• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Trasmissione di luce

    Tempu di post: Dec-25-2023

    A trasmissione ottica hè a tecnulugia di trasmette in forma di signali ottici trà un mittente è un receptore. L'equipaggiu di trasmissione otticu hè di cunvertisce una varietà di segnali in segnali ottici in l'equipaggiu di trasmissione di fibra ottica, cusì l'equipaggiu di trasmissione otticu mudernu sò generalmente usati in fibra ottica. L'equipaggiu di trasmissione otticu cumuni sò: transceiver otticu, MODEM otticu, transceiver otticu, otticucambia, PDH, SDH, PTN è altri tipi d'equipaggiu.

    Breve introduzione di a tecnulugia di trasmissione ottica correlata

    Synchronous Optical Network (SONET) è Synchronous Digital Hierarchy (SDH) : Un sistema di trasmissione di fibra ottica (u primu hè un standard americanu utilizatu in l'America di u Nordu, l'ultimu hè un standard internaziunale). Piglia u modulu di trasmissione sincrona (STM-1,155Mbps) cum'è u cuncettu basu. U modulu hè cumpostu da a carica di l'infurmazione netta, u segmentu di u segmentu, è u puntatore di unità di gestione. A so funzione prominente hè cumpatibile cù vari sistemi PDH.

    Gerarchia Digitale Plesiocrona (PDH) : Sistema di trasmissione digitale Pre-SONET / SDH, equipamentu mainstream di trasmissione non ottica. Hè principalmente pensatu per a cumunicazione di voce. Ùn ci hè micca una tarifa di signale digitale standard universale è una struttura di quadru, è l'interconnessione internaziunale hè difficiule.

    Wavelength Division Multiplex (WDM): Essenzialmente, Frequency Division Multiplex (FDM) hè implementatu nantu à fibre ottiche, vale à dì, a tecnulugia FDM in u duminiu otticu. Hè un metudu efficace per migliurà a capacità di cumunicazione in fibra ottica. Per fà un usu cumpletu di e risorse di larghezza di banda enormi in a regione di bassa perdita di fibra monomode, a finestra di fibra di bassa perdita hè divisa in parechji canali secondu a freccia differente (o lunghezza d'onda) di ogni canale. Trasmettenu i so missaghji nantu à e diverse lunghezze d'onda, perchè ùn interferiscenu micca l'una cù l'altru ancu in a stessa fibra. Dense Wavelength Division Multiplex (DWDM): A cuntrariu di i sistemi WDM convenzionali, i sistemi DWDM anu un spaziu di canali più strettu è un megliu usu di larghezza di banda.

    Optical Add/Drop Multiplex (OADM) : Un dispositivu chì usa un filtru otticu o splitter per inserisce o separà segnali ottici da un ligame di trasmissione di multiplexing di divisione di lunghezza d'onda. OADM hà segnali di lunghezza d'onda otticu in u sistema WDM per selezziunà a tarifa, u formatu è u tipu di protokollu richiesti sopra / sottu. Solu u signale di lunghezza d'onda necessaria hè tappatu / inseritu nantu à u node, è altri signali di lunghezza d'onda sò otticamente trasparenti attraversu u nodu. OADM dinamica (flessibile, ricunfigurabile o programabile) hè a basa per a realizazione di e rete ottiche metropolitane. Utilizendu OADM dinamica in e rete d'anellu otticu inter-lucale, u sistema pò furnisce una connettività di canali di lunghezza d'onda completa trà qualsiasi dui nodi.

    Interconnessione incrociata ottica (OpticalCross-connect, OXC): L'equipaggiu utilizatu per i nodi di rete di fibra ottica, attraversu a cunnessione incruciata di segnali ottici, hè un mezzu impurtante per ottene una prutezzione / ricuperazione di a rete affidabile è u cablaggio automaticu è u monitoraghju. Hè cumpostu principarmenti di tecnulugia WDM è tecnulugia otticu di separazione di l'aria (otticucambia).

    All Optical Network (AON) : si riferisce à u sistema di rete in quale u signale hè sottumessu solu trasfurmazioni elettriche / ottiche è ottiche / elettriche quandu entra è esce da a reta, è sempre esiste in forma di luce in u prucessu di trasmissione è scambiu in a rete. reta. In altri palori, l'infurmazione hè sempre in u duminiu otticu durante a so trasmissione da u nodu fonte à u node di destinazione, è a lunghezza d'onda diventa l'unità più basica di a reta all-ottica. A reta all-ottica hè trasparente à u signale perchè tutta a trasmissione di signale hè realizata in u duminiu otticu. A reta tutta ottica realiza u routing attraversu u dispusitivu di selezzione di lunghezza d'onda. A rete all-ottica hè diventata a prima scelta di a prossima generazione di rete di banda larga à alta velocità (ultra-alta velocità) per via di a so bona trasparenza, e caratteristiche di routing di lunghezza d'onda, cumpatibilità è scalabilità.

    Li-Fi: Questa tecnulugia di cumunicazione ottica usa onde di luce interna basate in LED invece di onde radio per a trasmissione di dati. E i squadre di punta in a ricerca di Li-Fi cercanu oltre i leds per a trasmissione di dati, chì hè a tecnulugia di cumunicazione Li-Fi basata in laser, chì pò teoricamente migliurà a tarifa di Li-Fi sopra LED da più di 10 volte. (In fattu, uni pochi d'anni fà, una trasmissione sottumarina sviluppata da China Huako, i Stati Uniti è l'Iran hà sappiutu aumentà a tarifa wireless à 300Gb/s à 1 metru di distanza. U mediu utilizatu hè l'aria.)

    U sopra hè una breve introduzione à a cunniscenza basica di a trasmissione ottica. Credu chì avete capitu ciò chì hè a tecnulugia di trasmissione ottica attraversu a breve spiegazione sopra. Shenzhen HDV Phoelectron Technology LTD hè un fabricatore specializatu in l'equipaggiu di cumunicazione otticu cum'è i prudutti principali. Per furnisce un serviziu di qualità megliu per i nostri clienti, hè dotatu di una squadra tecnica R & D forte è eccellente. I prudutti principali di a cumpagnia sòOLTONU/ ACONU/ modulu otticu di cumunicazione/ modulu otticu di cumunicazione/OLTequipaggiu/Ethernetcambiaè cusì, per furnisce servizii relative per i diversi bisogni di i clienti, accolti a vostra presenza.

    svdfb


    web聊天