Ùn importa micca u metudu utilizatu per ottene a cumunicazione di u portu di a rete, ùn pò esse separatu da i protokolli standard pertinenti. Tuttavia, l'Ethernet implicatu in a nostra cumpagniaONUA serie di prudutti segue principalmente u standard IEEE 802.3. Quì sottu hè una breve introduzione à a struttura di frame IEEE 802.3
Struttura di Frame IEEE802.3
A funzione di u Media Access Control sublayer (MAC) hè a tecnulugia core di Ethernet, chì determina u rendiment di rete principale di Ethernet. U MAC sublayer hè di solitu divisu in dui moduli funziunali: frame encapsulation / unpacking è cuntrollu di accessu à i media. Quandu cunnette e funzioni di stu sublayer, u primu passu hè di capisce a struttura di quadru di Ethernet
|Precodice | Frame Start Delimiter | Indirizzu di destinazione | Indirizzu surghjente | lunghezza | Dati | Sequenza di cuntrollu di quadru|
|7 bytes | 1 byte | 6 bytes | 6 bytes | 2 bytes | 46-1500 bytes | 4 bytes|
(1) Precode: Un codice chì cuntene 7 bytes di intervalli binari "1" è "0", vale à dì 1010 ... 10, totali 56 bits. Quandu u quadru hè caricatu nantu à i media, u ricevitore pò stabilisce a sincronizazione di bit, perchè in u casu di u codice Manchester, a forma d'onda di trasmissione cù intervalli "1" è "0" hè una onda quadra periodica.
(2) Frame First Delimiter (SFD): Hè una sequenza binaria di 10101011 cù una lunghezza di 1 byte. Una volta chì stu codice passa, rapprisenta l'iniziu propiu di un quadru per permette à u receptore di localizà u primu bit di u quadru propiu. Vale à dì, u quadru attuale hè custituitu da u restu DA + SA + L + LLCPDU + FCS.
(3) Indirizzu di destinazione (DA): Specifica l'indirizzu di destinazione chì u quadru hè tentativu di mandà, cumpostu di 6 bytes. Pò esse un indirizzu unicu (rappresentendu una sola stazione), indirizzi multipli (rapprisentanu un gruppu di stazioni), o indirizzi cumpleti (rapprisentanu tutte e stazioni in a reta di l'area lucale). Quandu parechji indirizzi appariscenu à l'indirizzu di destinazione, significa chì u quadru hè ricevutu simultaneamente da un gruppu di stazioni, cunnisciutu com'è "multicast". Quandu l'indirizzu di destinazione appare cum'è indirizzu sanu, significa chì u quadru hè ricivutu simultaneamente da tutte e stazioni in a reta di u locu, cunnisciutu cum'è "broadcast". U tipu di indirizzu hè di solitu determinatu da u bit più altu di DA. Se u bit più altu hè "0", indica un solu indirizzu; Un valore di "1" indica indirizzi multipli o indirizzi cumpleti. Quandu l'indirizzu hè pienu, u campu DA hà un codice "1" cumpletu.
(4) Indirizzu Source (SA): Indica l'indirizzu di a stazione chì manda u quadru, chì, cum'è DA, occupa 6 bytes.
(5) Lunghezza (L): Dui byte in totale, chì rapprisentanu u numeru di byte in LLC-PDU.
(6) Unità di dati di protokollu di strata di cunnessione di dati (LLC-PDU): Varia da 46 à 1500 bytes. Innota chì a lunghezza minima di LLC-PDU di 46 byte hè una limitazione, chì esige chì tutte e stazioni in a reta di l'area lucale per esse capace di detectà stu quadru, assicurendu l'operazione normale di a rete. Se l'LLC-PDU hè menu di 46 bytes, u MAC sublayer di a stazione d'invio automaticamente cumpiendu un codice "0" per compie.
(7) Frame Check Sequence (FCS): Hè situatu à a fine di u quadru è occupa un totale di 4 bytes. Hè un codice di verificazione di redundanza di 32 bit (CRC) chì verifica u cuntenutu di tutti i frames eccettu u preambulu, SFD è FCS. I risultati di cuntrollu CRC da DA à DATA sò riflessi in FCS. Quandu a stazione d'invio manda un quadru, eseguisce a verificazione CRC pocu à pocu mentre manda. Infine, una prova CRC 32-bit hè furmatu è pienu in a pusizione FCS à a fine di u quadru per a trasmissione nantu à u mediu. Dopu avè ricivutu u quadru à a stazione di ricezione, a verificazione CRC hè realizata pocu à pocu mentre riceve u stessu quadru partendu da DA. Se u checksum furmatu da a stazione di ricezione finale hè u listessu cum'è u checksum di u quadru, indica chì u quadru trasmessu nantu à u mediu ùn hè micca statu distruttu. À u cuntrariu, se a stazione di ricezione crede chì u quadru hè statu distruttu, dumandarà à a stazione di mandata di rinvià u quadru per un certu mecanismu.
La lunghezza di un frame è DA+SA+L+LLCPDU+FCS=6+6+2+(46-1500)+4=64-1518, vale a dire, quando LLC-PDU è di 46 byte, il frame è il più piccolo. è a lunghezza di u quadru hè 64 bytes; Quandu LLC-PDU hè 1500 byte, a dimensione massima di frame hè 1518 byte.
I prudutti di vendita caldi di a rete pertinenti di a nostra cumpagnia copre parechji tipi diONUprudutti seria, cumpresi ACONU/ cumunicazioneONU/ intelligenteONU/ scatulaONU, etc. U sopraONUI prudutti di a serie ponu esse utilizati per i bisogni di a rete in diversi scenarii. Benvenuti à tutti à vene è avè una cunniscenza tecnica più dettagliata di u pruduttu.