A gestione di a rete hè a guaranzia di l'affidabilità di a rete è un modu per migliurà l'efficienza di a rete. U funziunamentu, a gestione è e funzioni di mantenimentu di a gestione di a rete ponu aumentà assai u tempu dispunibule di a rete, è migliurà a rata d'utilizazione, u rendiment di a rete, a qualità di serviziu, a sicurità è l'ecunumia di a rete. benefiziu. Tuttavia, e risorse umane è materiali necessarie per sviluppà un transceiver di fibra ottica Ethernet cù funzioni di gestione di a rete supera assai quelli di prudutti simili senza funzioni di gestione di rete. I manifestazioni principali sò:
(1) Investimentu in hardware. A realizazione di a funzione di gestione di a rete di u transceiver di fibra ottica Ethernet richiede a cunfigurazione di una unità di trasfurmazione di l'infurmazioni di gestione di a rete nantu à u circuitu di transceiver per processà l'infurmazioni di gestione di a rete, chì usa l'interfaccia di gestione di u chip di cunversione di media per ottene infurmazioni di gestione. L'infurmazioni di gestione sparte u canali di dati cù e dati ordinali nantu à a reta. I trasmettitori di fibra ottica Ethernet cù funzioni di gestione di rete anu più tipi è quantità di prudutti simili senza funzioni di gestione di rete. In currispundenza, u cablaggio hè cumplicatu è u ciculu di sviluppu hè longu. Fiberhome Networks hè stata impegnata in a ricerca è u sviluppu di i prudutti di transceiver in fibra ottica per un bellu pezzu. Per ottimisà u disignu di u produttu, rende i prudutti più stabili è rinfurzà e funzioni di u produttu, avemu sviluppatu indipindentamente chips di cunversione di media di transceiver in fibra ottica per fà u pruduttu più integratu è riduce in modu efficace i fattori instabili causati da u travagliu di cullaburazione multi-chip. U chip di novu sviluppatu hà una quantità di funzioni pratiche cum'è l'ispezione in linea di a qualità di a linea di fibra ottica, u locu di difettu, ACL, etc., chì ponu efficacemente prutegge l'investimentu di l'utilizatori è riduce assai i costi di mantenimentu di l'utilizatori.
(2) Investimentu in software. In più di i cablaggi hardware, a prugrammazione di software hè più impurtante per u sviluppu di moduli ottici Ethernet cù funzioni di gestione di rete. U travagliu di sviluppu di u software di gestione di a rete hè relativamente grande, cumprese a parte di l'interfaccia grafica d'utilizatore, a parte di u sistema integratu di u modulu di gestione di a rete, l'unità di trasfurmazione di l'infurmazioni di gestione di a rete di u circuitu transceiver, etc. Frà elli, u sistema incrustatu di u modulu di gestione di a rete hè particularmente complicatu, è u sogliu per a ricerca è u sviluppu hè altu, è un sistema operatore incrustatu, cum'è VxWorks, linux, etc., hè necessariu. Hè bisognu di compie l'agente SNMP, telnet, web è altre travagliu cumplessu di software.
(3) U travagliu di debugging. U debugging di u modulu otticu Ethernet cù a funzione di gestione di a rete include duie parte: debugging software è debugging hardware. In u prucessu di debugging, qualsiasi fattori in u cablaggio di u circuitu, u rendiment di i cumpunenti, a saldatura di i cumpunenti, a qualità di a scheda PCB, e cundizioni ambientali è a prugrammazione di u software affettanu a prestazione di u transceiver di fibra ottica Ethernet. U persunale di cumissioni deve avè qualità cumpletu, è cunsiderà cumplettamente i diversi fattori di fallimentu di u transceiver.
(4) Ingressu di u persunale. U disignu di transceivers di fibra ottica Ethernet ordinariu pò esse cumpletu da un solu ingegnere hardware. U travagliu di cuncepimentu di u transceiver di fibra ottica Ethernet cù a funzione di gestione di a rete richiede ingegneri di hardware per cumplettà i cablaggi di circuiti, è ancu parechji ingegneri di software per compie a prugrammazione di gestione di a rete, è richiede una stretta cooperazione di i disegnatori di software è hardware.