• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24 ore:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Multiplexing à divisione di frequenza

    Tempu di post: 20-Sep-2024

    Quandu a capacità di trasmissione di un canale fisicu hè più altu ch'è a dumanda di un signalu, u canali pò esse spartutu da parechji signali, per esempiu, a linea di troncu di un sistema di telefunu spessu hà millaie di signali trasmessi in una sola fibra. Multiplexing hè una tecnulugia per risolve cumu utilizà un canale per trasmette parechji signali à u stessu tempu. U so scopu hè di fà un usu sanu di a banda di freccia o di e risorse di u tempu di u canali è di migliurà a rata d'utilizazione di u canali. Ci sò dui metudi cumuni di multiplexing di signale: multiplexing di divisione di frequenza (FDM) è multiplexing di divisione di tempu (TDM). U multiplexing di divisione di u tempu hè comunmente utilizatu per u multiplexing di signali digitale è serà discutitu in u Capitulu 10. Multiplexing division di frequenza hè principalmente utilizatu per u multiplexing di signali analogichi, ma pò ancu esse usatu per signali digitale. Questa sezione discuterà i principii è l'applicazioni di FDM.
    U multiplexing di divisione di frequenza hè un metudu di multiplexing chì divide i canali secondu a frequenza. In FDM, a larghezza di banda di u canali hè divisa in parechje bande di freccia senza sovrapposizione (sottocanale), è ogni signale occupa unu di i subcanali, è deve esse bande di frequenza inutilizate (bande di prutezzione) trà i canali per impediscenu a sovrapposizione di signali. À a fine di ricivutu, u filtru passa-banda adattatu hè utilizatu per separà i segnali multiplici, in modu di ricuperà i segnali richiesti.
    U diagramma sottu mostra u schema di bloccu di u sistema di multiplexing di divisione di frequenza. À a fine di trasmissione, ogni signale di voce in banda di basa hè prima passatu per un filtru passaghju (LPF) per limità a frequenza massima di ogni signale. Allora, ogni signale hè modulatu à una frequenza di trasportatore differente, cusì chì ogni signale hè spustatu à a so propria gamma di banda di freccia, è dopu sintetizatu in u canali per a trasmissione. À l'estremità di ricivutu, una seria di filtri passa-banda cù frequenze centru diffirenti sò aduprate per separà i signali modulati, è i segnali di banda base currispondenti sò recuperati dopu à esse demodulati.
    Per prevene l'interferenza mutuale trà i segnali adiacenti, e frequenze di traspurtadore f_c1,f_c2, f_cn deve esse ragiunate selezziunate per lascià una certa banda di prutezzione trà ogni spettru di signali modulati.
    2

     

    U sopra hè Shenzhen HDV Phoelectron Technology Ltd à purtà voi circa "divisione di frequenza multiplexing" spiegazione cunniscenza, speru à aiutà vi, è Shenzhen HDV Phoelectron Technology Ltd in più diONUserie, serie transceiver,OLTserie, ma ancu pruduce serie di moduli, cum'è: Modulu otticu di cumunicazione, modulu di cumunicazione otticu, modulu otticu di rete, modulu otticu di cumunicazione, modulu di fibra otticu, modulu di fibra otticu Ethernet, etc. , benvenutu a vostra visita.



    web聊天