U sviluppu di a tecnulugia Power over Ethernet (POE) hè assai forte. U sviluppu di sta tecnulugia pò simplificà a stallazione è a implementazione di l'equipaggiu elettricu, eliminendu cusì a necessità di linee di trasmissione indipendenti. Oghje, a tecnulugia di fornitura di energia (POE) hè largamente usata in sistemi industriali cum'è a sicurità, a cumunicazione è e reti intelligenti per ottene dati, trasmissione video, cuntrollu di flussu è alimentazione per via di l'autobus in u sistema. Tuttavia, per via di l'ambiente di travagliu duru di Ethernet Industriale, a prutezzione statica è di u portu POE hè essenziale. Eccu una breve introduzione à u schema di prutezzione di u sistema POE:
Livellu:
(1) IEC61000-4-2: LEVEL4: Contact 8kV; Aria: 15 kV
(2) IEC61000-4-5: 10/700us LEVELX: 6KV
Principiu: I dui schemi sopra aduttate una cumminazione di prutezzione in dui fasi, cù u stadiu frontale essendu un suppressore di siliciu elettrostaticu SET è un soppressore di tensione di clamp negativu NVCS, per assorbe è liberate una grande energia di surge. U dispusitivu di prutezzione di a tappa posteriore hè un protettore elettrostaticu ESD, cù una tensione di pinza precisa è una velocità di reazione rapida, Assorbe l'energia residuale di a tappa precedente, riduce a tensione à l'intervallu chì u circuitu back-end pò sustene, è prutegge u back-end. chip finale. In a prutezzione tradiziunale di l'alimentazione di 48V, i dispositi più protettivi sò usati per migliurà u livellu di prova, chì occupa un grande voluminu è hà un effettu di cuntrollu poviru nantu à a tensione residuale, risultatu in una probabilità aumentata di danni di chip back-end. Per questu mutivu, SPSEMI Instant Thunder Electronics hà sviluppatu un materiale di a serie NVCS di suppressore di tensione di pinza negativa specificamente per POE (alimentazione 48V). Stu materiale hà un grande flussu è un picculu voluminu, chì hè imballatu in SMC. In quantu à u cuntrollu di tensione residuale, hè di circa 20V più bassu di i materiali TVS tradiziunali, chì ponu prutegge in modu efficace u chip back-end.
Livellu:
(1) IEC61000-4-2: LEVEL4: Contact 8kV; Aria: 15 kV
(2) IEC61000-4-5: 10/700us LEVELX: 6KV
Principiu: I dui schemi sopra adopranu una prutezzione in dui fasi. U stadiu frontale hè un suppressore di tensione di pinza negativa NVCS, chì assorbe è libera una grande energia di surge. U dispusitivu di prutezzione di u palcuscenicu posteriore hè un protettore elettrostaticu ESD, chì hà una tensione di clamping precisa è una velocità di reazione rapida. Assorbe l'energia residuale di u stadiu frontale, riduce a tensione à l'intervallu chì u circuitu back-end pò sustene, è prutegge u chip back-end.
Sicondu u standard internaziunale IEC61000-4-5, l'energia di u fulmine hè generalmente injected in modu cumuni. In u disignu di u schema, l'attenzione hè pagata à a prutezzione di modu cumuni. Un protettore elettrostaticu TUSD03FB hè aghjuntu trà e linee isolate per a prutezzione di modu differenziale, eliminendu l'energia residuale accoppiata à u back-end in u mumentu di u fulmine, è prutegge a differenza di pressione trà e linee da cambià. U pianu di prutezzione sopra hè statu verificatu da u SPSEMI Transient Thunder Electronics Laboratory.
U sopra hè una breve panoramica di POE Power over Ethernet Surge Protection, chì pò serve com'è riferimentu per tutti. A nostra cumpagnia hà una squadra tecnicu forte è ponu furnisce servizii tecnichi prufessiunali à i clienti. Attualmente, a nostra cumpagnia hà prudutti diversificati: intelligentionu, Modulu otticu di cumunicazione, Modulu di fibra ottica, Modulu otticu sfp,oltequipamentu, Ethernetcambiaè altri equipaghji di rete. Sè avete bisognu, pudete avè una cunniscenza prufonda.