U foru attraversu stessu hà capacità parassita à a terra. Se u diametru di u foru di isolamentu nantu à a strata di u pavimentu di u foru passante hè cunnisciutu per esse D2, u diametru di u pad di u foru passante hè D1, u spessore di a scheda PCB hè T, è a constante dielettrica di u sustrato di u bordu. è ε, la capacità parassita del via è approssimativamente C=1,41 ε TD1/(D2-D1)
L'impattu principalu di capacitance parasite in u circuitu causatu da vias hè chì prolongs u tempu di signale è reduces a vitezza di u circuit. Per esempiu, per una tavola PCB cù un spessore di 50 Mil, se un vias cù un diametru internu di 10 Mil è un diametru di pad di 20 Mil sò usati, è a distanza trà u pad è a zona di ramu in terra hè 32 Mil , Pudemu apprussimatamente calculà a capacità parassita di i vias usendu a formula sopra cum'è seguente: C = 1.41 x 4.4x 0.050 x 0.020 / (0.032-0.020) = 0.517pF, A variazione di u tempu di crescita causata da questa capacità hè: T10-90 =2.2C (Z0/2)=2.2x0.517x (55/2)=31.28ps. Da sti valori, si pò vede chì ancu s'è a capacità parasita di una sola via ùn pò micca avè un effettu significativu à rallentà l'aumentu, a prudenza deve esse esercitata se vias sò usati parechje volte in u cablaggio per u cambiamentu di interlayer.
Inseme cù a capacità parasita in a via, ci hè ancu una inductance parasita. L'induttanza di a serie parassita indebolisce a cuntribuzione di a capacità di bypass è debilita l'efficacità di filtrazione di tuttu u sistema di putere. A formula seguente pò esse usata per calculà solu una inductance parassita apprussimata in a via:
L=5.08h [ln (4h/d)+1], induve L si riferisce à l'induttanza di u foru passante, h hè a lunghezza di u foru attraversu, è d hè u diametru di u foru centrale. Da l'equazioni, si pò vede chì u diametru di a via hà un picculu impattu nantu à l'inductance, mentri a durata di a via hà u più grande impattu nantu à l'inductance. Utilizendu l'esempiu sopra, l'induttanza di a via pò esse calculata cum'è L = 5.08x0.050 [ln (4x0.050 / 0.010) + 1] = 1.015nH. Si le temps de montée du signal est de 1 ns, alors sa taille d'impédance équivalente est : XL=π L/T10-90=3,19 Ω.
In riassuntu:
A scelta di un PCB più sottile hè benefica per riduce i paràmetri parassiti
Pruvate micca di cambià strati o aduprate vias innecessarii per u routing di signale
Perforà i buchi vicinu à l'alimentazione è a terra, è u più curtu è più grossu u filatu di i buchi è i pin, u megliu
Pone più fori di terra vicinu à a strata di cambiamentu di signale per furnisce u circuitu più vicinu per u signale
Quandu faci una seria di prudutti di fibra otticu, cum'è u modulu otticu,ONU, modulu di fibra ottica,OLTmodulu, etc., duvete cunsiderà l'impattu di vias nantu à bosa, trasmette u diagramma di l'ochju, u rapportu di estinzione, etc., o l'impattu nantu à a sensibilità di riceve
U sopra hè una breve panoramica di "Introduzione à i parametri chjave di BOSA - via size (II)", chì pò esse usatu cum'è riferimentu. A nostra cumpagnia hà una squadra tecnicu abbastanza forte è pò furnisce servizii tecnichi prufessiunali à i clienti. Attualmente, a nostra cumpagnia hà prudutti diversificati: intelligentionu, modulu otticu di cumunicazione, modulu di fibra ottica, modulu otticu sfp,oltequipamentu, Ethernetcambiaè altri equipaghji di rete. Sè avete bisognu, pudete amparà più nantu à elli.