U modulu otticu DDM hè un mezzu di paràmetri di monitorizazione. Ùn hà micca solu funzioni d'alarma è d'avvertimentu, ma ancu di predizione di difetti è funzioni di locu di difetti.
Ci hè dui metudi principali per vede l'infurmazioni DDM di u modulu otticu: SNMP è cumandamentu.
1. SNMP, vale à dì Simple Network Management Protocol, hè un protokollu standard utilizatu apposta per i nodi di rete di gestione di rete IP. L'infurmazione di u modulu otticu DDM pò leghje a putenza ottica ricevuta è a putenza ottica trasmessa di u modulu otticu attraversu SNMP.
Quandu u vostru modulu otticu supporta DDM, pudete attivà sta funzione, è dopu aduprà Net SNMP (snmpwalk) per dumandà.
Pigliate Cisco ASR9kcambiaper esempiu, leghjite a putenza otticu ricevuta è u putere otticu trasmessu di u modulu otticu attraversu SNMP.
Nota: Cisco ASR9kcambiahè un sistema operatore IOS-XR cù a versione 5.3.1. MIB hè "CISCO-ENTITY-SENSOR-MIB" è OID hè 1.3.6.1.4.1.9.9.1.1.1.1.
1. Eseguite i seguenti cumandamenti attraversu u strumentu Net SNMP:;
2. Allora l'interfaccia di a linea di cummanda mostrarà u putere otticu ricivutu è i valori di putenza otticu trasmessi.
Nota: 10 * log (mW) = dBm
2. A causa di diverse marche di fornitori di l'equipaggiu, u MIB (Management Information Base) è l'OID (Object Identifiers) di SNMP sò diffirenti. Certi dispusitivi ponu uttene direttamente infurmazioni DDM attraversu cumandamenti simplici.
Per esempiu, i switch Huawei ponu entre in u cumandimu Display.
Eseguite u transceiver di visualizazione di cumanda [numeru d'interfaccia di tipu d'interfaccia d'interfaccia | slot slot id] [verbose] per vede l'infurmazioni di u modulu otticu nantu à l'interfaccia di u dispusitivu.
Eseguite l'interfaccia di diagnostica di trasmettitore di visualizazione di cumanda [numeru d'interfaccia di tipu d'interfaccia] per visualizà i paràmetri di diagnosticu di u modulu otticu.