Cù u rapidu sviluppu di a rete, u modulu otticu SFP hè diventatu una parte indispensabile di u sistema di rete. Allora quantu sapete di u protocolu SFP? Oghje vi daraghju una breve introduzione à u protocolu SFP-8472.
Sff-8472 hè un protokollu multi-fonte per u monitoraghju digitale di i dispositi ottici sviluppatu da u Cumitatu SFF, un corpu di l'industria. U protokollu hè statu inizialmente stabilitu per definisce a forma di a nova unità di discu per l'urdinatori portatili, è a prima versione hè stata liberata in u 2001.
U vantaghju principale di u protokollu SFF-8472 hè chì definisce un quadru di riferimentu per i pruduttori di moduli ottici è i fabricatori di l'equipaggiu di rete, in modu chì i prudutti pruduciuti da diversi fabricatori di moduli ottici è i fabricatori di equipaghji di rete anu una interoperabilità perfetta, è chì i paràmetri OAM ponu esse spartuti in tuttu. l'industria di cumunicazioni otticu. Inoltre, u protocolu SFF-8472 regula ancu parametri impurtanti di moduli ottici è switch. A tavula seguente elenca alcuni standard di parametri per i moduli ottici formulati da u protocolu SFF-8472.
Questa hè a breve introduzione di u protocolu SFP-8472. Per più cunniscenze nantu à i moduli ottici, fate attenzione àwww.hdv-tech.com.