• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Introduzione di u Formatu di Pacchetti IPv6

    Tempu di post: Aug-24-2023

    I criteri per l'IPv4 sò stati stabiliti à a fini di l'anni 1970. In u principiu di l'anni 1990, l'applicazione di WWW hà purtatu à u sviluppu splusivi di Internet. Cù i tipi d'applicazioni Internet sempre più cumplessi è a diversificazione di u terminal, a pruvisione di l'indirizzi IP indipendenti globali hà cuminciatu à affruntà una pressione pesante. In questu ambiente, in u 1999, hè natu l'accordu IPv6.

    IPv6 hà un spaziu di indirizzu di sin'à 128 bits, chì ponu risolve cumplettamente u prublema di l'indirizzu IPv4 insufficiente. Siccomu l'indirizzu IPv4 hè binariu 32-bit, u numeru di indirizzi IP chì ponu esse rapprisintatu hè 232 = 42949,9672964 billion, cusì ci sò circa 4 miliardi indirizzi IP in Internet. Dopu avè aghjurnatu à 128-bit IPv6, l'indirizzi IP in Internet sò in teoria 2128 = 3,4 * 1038. Se a superficia di a terra (cumprese a terra è l'acqua) hè coperta cù l'urdinatore, IPv6 permette 7 * 1023 indirizzi IP per metru quadru; se u tassu di allocazione di l'indirizzu hè di 1 milione per microsecondu, ci vole 1019 anni per assignà tutti l'indirizzi.

    Formatu di i pacchetti IPv6

    U pacchettu IP v6 hà un intestazione basica di 40 byte (intestazione di basa), dopu cù 0 o più intestazioni estese (intestazione di estensione), è dopu dati. A figura seguente mostra u formatu di l'intestazione di basa di IPv6. Ogni pacchettu IPV 6 principia cù l'intestazione basica. Parechji campi in l'intestazione basica di IPv6 ponu currisponde direttamente à i campi in l'IPv4.

    asd (1)

     

    (1) U campu Versione (versione) hè per 4 bits, chì descrive a versione di u protocolu IP. Per IPv6, u valore di u campu hè 0110, chì hè u numeru decimale 6.

    (2) Tipu di cumunicazione (classe di trafficu), stu campu occupa 8 bits, cumpresu u campu di priorità (priurità) hà 4 bit. Prima, IPv6 divide u flussu in duie categurie, chì ponu esse u cuntrollu di congestione è micca u cuntrollu di congestione. Ogni categuria hè divisa in ottu priorità. U più grande di u valore di priorità, u più impurtante hè u gruppu. Per cuntrullata da a congestione, a priorità hè 0 ~ 7, è a velocità di trasmissione di tali pacchetti pò esse rallentata quandu si verifica a congestione. Perchè ùn pò micca esse cuntrullata a congestione, a priorità hè 8 à 15, chì sò servizii in tempu reale, cum'è a trasmissione di servizii audio o video. A velocità di trasmissione di pacchetti per stu serviziu hè custante, ancu s'è certi pacchetti sò abbandunati, ùn si ritrasmette micca.

    (3) Flow mark (Flow lable): U campu occupa 20 bits. U flussu hè una seria di pacchetti di dati in Internet da un situ di fonte specificu à un situ di destinazione specificu (unicast o multicast). Tutti i pacchetti appartenenti à u stessu flussu anu a listessa etichetta di flussu. A stazione surghjente sceglie aleatoriamente una etichetta di flussu trà 224-1 marca di flussu. A marca di flussu 0 hè riservata per indicà i marchi di flussu micca usati. A selezzione aleatoria di etichette di flussu da a stazione fonte ùn hè micca cunflittu trà i computer. Perchè urouterusa una cumminazione di l'indirizzu fonte è l'etichetta di flussu di u pacchettu quandu ligà un flussu particulari cù un pacchettu.

    Tutti i pacchetti urigginati da una stazione di fonte cù a stessa etichetta di flussu diversa da zero deve avè u stessu indirizzu di fonte è indirizzu di destinazione, a stessa intestazione di l'opzione hop-by-hop (se esiste questa intestazione) è a stessa intestazione di selezzione di routing (se questa intestazione). esiste). U vantaghju di questu hè chì quandu urouterprocessa un pacchettu, basta à verificà l'etichetta di flussu senza verificà nunda in l'intestazione di u pacchettu. Nisuna etichetta di flussu hà un significatu specificu, è a stazione surghjente deve specificà u prucessu speciale chì vole ognunurouteresegue nantu à u so pacchettu in l'intestazione estesa

    (4) Lunghezza di a carica netta (Lunghezza di Carica): A lunghezza di u campu hè di 16 bits, chì indica u numeru di bytes cuntenuti in u pacchettu IPv6 eccettu per l'intestazione stessu. Questu mostra un pacchettu IPv6 pò cuntene 64 KB di dati. Siccomu a lunghezza di l'intestazione di l'IPv6 hè fissa, ùn hè micca necessariu di specificà a durata tutale di u pacchettu (a summa di l'intestazione è e parti di dati) cum'è in IPv4.

    (5) U prossimu header (Next header): 8 bits in longu. Identifica u tipu d'intestazione in espansione dopu à l'intestazione IPv6. Stu campu indica u tipu d'intestazione subitu dopu à quella basica.

    (6) U limitu di hop (Limite di hop): (occupa 8 bits) per impedisce chì i pacchetti restanu in a reta indefinitu. A stazione fonte stabilisce un certu limitu di hop quandu ogni pacchettu hè mandatu. Quandu ognunuroutertrasmette u pacchettu, u valore di u campu per hop- limit deve esse ridutta da 1. Quandu u valore di hop Limit hè 0, u pacchettu deve esse scartatu. Questu hè equivalente à u campu di a vita in l'intestazione IPv4, ma hè più simplice di u tempu di l'intervallu di calculu in IPv4.

    (7) Indirizzu IP Source (Source Address): Stu campu occupa 128 bits è hè l'indirizzu IP di a stazione di mandatu di stu pacchettu.

    (8) Indirizzu IP di destinazione (Indirizzu di destinazione): Stu campu occupa 128 bits è hè l'indirizzu IP di a stazione di ricezione di stu pacchettu.

    U furmatu di pacchettu IPv6 appartene à Shenzhen HDV Photoelectron Technology co., LTD., Un travagliu tecnicu di software, È a cumpagnia hà riunitu un putente squadra di software per l'equipaggiu di rete (cum'è: ACONU/ cumunicazioneONU/ intelligenteONU/ fibraONU/XPONONU/GPONONUecc). Per ogni cliente persunalizà e richieste esclusive chì ne necessitanu, lasciate ancu i nostri prudutti più intelligenti è avanzati.



  • Previous: << -> Torna à u Blog <- Next: >>
  • web聊天