IPv4 hè a quarta versione di u Protocolu Internet (IP) è u primu protokollu largamente utilizatu chì forma u fundamentu di a tecnulugia Internet d'oghje. Ogni dispusitivu è duminiu cunnessu à Internet hè assignatu un numeru unicu chjamatu indirizzu IP. L'indirizzu IPv4 hè un numeru di 32 bit cumpostu di quattru decimali. Trà ogni separatore Decimal hè un numeru trà 0 è 255. Esempiu: 192.0.2.235
Oghje, per via di a natura relativamente nova di IPv6, IPv4 hè sempre u fundamentu per a maiò parte di l'operazioni Internet, è parechji dispositi sò cunfigurati cù IPv4. In questa situazione, a maiò parte di i dispositi ùn ponu micca cumunicà utilizendu IPv6, risultatu in parechje persone, imprese è altri chì anu sempre bisognu di IPv4. Dopu, avemu da presentà u furmatu di pacchettu di IPv4.
Formatu di pacchettu IPv4
(1)A versionecampu conta per 4 bits, chì indica a versione di u protocolu IP.
(2)Lunghezza di l'intestazione IP, stu campu hè utilizatu per discrìviri a durata di l'intestazione IP, postu chì ci sò parti opzionali di lunghezza variabile in l'intestazione IP. Questa sezione occupa 4 bits, cù una unità di lunghezza di 4 bytes, chì significa chì u valore in questa regione = lunghezza di l'intestazione IP (in byte) / unità di lunghezza (4 bytes).
(3)Tipu di serviziu: 8 bits di lunghezza.
PPP: I primi trè cifre definiscenu a priorità di u pacchettu. U più impurtante hè u valore, u più impurtante hè u Big data
000 (Rutina) Normale
001 (Priorità) priorità, utilizata per l'affari di dati
010 (Immediatu) immediata, per l'affari di dati
011 (Flash) velocità di lampu per a trasmissione di voce
100 (Flash Overrides) veloce per l'affari video
101 (criticu) CRI/TIC/ECP criticu per a trasmissione di voce
110 (Controllu Internet) Cuntrolla inter rete, utilizata per u cuntrollu di a rete, cum'è i protokolli di routing
111 (Network Control) cuntrollu di rete, utilizatu per u cuntrollu di a rete
DTRCO: Ultimi 5 cifre
(1000) ritardu D: 0: ritardu min, 1: minimizza u ritardu quantu pussibule
(0100) T Throughput: 0: max throughput (maximum throughput), 1: Pruvate di aumentà u trafficu quantu pussibule
(0010) R affidabilità: 0: rendimentu massimu, 1: affidabilità massima
(0001) Costu di trasmissione M: 0: min Costu di u luni (caduta minima di sopra), 1: minimizzà u costu quant'è pussibule
(0000): normale (serviziu regulare).
(4)Lunghezza tutale di u pacchettu IP: 16 bits di lunghezza. A durata di un pacchettu IP calculata in byte (cumprese l'intestazione è i dati), per quessa, a durata massima di un pacchettu IP hè 65 535 bytes. Allora, a dimensione di u pacchettu di pacchettu = Lunghezza totale di u pacchettu IP - lunghezza di l'intestazione IP.
(5)Identificatore: 16 bits di lunghezza. Stu campu hè utilizatu in cunghjunzione cù i campi Bandiere è Offerta di Frammentu per segmentà i pacchetti di livellu superiore più grande. Dopu àrouterdivide un pacchettu, tutti i picculi pacchetti chì sò spartuti sò marcati cù u stessu valore, per chì u dispusitivu di destinazione pò distingue quale pacchettu appartene à u pacchettu split.
(6)Bandiere: 3 bit di lunghezza.
U primu cifru di stu campu ùn hè micca usatu.
U sicondu bit hè u bit DF (Ùn Fragment). Quandu u bit DF hè pusatu à 1, indica chì urouterùn pò micca segmentà u pacchettu di a capa superiore. Se un pacchettu di a capa superiore ùn pò micca esse trasmessu senza segmentazione, urouterscartà u pacchettu di a capa superiore è rinvià un missaghju d'errore.
U terzu bit hè u bit MF (More Fragments). Quandu uroutersegmenta un pacchettu di a capa superiore, stabilisce u bit MF à 1 in l'intestazione di u pacchettu IP eccettu per l'ultimu segmentu.
(7)Fragment Offset: Una lunghezza di 13 bit, misurata in unità di 8 ottetti. Indica u locu di u pacchettu IP in u pacchettu di cumpunenti, chì hè utilizatu da u destinatariu per assemblà è restaurà u pacchettu IP.
(8)U tempu di campà (TTL): A durata hè di 8 bit, inizialmente cuncepitu in seconde (s), ma in realtà misurata in hops. U valore predeterminatu ricumandatu hè 64. Quandu i pacchetti IP sò trasmessi, un valore specificu hè prima assignatu à questu campu. Quandu un pacchettu IP passa per ognunurouterlongu u caminu, ognunurouterlongu u caminu riducerà u valore TTL di u pacchettu IP da 1. Se u TTL hè ridutta à 0, u pacchettu IP serà scartatu. Stu campu pò prevene i pacchetti IP da esse continuamente trasmessi in a reta per via di i loops di routing.
(9)Protocolu: 16 bits di lunghezza. Adupratu per a rilevazione di correzzione di l'intestazione IP, ma ùn include micca a sezione di dati. Perchè ognunurouterci vole à cambià u valore TTL, urouterricalcolerà stu valore per ogni pacchettu chì passa
(10)Checksum di l'intestazione: 16 bits di lunghezza. Adupratu per a rilevazione di correzzione di l'intestazione IP, ma ùn include micca a sezione di dati. Perchè ognunurouterci vole à cambià u valore TTL, urouterricalcolerà stu valore per ogni pacchettu chì passa
(11)Indirizzi d'origine è di destinazione: I dui indirizzi sò 32 bits. Identifica l'urigine è l'indirizzu di destinazione di stu pacchettu IP. Per piacè nutate chì, salvu chì NAT ùn hè micca utilizatu, sti dui indirizzi ùn cambiaranu in tuttu u prucessu di trasmissione.
(12)Opzioni: Questu hè un campu di lunghezza variabile. Stu campu hè opzionale è principarmenti utilizatu per a prova, è pò esse riscritta da u dispusitivu urigginariu in quantu necessariu. L'articuli opzionali includenu i seguenti:
• Loose surghjente routing: Fornite una seria di indirizzi IP perrouterinterfacce. I pacchetti IP devenu esse trasmessi longu questi indirizzi IP, ma hè permessu di saltà parechji routers trà dui indirizzi IP consecutivi.
•Strict surghjente routing: Fornite una seria di indirizzi IP perrouterinterfacce. I pacchetti IP devenu esse trasmessi à longu questi indirizzi IP, è se u prossimu hop ùn hè micca in a tabella di l'indirizzu IP, indica un errore.
•Arregistrà a strada: Registra l'indirizzu IP di l'interfaccia di uscita di u router quandu u pacchettu IP abbanduneghja ognunurouter.
•Timestamps: Registra u tempu quandu un pacchettu IP abbanduneghja ognunurouter.
•Padding: Perchè l'unità di a lunghezza di l'intestazione IP hè 32 bits, a durata di l'intestazione IP deve esse un multiplu interu di 32 bits. Dunque, dopu à l'opzione opzionale, u protokollu IP compie parechji zeri per ottene un multiplu interu di 32 bits.
I dati IPV4 sò spessu appiicati à a nostra cumpagniaONUi dispusitivi reta, è i nostri prudutti di vendita calda di reta ligati copre parechji tippi diONUprudutti seria, cumpresi ACONU/ cumunicazioneONU/ intelligenteONU/ scatulaONU, etc. U sopraONUI prudutti di a serie ponu esse aduprati per esigenze di rete in diversi scenarii. Benvenuti à tutti à vene è avè una cunniscenza tecnica più dettagliata di u pruduttu.