In un sistema di cumunicazione digitale, ciò chì u ricevitore riceve hè a summa di u signale trasmessu è u rumore di u canali.
A ricezione ottimali di signali digitale hè basatu annantu à a probabilità minima di errore cum'è u "megliu" criteriu. L'errori cunsiderati in stu capitulu sò principalmente causati da u rumore biancu gaussianu à banda limitata. Sutta questa supposizione, u signale modulatu digitale binariu hè divisu in trè tippi: signale sicuru, signale di fiducia è signale di fluttuazione, è a probabilità d'errore minima hè analizata quantitativamente unu per unu. Inoltre, a probabilità di errore di riceve un signalu di banda multi-base hè analizata.
U principiu di basa di l'analisi hè di piglià u valore di campionamentu tutale di un elementu di signale di ricezione cum'è un vettore in u spaziu di vettori di ricezione K-dimensionale, è divide u spaziu di vettori di ricezione in duie regioni. Determina s'ellu hè accadutu un errore secondu a regione in quale si trova u vettore ricevutu. U schema di bloccu di u receptore ottimali pò esse acquistatu è a rata di errore di bit pò esse calculata da u criteriu di decisione. Questa rata d'errore di bit hè teoricamente ottima, vale à dì, teoricamente u minimu pussibule.
U tassu d'errore di bit ottimali di u segnu determinatu binariu hè determinatu da u coefficiente di correlazione p è u rapportu signal-à-rumore E / n., ma ùn hà micca una relazione diretta cù a forma d'onda di u signale. U più chjucu u coefficient di correlazione p, u più bassu u tassu di errore di bit. U signale 2PSK hà u più chjucu coefficiente di correlazione (p = -1) è a più bassa rata d'errore di bit. U signale 2FSK pò esse cunsideratu cum'è un signalu ortogonale cù un coefficient di correlazione p = 0.
Per u signale cù u signale è a fluttuazione, solu u signale FSK hè utilizatu cum'è l'analisi rappresentativa, perchè in questu canale, l'amplitude è a fase di u signale sò cambiate aleatoriamente per l'influenza di u rumore, cusì u signale FSK hè principalmente adattatu per l'applicazione. A demodulazione incoerente hè u megliu metudu di ricezione per via di u cambiamentu aleatoriu di a fase di signale causata da u canali.
Paragunendu a rata d'errore di u bit di u receptore attuale è u megliu ricevitore, si pò vede chì se u rapportu di putenza signal-to-rumore r in u receptore attuale hè uguali à u rapportu E / n di l'energia di codice è di a putenza di u rumore spettrale. densità in u megliu ricevitore, u rendimentu di u tassu di errore di bit di i dui hè u listessu. In ogni casu, perchè u ricivutu propiu hè sempre impussibile di ottene stu puntu. Per quessa, a prestazione di u receptore attuale hè sempre inferjuri à quella di u megliu receptore.
Questu hè ShenzhenHDV Phoelettroni Technology Ltd a purtari vi circa lu "megghiu ricezione di signali digitale", spergu à aiutà vi, è ShenzhenHDV Phoelettroni Technology Ltd in più diONUserie, serie transceiver,OLTserie, ma ancu pruduce serie di moduli, cum'è: Modulu otticu di cumunicazione, modulu di cumunicazione otticu, modulu otticu di rete, modulu otticu di cumunicazione, modulu di fibra otticu, modulu di fibra otticu Ethernet, etc. , benvenutu a vostra visita.