In generale, a putenza luminosa di u transceiver di fibra ottica o modulu otticu hè a siguenti: multimode hè trà 10db è -18db; u modu unicu hè 20km trà -8db è -15db; è u modu unicu hè 60km hè trà -5db è -12db trà. Ma se a putenza luminosa di u transceiver di fibra ottica appare trà -30db è -45db, allora hè assai prubabile chì stu transceiver di fibra ottica hà un prublema.
Cumu ghjudicà s'ellu ci hè un prublema cù u transceiver di fibra ottica?
(1) Prima, vede se l'indicatore luminoso di u transceiver di fibra ottica o u modulu otticu è l'indicatore luminoso di u portu twisted pair sò accesi
a. Se l'indicatore FX di u transceiver hè off, per piacè cunfirmà se u ligame di fibra hè cross-linked? Una fine di u jumper di fibra hè cunnessu in parallelu; l'altra estremità hè cunnessa in modu cruci.
b. Se l'indicatore di u portu otticu (FX) di u transceiver A hè attivu è l'indicatore di u portu otticu (FX) di u transceiver B hè spento, u difettu hè da u latu di u transceiver A: una pussibilità hè: A trasmissione ottica di transceiver (TX) portu hè male perchè u portu otticu (RX) di u transceiver B ùn riceve micca u signalu otticu; una altra pussibilità hè: ci hè un prublema cù questu ligame di fibra di u portu di trasmissione otticu di u transceiver A (TX) (u cable otticu o u jumper otticu pò esse rottu).
c. L'indicatore di coppia ritorta (TP) hè spento. Per piacè assicuratevi chì a cunnessione di coppia ritorta hè sbagliata o a cunnessione hè sbagliata? Per piacè aduprate un tester di continuità per pruvà (in ogni modu, i luci di l'indicatori di coppia ritorta di alcuni transceivers deve aspittà finu à chì u ligame di fibra hè cunnessu).
d. Certi transceivers anu dui porti RJ45: (ToHUB) indica chì a linea di cunnessione à ucambiahè una linea dritta; (ToNode) indica chì a linea di cunnessione à ucambiahè una linea crossover.
e. Alcune estensioni di capelli anu un MPRcambiaà u latu: significa chì a linea di cunnessione à ucambiahè una linea dritta; DTEcambia: a linea di cunnessione à ucambiahè un modu cross-over.
(2) Se u cable otticu è u jumper di fibra ottica sò stati rotti
a. Cunnessione di u cable otticu è rilevazione di disconnection: aduprate linterna laser, luce di u sole, corpu luminoso per illuminà una estremità di u connettore o accoppiamentu di u cable otticu; vede s'ellu ci hè una luce visibile à l'altra estremità? Se ci hè una luce visibile, indica chì u cable otticu ùn hè micca rottu.
b. Rilevazione on-off di cunnessione di fibra ottica: aduprate linterna laser, luce di u sole, etc. per illuminà una estremità di u jumper di fibra; vede s'ellu ci hè una luce visibile à l'altru finale? Se ci hè una luce visibile, u jumper di fibra ùn hè micca rottu.
(3) Se u modu duplex half / full duplex hè sbagliatu
Certi transceivers anu FDXinterruttorià u latu: full duplex; HDXinterruttori: half duplex.
(4) Pruvate cù un metru di putenza otticu
A putenza luminosa di u transceiver di fibra ottica o modulu otticu in cundizioni normali: multi-mode: trà -10db è -18db; 20 chilometri monomode: trà -8db è -15db; 60 chilometri monomode: trà -5db è -12db; Se a putenza luminosa di u transceiver in fibra ottica hè trà -30db-45db, allora pò esse ghjudicatu chì ci hè un prublema cù questu transceiver in fibra ottica.