mètudu 1.installation
Ch'ella sia in casa o fora, duvete piglià misure antistatiche quandu utilizate u modulu otticu, è assicuratevi di toccu u modulu otticu cù e mani mentre portate guanti antistatici o una cinturina antistatica.
Hè strettamente pruibitu di tuccà i dita d'oru di umodulu otticuquandu pigliate u modulu otticu, è deve esse trattatu cù delicatezza per impedisce chì u modulu otticu sia oppressu è sbattutu. Se u modulu otticu hè accidentalmente sbattutu durante a manipulazione, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà u modulu otticu novu.
Quandu si stallanu umodulu otticu, devi prima inserisci fermamente, è dopu sente una ligera vibrazione o sente un sonu "pop", chì significa chì u modulu otticu hè chjusu in u locu. Quandu inserisce u modulu otticu, chjude l'anellu di manicu; dopu avè inseritu, tira fora u modulu otticu novu per verificà s'ellu hè in u locu. Se ùn pò micca esse tiratu fora, significa chì hè stata inserita à u fondu. Quandu sguassate u modulu otticu, avete bisognu di caccià u jumper di fibra ottica prima, è poi tira u manicu di pull à circa 90 gradi à u portu otticu, è poi lentamente caccià u modulu otticu. Hè pruibitu di tirà u modulu otticu per forza.
2.Measures per impediscenu a contaminazione di u portu di luce
Per evità a contaminazione incruciata di u portu otticu causata da a contaminazione di a faccia finale di u jumper otticu, a faccia finale di u jumper otticu deve esse pulita prima di inserisce in u portu otticu. Per quessa, durante a stallazione, deve esse furnitu un carta di pulitura di fibra per pulisce a faccia finale di u jumper di fibra ottica. Se u modulu otticu ùn hè micca in usu, deve esse cupartu cù un capu di polvera per evità a contaminazione di polvera (senza un capu di polvera, pò esse rimpiazzatu da fibre ottiche). Se u modulu otticu ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu senza un tappu di polvera, u portu otticu deve esse pulitu cù un tampone di cuttuni quandu hè adupratu novu.
3.Measures à impedisce overload putenza otticu
Quandu si usa u metru OTDR per pruvà a continuità o l'attenuazione di u canali di fibra otticu, a fibra ottica deve esse prima disconnected da u modulu otticu, altrimenti facilmente pruvucarà a putenza ottica per esse sovraccaricata è u modulu otticu serà brusgiatu. A putenza ottica di input di u modulu otticu di longa distanza hè generalmente necessaria per esse menu di -7dBm. Se l'input hè più grande di -7dBm, un attenuatore otticu hè necessariu per aumentà l'attenuazione otticu. A formula hè a siguenti: Assumindu chì u putere otticu à a fine di trasmissione hè XdBm è l'attenuazione otticu hè YdB, u U putere otticu deve scuntrà XY <-7dBm.
4.Problema di u portu otticu
U bastone di cuttuni senza polvera utilizatu per a pulizia di u modulu otticu deve esse sceltu secondu u tipu di u portu otticu. Inserite un tampone di cuttuni senza polvera immersa in alcolu assolutu in u portu otticu, è poi girate in a listessa direzzione per asciugà; poi inserisci un pappu di cuttuni seccu senza polvera in u bastone, inserisci u bastone in u portu otticu, è rotate è sguassate in a listessa direzzione; Quandu si pulisce a faccia finale, avete bisognu di usà u cuttuni seccu senza polvere. Pulisce è pulisce e parti chì ùn sò micca in cuntattu cù i vostri ditte. Ùn asciugà micca in u stessu locu ogni volta; Per articuli severamente contaminati, immergete a tela di cuttuni senza polvera in alcolu assolutu (micca troppu). U metudu di wiping hè u listessu cum'è sopra. Dopu avè sguassatu, per piacè rimpiazzà cù un altru pezzu di cuttuni seccu senza polvera, è ripetite a pulizia per assicurà chì a faccia finale di l'articulazione hè secca, è poi eseguite a prova.
danni 5.ESD
U fenomenu ESD hè inevitabbile, ma pò esse impeditu da dui aspetti: impediscenu l'accumulazione di carica elettrica è permette à a carica elettrica di scaricate rapidamente: 1. Mantene l'ambiente in u range di umidità di 30-75% RH; 2. Stabbilisce un spaziu anti-static specifichi è utilizate un pianu anti-static o workbench; 3. L'attrezzatura in relazione utilizata deve esse in terra in un puntu di terra cumuni in terra parallela per assicurà a strada di terra più corta è u ciclu di terra più chjucu. Ùn si pò micca mette in terra in serie, è u metudu di cuncepimentu di cunnetta i loops di terra cù cables esterni deve esse evitata; 4. Operate in una zona anti-statica speciale. Hè pruibitu di mette in l'area di travagliu antistaticu materiali chì generanu l'elettricità statica chì ùn sò micca necessarii per u travagliu, cum'è sacchetti di plastica, scatuli, schiume, cinture, quaderni, fogli di carta, articuli persunali, etc. chì ùn sò micca stati trattati cù trattamentu antistaticu. Articuli, sti materiali deve esse più cà 30cm luntanu da i dispusitivi electrostatic sensibule; 5. Quandu l'imballu è u turnover, aduprate imballaggio anti-staticu è scatuli / vitture anti-static; 6. Hè pruibitu di fà operazioni di scambià in caldu nantu à l'equipaggiu chì ùn pò micca esse scambiatu; 7. Evite usà un multimeter per detect direttamente pins static-sensitive; 8. Fate un travagliu di prutezzione elettrostatica quandu operanu u modulu otticu (per esempiu: portate un anellu elettrostaticu o liberate l'electricità statica cuntattendu u casu in anticipu), toccu u cunchju di u modulu otticu, è evite u cuntattu cù u pin PIN di u modulu otticu.