• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Introduzione à i moduli ottici

    Tempu di post: 29-mar-2023

    In a vita reale, per via di a velocità di a luce, sviluppemu a luce per a trasmissione di l'infurmazioni.

    Cum'è noi di solitu usemu a voce per cumunicà, se una persona vole parlà, hà bisognu di u sustegnu di u tissutu di l'organu vocale. Per esempiu, a nostra gola hè unu di l'urgani vocali più impurtanti, è sicuru, u tissutu di a corda vocale in a nostra gola hè u più impurtante.

    In listessu modu, se vulemu usà a luce per aiutà à parlà, avemu ancu bisognu di un organu luminoso. U modulu di luce hè cum'è una gola, è un dispositivu luminosu pò esse paragunatu à u tissutu di a corda vocale, chjamatu tosa.

    Di sicuru, a cumunicazione hè un prucessu interattivu, cusì in più di parlà, ùn hè micca abbastanza, ma ancu necessariu per pudè sente. In u corpu umanu, avemu l'arechje per aiutà à sente. In listessu modu, in a cumunicazione ottica, avemu moduli chì ricevenu a luce. I dispusitivi chì ponu riceve a luce currispondenu à u timpanu in l'arechja, chì chjamemu rosa. Un dispositivu chì pò parlà è sente hè chjamatu bosa.

    In ogni casu, in a vita reale, ciò chì i soni chì l'individui pudemu fà hè basamente determinatu dopu a nascita o dopu u periodu di cambiamentu di sonu. In generale, A ùn pò micca fà u sonu di B, è B ùn hè micca assai capaci di fà u sonu di A. U stessu hè veru per i moduli ottichi. Per un modu unicu, u modulu A ùn pò micca emette a lunghezza d'onda di u modulu B. U stessu hè veru per a ricezione. Per un modu unicu, u modulu otticu ùn pò micca distingue. Duvete dì à ellu chì parla (aduprendu u modulu chì currisponde à a lunghezza d'onda di a luce) prima di pudè riceve l'infurmazioni.

    "Un modulu cusì stupidu ùn pò micca risponde à i bisogni pratichi, cusì pudemu cumpensà questu utilizendu un modulu otticu chì pò esse facilmente inseritu è ​​fora. À questu puntu, u modulu otticu hè equivalente à un transformatore di sonu, è pudete fà qualsiasi sonu (quale lunghezza d'onda) chì vulete emette.



    web聊天