1. Previsione di a vita di u modulu otticu
Per mezu di u monitoraghju in tempu reale di a tensione di travagliu è a temperatura in u modulu transceiver, l'amministratore di u sistema pò truvà qualchi prublemi potenziali:
a. Se u voltage Vcc hè troppu altu, purterà a rottura di i dispositi CMOS; A tensione Vcc hè troppu bassu, è u laser ùn pò micca travaglià nurmale.
b. Se u putere di ricezione hè troppu altu, u modulu di ricezione serà dannatu.
c. Se a temperatura di travagliu hè troppu alta, l'acceleratore invechjarà.
Inoltre, a prestazione di a linea è u trasmettitore remotu pò esse monitoratu da u monitoraghju di a putenza ottica ricevuta. Se un prublema potenziale hè rilevatu, u serviziu pò esse cambiatu à u ligame standby o u modulu otticu chì pò fallu pò esse rimpiazzatu prima chì u fallimentu si faci. Dunque, a vita di serviziu di u modulu otticu pò esse prevista.
2. Locu difettu
In u ligame otticu, situà u locu di u fallimentu hè criticu per a carica rapida di servizii. Attraversu l'analisi cumpleta di i segni o e cundizioni d'allarme, l'infurmazioni di i paràmetri di monitoraghju è i pins di u modulu otticu, u locu di difettu di u ligame pò esse situatu rapidamente, riducendu u tempu di riparazione di difetti di u sistema.
3. Verificazione di cumpatibilità
A verificazione di a compatibilità hè di analizà se l'ambiente di travagliu di u modulu hè conforme à u manuale di dati o à i standard pertinenti. U rendiment di u modulu pò esse garantitu solu in questu ambiente di travagliu cumpatibile. In certi casi, perchè i paràmetri di l'ambiente superanu u manuale di dati o i normi pertinenti, u rendiment di u modulu serà degradatu, risultatu in errore di trasmissione.
L'incompatibilità trà l'ambiente di travagliu è u modulu include:
a. A tensione supera a gamma specificata;
b. A putenza ottica ricevuta hè sopracargata o più bassa di a sensibilità di u receptore;
c. A temperatura hè fora di a gamma di temperatura operativa.