A funzione di u modulu otticu hè a cunversione fotoelettrica. L'estremità di trasmissione converte u signale elettricu in un signalu otticu. Dopu a trasmissione à traversu a fibra ottica, l'estremità ricevente converte u signalu otticu in un signalu elettricu. Hè principarmenti divisu in: SFP, SFP +, XFP, GBIC, SFF, CFP, etc. I tipi d'interfaccia otticu include LC è SC.
Parechje persone sò curiose di a diffarenza trà i moduli ottici monomode è multimode? U modulu otticu unicu hè adattatu per a trasmissione à longa distanza, è u modulu otticu multi-mode hè adattatu per a trasmissione à corta distanza. Permettemu di aghjunghje à voi a cunniscenza di u campu di l'applicazione di i moduli ottici è alcune di e applicazioni principali di l'equipaggiu di cumunicazione.
Gamma di applicazioni di produttu
I moduli ottici sò principarmenti usati in Ethernet, FTTH, SDH / SONET, almacenamiento di rete è altri campi.
L'equipaggiu di l'applicazione principale di i moduli ottichi:interruttori, fibra otticarouters, transceivers ottici video, transceivers in fibra ottica, schede di rete in fibra ottica, cupole di fibra ottica ad alta velocità ... è altri equipaghji di cumunicazione.