Quandu trasmettemu un signalu, s'ellu hè un signalu otticu, un signalu elettricu, o un signalu wireless, s'ellu hè trasmessu direttamente, u signale hè facilmente disturbatu da u rumore, è hè difficiule d'ottene infurmazione precisa à a fine di riceve. Per migliurà a capacità anti-interferenza di u sistema, pò esse realizatu modulendu u signale. A modulazione pò ancu fà un megliu usu di i canali, cusì hà un grande effettu nantu à u funziunamentu di i sistemi di cumunicazione bè è affidabile.
A modulazione angulu descritta quì sottu hè per i signali analogichi.
Un trasportatore sinusoidale hà trè paràmetri:ampiezza, frequenza è fase. Pudemu carricà l'infurmazioni di u signale modulatu micca solu in u cambiamentu di amplitude di u trasportatore, ma ancu in a freccia o u cambiamentu di fase di u trasportatore. Durante a modulazione, se a freccia di u trasportatore varieghja cù u signale di modulazione, hè chjamata modulazione di frequenza o modulazione di frequenza (FM); se a fase di u trasportatore varieghja cù u signale di modulazione, hè chjamata modulazione di fasa o modulazione di fasa (PM) In questi dui tipi di prucessi di modulazione, l'amplitude di u trasportatore ferma constante, è u cambiamentu di frequenza è di fase hè indicatu cum'è cambiamentu di a fase istantanea di u trasportatore. Dunque, a modulazione di FM è di fasa sò chjamati cullettivamente cum'è modulazione d'angolo.
A diffarenzatrà a modulazione di l'angulu è a modulazione di l'amplitude hè chì u spettru di signale modulatu ùn hè più u cambiamentu lineale di u spettru di signale modulatu uriginale, ma a trasfurmazioni non lineari di u spettru, chì pruducerà novi cumpunenti di frequenza differenti da u spettru di spettru, cusì hè ancu chjamatu. modulazione non lineare.
FM è PMsò largamente usati in sistemi di cumunicazione. FM hè largamente utilizatu in a trasmissione di musica d'alta fedeltà, a trasmissione di segnali di u sonu di TV, a cumunicazione satellitare è i sistemi di telefoni cellulari. In più di esse utilizatu direttamente per a trasmissione, PM hè ancu comunmente utilizatu cum'è una transizione per a generazione indiretta di signali FM. Ci hè una stretta relazione trà a modulazione di frequenza è a modulazione di fase.
Comparatu cù a tecnulugia di modulazione di ampiezza, u vantaghju più prominente di a modulazione d'angolo hè u so altu rendimentu anti rumore. Tuttavia, ci sò guadagnà è perdite. U costu di ottene stu vantaghju hè chì a modulazione di l'angolo occupa una larghezza di banda più larga di u signale di modulazione di amplitude.
U sopra hè a spiegazione di punti cunniscenza circa modulation non-linear (modulazione angle) purtatu HDV photoelectric Technology Co., Ltd Shenzhen HDV photoelectric Technology Co., Ltd hè principalmente un fabricatore di i prudutti di cumunicazione. Attualmente, l'attrezzatura prodotta copre userie ONU, serie di moduli ottici, serie OLT, èserie transceiver. Pudemu furnisce servizii persunalizati per diversi scenarii. Sò benvenuticunsultà.