ottica. Multiplexing hè a tecnulugia chì risolve cumu utilizà un canale per trasmette parechji signali à u stessu tempu. U scopu hè di sfruttà pienamente a banda di freccia o risorse di u tempu di u canali è migliurà a rata d'utilizazione di u canali.

    Ci hèdui metudi cumuni di multiplexing signali: multiplexing di divisione di frequenza (FDM) è multiplexing di divisione di u tempu (TDM) U multiplexing di divisione di u tempu hè generalmente utilizatu per u multiplexing di signali digitali. A multiplexazione di divisione di frequenza hè principalmente aduprata per a multiplexazione di segnali analogichi, ma pò ancu esse aduprata per i segnali digitali. Questa sezione discuterà u principiu è l'applicazione di FDM.

    Multiplexing di divisione di frequenzahè un metudu di multiplexing chì divide i canali secondu a frequenza. In FDM, a larghezza di banda di un canale hè divisa in una pluralità di bande di freccia (sub-canali) chì ùn si sovrapponenu micca. Ogni canali di signali occupanu unu di i sub-canali, è e bande di freccia inutilizate (bande di guardia) deve esse riservate trà i canali per impediscenu a sovrapposizione di signali. À l'estremità di ricezione, un filtru passa-banda appropritatu separa i segnali multipli è recupera i segnali richiesti.

    A figura seguente mostrau schema di bloccu di principiu di u sistema di multiplexing di divisione di frequenza. À a fine di trasmissione, ogni signalu di voce in banda di basa hè prima passatu per un filtru low-pass (LPF) per limità a frequenza più alta di ogni signale. Allora, ogni canale di signali hè modulatu à diverse frequenze di trasportatore, cusì chì ogni canale di signali hè spustatu à a so gamma di freccia, è dopu cumminatu è mandatu à u canali per a trasmissione. Una seria di filtri di passa-banda cù frequenze centru diffirenti à l'estremità di riceve hè aduprata per separà i signali modulati. Dopu chì sò demodulati, i segnali di baseband currispondenti di ogni canali sò recuperati.

    Per preveneinterferenza mutualetrà i signali adiacenti, a freccia di u trasportatore F deve esse ragiunate sceltu_ c1,f_ c2,···,f_ Cn cusì chì una certa banda di guardia hè riservata trà i spettri di signali modulati.

    Questu hè ciò chìShenzhen HDV phoelelectron Technology Co., Ltd. hà purtatu à voi nantu à a cunniscenza di u multiplexing di divisione di frequenza. Spergu chì questu articulu pò aiutà à aumentà a vostra cunniscenza. In più di questu articulu, sè vo circate una bona cumpagnia di fabricatore di l'equipaggiu di cumunicazione in fibra ottica chì pudete cunsiderànantu à noi.

    Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd hè principalmente un fabricatore di prudutti di cumunicazione. Attualmente, l'attrezzatura prodotta copre userie ONU, serie di moduli ottici, serie OLT, èserie transceiver. Pudemu furnisce servizii persunalizati per diversi scenarii. Sò benvenuticunsultà.

    Multiplexing di divisione di frequenza

     

     

     



    web聊天