Cù u sviluppu di e cità muderne versu a multifunziunalisazione, u layout urbanu hè diventatu di più in più cumplessu, è ci sò centinaie, centinaie, o ancu millaie di punti di surviglianza in terra. Per assicurà chì i dipartimenti funziunali ponu capisce l'imaghjini video in tempu reale, chjaru è d'alta qualità u più prestu pussibule, evidenziate a tensione di e risorse di fibra ottica. Inoltre, in e funzioni urbane sempre più putenti è cumplesse di l'oghje, a rimette di cavi in fibra ottica ùn hè micca solu assai caru, ma a coordinazione trà tutti i partiti hè ancu più difficiule. In vista di questu, cumu per risolve i prublemi sopra?
In fatti, u listessu prublema hè statu scontru in a custruzzione di FTTH (Fiber to the Home) da l'operatori di telecomunicazione. In ordine per risolviri stu prublemu, dà piena ghjucà à i vantaghji di larghezza di banda di fibre otticu, risolviri la carenza di risorsi fibre otticu, è migliurà a reliability di a reta, uperatori di telecomunicazioni anu sceltu tecnulugia PON (rete ottica passiva). Sta tecnulugia pò ancu esse appiicata à u monitoraghju di a rete di sicurità.
PON (PassiveOpticalNetwork) hè una rete ottica passiva. Una rete ottica passiva include un terminale di linea ottica (OLT) installatu in una stazione di cuntrollu cintrali, è un inseme di unità di rete ottiche (ONU) currispondenti installate in u locu di l'utilizatori. A reta di distribuzione ottica (ODN) trà uOLTe l'ONU contiene fibre ottiche e splitter o accoppiatori ottici passivi.
A rete ottica passiva ùn hà micca un dispositivu attivu da u centru à a reta residente. Invece, i dispositi ottichi passivi sò inseriti in a reta è u trafficu trasmessu hè guidatu da a separazione di a putenza di a lunghezza d'onda otticu longu u percorsu tutale. Questa sustituzione elimina a necessità per l'utilizatori di furnisce è mantene i dispositi attivi in u ciclu di trasmissione, chì risparmia assai i costi di l'utilizatori. I splitters ottici passivi è i couplers ghjucanu solu u rolu di trasmette è di limitazione di a luce, ùn anu micca bisognu di alimentazione è di trasfurmazioni di l'infurmazioni, è anu un tempu mediu senza restrizioni trà i fallimenti, chì ponu riduce i costi di mantenimentu in una manera all-round.
I vantaghji di a tecnulugia PON sò principalmente riflessi in i seguenti aspetti:
1. A reta d'accessu di fibra ottica hè a suluzione più adatta per u sviluppu futuru, in particulare a tecnulugia PON hè stata pruvata per esse un modu assai costu-efficace in l'accessu di banda larga integrata attuale.
2. A causa di l'usu di a tecnulugia PON, tutta a reta di distribuzione otticu hè passiva, è a reta ottica passiva hè chjuca in grandezza è simplice in l'equipaggiu. In cunfrontu cù e rete di cable di rame, PON pò riduce i costi di mantenimentu è di operazione, è evità completamente l'interferenza elettromagnetica è l'interferenza di fulmini.
3. U passivuONU(unità di rete otticu) di u PON ùn hà micca bisognu di alimentazione, chì ùn solu elimina una seria di prublemi di alimentazione, ma hà ancu una affidabilità megliu cà l'equipaggiu attivu.
4. Perchè i cumpunenti passivi sò usati è u mediu di trasmissione di fibre ottiche hè spartutu, u costu d'investimentu di tutta a reta ottica hè bassu.
5. PON hè trasparente à u sistema di trasmissione utilizatu à un certu puntu, è hè più faciule d'aghjurnà.
A tecnulugia PON hè diventata a prima scelta di l'industria per a fibra à casa (FTTH). A tecnulugia PON usa una topologia puntu à multipuntu, è u downlink è uplink trasmettenu dati per TDM è TDMA rispettivamente. A distanza trà l'OLT è uONUpò esse finu à 20 km, a velocità di trasmissione hè 1 Gbps simmetrica bidirezionale, è u rapportu di splitting massimu supporta generalmente 1:32 o più altu. Pò esse divisu in un livellu o più splitters in cascata.
L'usu di a tecnulugia PON pò risolve in modu efficace a larghezza di banda di monitorizazione di a rete è e limitazioni di distanza. UOLTL'equipaggiu à u latu di l'uffiziu hè spargugliatu in a sala di l'uffiziu à u latu di l'uffiziu. A divisione ottica multi-livellu hè aduprata per realizà una implementazione flessibile di punti. UONU+ camera di rete hè aduprata cum'è a cumminazione di terminal. UONUpò esse un PoEcambiacù a funzione PON. À a sala di monitoraghju di u cliente è u servitore di almacenamento. Pò esse monitoratu in a sala di surviglianza in tempu reale, è i dati video sò mandati à u servitore di almacenamiento à u stessu tempu, chì facilita a cullizzioni di evidenza dopu u fattu.
Oghje, "avanzamentu otticu è ritirata di ramu", l'applicazione generalizata di a tecnulugia PON hè particularmente impurtante. Fengrunda hà lanciatuOLTèONUl'equipaggiu, è ancu di supportà e soluzioni di sicurezza PON, è prima hà lanciatu un PoEcambiacù a funzione PON, chì cumpensò u gap diONUsenza PoE in u mercatu attuale. U sistema di surviglianza video remota cù a tecnulugia PON risolve in modu ragiunate i prublemi di punti di monitoraghju densi è cumplessi è risorse di fibre strette in e cità muderne. Havi vantaghji senza pari in parechji aspetti, cum'è a cunfigurazione di a rete, risorse di fibra, qualità di video è affidabilità. U sviluppu di servizii di surviglianza video cummirciali remoti furnisce e migliori soluzioni di rete.