• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Introduzione à l'Errore Vector Magnitude (EVM)

    Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022

    EVM: abbreviazione di Error Vector Magnitude, chì significa l'amplitude di u vettore di errore.
    A trasmissione di a banda di freccia di u signale digitale hè di modulà u segnu di a banda di basa à a fine di l'invio, di mandà à a linea per a trasmissione, è poi di demodulà à a fine di riceve per ricuperà u segnu di a banda di base originale. In questu prucessu, l'errore di modulazione pruduciutu da u modulatore, a qualità di i dispositi RF, u rumore di loop in fase bloccata (PLL), l'effettu di distorsione PA, u rumore termicu è u disignu di u modulatore pruduceranu tutti i vettori d'errore (EVM). L'EVM avarà un grande impattu nantu à a qualità di i signali modulati, cusì u prughjettu di teste di qualità di modulazione hè unu di i cumpunenti impurtanti di a prova RF.

    Error Vector Magnitude struttura gràfica

    EVM si riferisce specificamente à a vicinanza trà u cumpunente IQ generatu quandu u trasmettitore demodula u signale è u cumpunente di signale ideale. Hè un indicatore di a qualità di u signale modulatu. A maiò parte di u tempu, u vettore d'errore hà da fà cù schemi di modulazione I/Q M-ary cum'è QPSK, è hè generalmente mostratu da un diagramma I/Q "star" di simboli di demodulazione.

    L'amplitude di u vettore d'errore [EVM] hè definitu cum'è u rapportu di u valore quadratu mediu di a putenza media di u segnu di vettore d'errore à u valore quadratu mediu di a putenza media di u signale ideale è hè spressione in percentuale. U più chjucu EVM, megliu a qualità di u signale.
    L'amplitude di u vettore di errore hè a deviazione trà a forma d'onda misurata è a forma d'onda teoricamente modulata. E duie forme d'onda anu una larghezza di banda di 1,28 MHz è un coefficiente di roll-off di 0,22. E duie forme d'onda sò più modulate scegliendu a frequenza, a fase assoluta, l'amplitude assoluta è u timing di u chip clock per minimizzà u vettore d'errore. L'intervallu di misurazione hè un slot unicu. L'amplitude di u vettore d'errore minimu ùn deve esse più di 17,5%.
     
    U scopu di a prova hè di vede se a forma d'onda fatta da u trasmettitore hè abbastanza precisa per u ricevitore per ottene u rendiment di ricezione chì hè statu specificatu.
    Questa hè una introduzione à EVM da Shenzhen HDV Optoelectronic Technology Co., Ltd., una cumpagnia di cumunicazione ottica chì produce prudutti di cumunicazione. Benvenuti àcunsultà



    web聊天