SFP(Small Form-factor Pluggable) hè una versione aghjurnata di GBIC (Gigabit Interface Converter), chì hè un dispositivu d'interfaccia per cunvertisce segnali elettrici gigabit in segnali ottici. U disignu pò esse usatu per hot plug, è uSFPinterfaccia hè largamente usata in i switches. I prudutti di routing ordinariu ponu esse allargati per accede à a funzione supportenduSFPinterfaccia.
Gamma di messa in funziunamentu: Durante a fase di prova:
Temperature: Moduli di qualità industriale richiestiuna gamma di temperatura di prova: -40 ℃ ~ + 85 ℃; Scopu di i requisiti di teste di moduli di qualità cummerciale: -20 ℃ ~ + 70 ℃;
Gamma di putenza ottica: minima: -23 dbm.
Scopu di a prova: A prova di a rata di errore di bit hè essenzialmente di emette un flussu di bit di dati cunnisciutu à u dispusitivu in prova, è poi catturà è analizà u flussu di dati restituitu da u dispusitivu in prova. Per ottene i stessi risultati di teste per diversi strumenti, una sequenza pseudo-aleatoria speciale hè spessu appiicata, chì hè un standard derivatu da a definizione di l'industria di a cumunicazione. In termini simplici: prova per errori in u trasferimentu di dati. Hè unudi l'embodiments di a qualità di u signale di trasmissione.
A prova richiede l'equipaggiu: Tester d'errore di bit, scheda di prova, modulu otticu, computer, cable di fibra, assi di cobre SMA, etc.
Comu mostra in a figura, l'errore ERpannellu hè introduttu
Tavola di prova: i coaxis SMA sò cunvertitid à u signalu otticu
Modulu otticu: cum'è mostra in a fiprima figura di stu articulu.
Linea di fibra ottica: LC/SC single mode, multimode, secondu u modulu otticu currispundente
Asse di cobre SMA: L'unicu requisitu: a frequenza à a quale a trasmissione pò esse ottenuta
prova patterna:
1. Electric à otticu: U signale ilettricu emessu da u dispusitivu errore hè cunvertiti in otticu ssignale à traversu u tavulinu di prova è u modulu otticu, è dopu inserite in u metru di errore.
2. Optical àelettricu: U signale otticu emessu da u metru d'errore hè cunvertitu in signale elettricu attraversu a scheda di prova è u modulu otticu, è dopu inseritu in u metru d'errore.
3.Electric à electric, aduprendu dui moduli otticu. U signale elettricu emessu da u canali 1 hè cunvertitu in signale otticu à traversu u tavulinu di prova è u modulu otticu 1. Allora stu signale otticu hè ingressu in u modulu otticu 2, chì hè cunvertitu in signale elettricu attraversu u bordu di prova è modulu otticu 2, è input torna à u metru d'errore per paragunà.
Un modu simplice electrolight cum'è mostra in Fig