Rete PON da OLT (in generale in a stanza), ODN, ONU (in generale in l'utilizatore, o vicinu à u locu di u corridore di l'utilizatore) trè parti, trà elli, a parte trà OLT à ONU di a linea è l'equipaggiu sò passivi, cusì chjamati rete ottica passiva (PON), chjamata ancuotticurete di distribuzione (ODN), cù a pupularità di a cumunicazione in fibra ottica, più operatori utilizanu a rete PON per sustene a rete d'accessu in fibra ottica unificata, furnisce FTTH maturi.oluzione, per furnisce l'utilizatori cù dati, video, voce è altri servizii.
Sicondu l'ultime previsioni per una urganisazione ben cunnisciuta, u mercatu globale di PON crescerà à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 12,3% trà u 2020 è u 2027, è hè previstu di ghjunghje à $ 16,3 miliardi in 2027, da $ 8,2 miliardi in 2027. 2020. U cunsumu portu ONT / ONU hè statu forte in l'ultimi anni, cù l'applicazioni FTTH è PON in i zoni non-residentiali guidanu sta crescita. Cù l'adopzione di soluzioni 10G è 25G, PON hè avà dispunibule per supportà xHaul mobile è servizii cummerciale. À a fine di u 2022, i rivenuti di u dispositivu portu PON di a prossima generazione sò previsti per cuntà u 50% di l'ingaghjamentu tutale di u dispositivu di u portu PON è u 87% da u 2027. Questu include soluzioni di portu Combo PON chì supportanu 10G o 25G PON è ancu 50G PON. À u listessu tempu, i spedizioni portu di PON OLT aumentanu gradualmente, riflettendu a tendenza à implementà, espansione è aghjurnà e rete. Cù a maturità è a popularizazione di a tecnulugia GPON, è l'applicazione di 10G EPON, u cunsumu portu OLT hè ancu una parte chì ùn pò esse ignorata.
Cina hè stata longu u più grande cunsumadore di i dispositi d'accessu PON, secondu u rapportu. Questu hè duvuta à l'adopzione precoce di a Cina di FTTH in tuttu u paese, è hà una grande dimensione di pupulazione è applicazione. In u 2020, a Cina hà cunsideratu 45% di u cunsumu tutale di u portu di u dispositivu PON. Cina continuarà à cunsumà i dispositi PON, ma ùn duminerà più durante u periodu di previsione. Da u 2027, l'operatori in Europa, u Mediu Oriente è l'Africa (EMEA) è u restu di l'Asia è l'Oceania cunsumanu 51% di i porti PON totali, da u 36% in 2020. U restu di l'Asia è Oceania creceranu significativamente cù un CAGR di 21,8% trà 2020-2027. Parechji operatori in questa grande zona anu aghjurnà à 10G PON, mentre chì altri custruiscenu rete FTTH cù GPON, cum'è in India.
Figura 1: Previsione di entrate di l'equipaggiu PON per regione / paese (2020-2027)
In l'America di u Nordu, diversi operatori di rete sò custruendu è aghjurnà e rete PON, alcuni di i quali sò più vucali cà l'altri. Durante u periodu di previsione, a regione cresce cun un CAGR di 24.0%. U finanziamentu publicu sustene l'espansione di a rete è l'entrata di novi operatori à u mercatu.
Parechji paesi di l'America Latina è di i Caraibi investenu in rete PON, in particulare in i mercati messicani è brasiliani. A regione hè prevista di cresce cù un CAGR di 7.1%. Certi operatori di Cable in questa regione abbandunonu DOCSIS 4.0 in favore di e rete PON-centric.