WLAN pò esse definitu in u sensu largu è in u sensu ristrettu:
Da una perspettiva micro, definiscemu è analizemu WLAN in u sensu largu è strettu.
In un sensu largu, una WLAN hè una reta fatta da rimpiazzà alcuni o tutti i media di trasmissione di a LAN cablata cù onde radiu, cum'è infrared, laser, etc.
In un sensu strettu, questa hè una LAN wireless basata nantu à i standard di a serie IEEE 802.11, chì usa frequenze radio d'alta frequenza per trasmette signali, cum'è onde elettromagnetiche wireless in a banda ISG 2.4GHz o 5GHz, cum'è u mediu di trasmissione.
A rete WLAN chì utilizeghja i standard di a serie IEEE 802.11 hè a seguente:
In l'evoluzione è u sviluppu di a WLAN, ci sò assai standardi tecnichi per a so implementazione, cum'è Bluetooth, a serie 802.11, HyperLAN2, etc. U standard di a serie 802.11 hè diventatu u standard tecnicu principale di WLAN perchè hè faciule da implementà, hà affidabile. cumunicazione, hè flexible, è ùn costa micca assai per implementà. U standard di a serie 802.11 hè ancu usatu cum'è sinonimu di standard tecnicu WLAN.
Cum'è mostra in a figura sottu, pò esse simplicemente capitu cum'è una visione generale di a connotazione di e funzioni WiFi.
U sopra hè a spiegazione di cunniscenza di WLAN furnita da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd. Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd. hè un fabricatore specializatu in l'equipaggiu di cumunicazione otticu.prudutti.