In l'era di Internet d'oghje, sia l'implementazione di a rete di l'impresa sia a custruzzione di u centru di dati ùn ponu micca fà senza moduli ottici è switch.Moduli otticisò principarmenti usati per cunvertisce segnali elettrici è ottichi, mentre chì i switch sò usati per trasmette segnali fotoelettrichi. À mezu à i tantimoduli ottici, U modulu otticu SFP + hè unu di i moduli ottichi più utilizati. Quandu s'utilice cù acambia, diversi metudi di cunnessione ponu esse aduprati per ottene diverse esigenze di rete. In seguitu, vi presentà u cuncettu, i tipi è l'applicazioni currispondenti di i moduli ottici SFP +.
Chì ghjè u modulu otticu SFP+?
U modulu otticu SFP + hè un modulu di fibra ottica 10G in u modulu otticu SFP, chì hè indipendente da u protocolu di cumunicazione. Generalmente cunnessu cù switches, fibra otticarouters, carte di rete di fibra ottica, etc., hè aduprata in 10G bps Ethernet è sistemi di canali di fibra 8.5G bps, chì ponu risponde à i requisiti di più veloce di i centri di dati è rializà l'espansione di a rete è a cunversione di i centri di dati. A carta di linea di modulu otticu SFP + hà una alta densità è una piccula dimensione, è pò esse interconnessa cù altri tipi di moduli 10G, chì furnisce una densità di installazione più alta per i centri di dati è risparmià i costi. In u risultatu, hè diventatu u modulu otticu pluggable mainstream in u mercatu.
Tipi di moduli ottici SFP+
In circustanze normali, i moduli ottici SFP + sò classificati secondu l'applicazioni attuali. I tipi cumuni includenu 10G SFP+, BIDI SFP+, CWDM SFP+, è DWDM SFP+.
Modulu otticu 10G SFP+
Stu tipu di modulu otticu hè un modulu otticu SFP + ordinariu, è pò ancu esse cunsideratu cum'è una versione aghjurnata di u modulu otticu 1G SFP. Hè u disignu mainstream nantu à u mercatu à u mumentu, è a distanza massima pò ghjunghje à 100KM.
Modulu otticu BIDI SFP+
Stu tipu di modulu otticu adopta a tecnulugia di divisione di lunghezza d'onda WDM, a più alta velocità pò ghjunghje à 11.1G bps, è u cunsumu di energia hè bassu. Hà dui jack di fibra ottica è a distanza massima di trasmissione hè 80KM. Sò generalmente usati in coppie. Quandu custruisce una reta in un centru di dati, pò riduce a quantità di fibra ottica utilizata è u costu di custruzzione.
Modulu otticu CWDM SFP+
Stu tipu di modulu otticu adopta a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda grossa, è hè spessu usata in cungiunzione cù fibra ottica monomodale, chì pò salvà risorse di fibra ottica, è hè più flessibile è affidabile in rete, è hà un pocu cunsumu d'energia. Utilizendu l'interfaccia ottica duplex LC, a distanza più longa pò ghjunghje à 80KM
Modulu otticu DWDM SFP+
Stu tipu di modulu otticu adopta a tecnulugia di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda densa, chì hè principalmente aduprata in a trasmissione di dati à longa distanza. A distanza massima di trasmissione pò ghjunghje sin'à 80 km. Hà e caratteristiche di alta velocità, grande capacità, è una forte scalabilità.
Soluzione per a collocazione di moduli ottici è switch SFP+
Diversi tipi di moduli ottici sò cunnessi à i switches è ponu esse aduprati in diverse soluzioni di rete. A seguita hè una dimostrazione di l'applicazione pratica di moduli ottici SFP+ è switch.
Modulu otticu 10G SFP+ è 40Gcambiaschema di cunnessione
Inserite 4 moduli ottici 10G SFP+ in u portu SFP+ 10-Gbps di unucambiaà u turnu, poi inserisci un modulu otticu 40G QSFP+ in u portu QSFP+ 40-Gbps di un altru.cambia, è infine aduprate un jumper di fibra di ramu in u mezu Fate una cunnessione. Stu metudu di cunnessione rializeghja principalmente l'espansione di a reta da 10G à 40G, chì ponu risponde rapidamente è facilmente à i bisogni di l'aghjurnamentu di a rete di u centru di dati.
Precauzioni per l'usu di moduli ottici SFP+:
1. Quandu aduprate u modulu otticu, pruvate d'evità l'electricità statica è i bumps. Sì i bumps sò, ùn hè micca cunsigliatu per cuntinuà à aduprà u modulu otticu; 2. Prestate attenzione à a parte anteriore è posteriore di u modulu otticu, l'anellu di pull è l'etichetta duveranu affruntà in sopra; 3. Quandu inserisce u modulu otticu in ucambia, pruvate à spinghje à u fondu u più forte pussibule. In generale, ci sarà una ligera vibrazione. Dopu avè inseritu u modulu otticu, pudete tirà delicatamente u modulu otticu per verificà s'ellu hè in u locu; 4. Quandu sguassate u modulu otticu, prima tirate u braccialettu à una pusizioni di 90 ° à u portu otticu, è poi tira u modulu otticu.