• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24 ore:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    Prublemi è suluzioni scontri in l'installazione è l'usu di transceivers in fibra ottica

    Tempu di post: 19-05-2020

    Prublemi è suluzioni scontri in l'installazione è l'usu di transceivers in fibra ottica

    U primu passu: prima vede se l'indicatore luminoso di u transceiver di fibra ottica o u modulu otticu è a luce di l'indicatore di u portu torciatu sò accesi?

    1. Se l'indicatore di u portu otticu (FX) di u transceiver A hè attivu è l'indicatore di u portu otticu (FX) di u transceiver B ùn hè micca attivu, u difettu hè in u latu di u transceiver A: una pussibilità hè: A transceiver (TX) trasmissioni otticu U portu hè male perchè u portu otticu (RX) di u transceiver B ùn riceve micca u signalu otticu; una altra pussibilità hè: ci hè un prublema cù questu ligame di fibra di u portu di trasmissione otticu di u transceiver A (TX), cum'è un jumper otticu rottu.

    2. Se l'indicatore FX di u transceiver hè off, assicuratevi chì u ligame di fibra hè cross-linked? Una fine di u jumper di fibra hè cunnessu in modu parallelu; l'altra estremità hè cunnessa in modu cruci.

    3. L'indicatore di coppia ritorta (TP) hè spenta, per piacè assicuratevi chì a cunnessione di coppia ritorta hè sbagliata o a cunnessione hè sbagliata? Per piacè aduprate un tester di continuità per detectà (in ogni modu, l'indicatore di coppia ritorta di alcuni transceivers deve aspittà chì a catena di fibra ottica si accende dopu chì a strada hè cunnessa).

    4. Certi transceivers anu dui porti RJ45: (ToHUB) indica chì a linea di cunnessione à ucambiahè una linea dritta; (ToNode) indica chì a linea di cunnessione à ucambiahè una linea crossover.

    5. Certi generatori di capelli anu un MPRcambiaà u latu: significa chì a linea di cunnessione à ucambiahè un metudu direttu; DTEcambia: a linea di cunnessione à ucambiahè un metudu cross-over.

    Passu 2: Analizà è ghjudicà s'ellu ci hè un prublema cù i ponti di fibra è i cavi di fibra ottica?

    1. Detezzione On-off di cunnessione di fibre ottiche: aduprate linterna laser, luce di u sole, ecc. vede s'ellu ci hè una luce visibile à l'altru finale? Se ci hè una luce visibile, indica chì u jumper di fibra ùn hè micca rottu.

    2. Rilevazione di cunnessione di cable otticu è disconnection: utilizate lampu laser, luce di u sole, corpu luminosu per illuminà una estremità di u connettore o accoppiatore di u cable otticu; vede s'ellu ci hè una luce visibile à l'altra estremità? Se ci hè una luce visibile, indica chì u cable otticu ùn hè micca rottu.

    Passu 3: U metudu half / full duplex hè sbagliatu?

    Certi transceivers anu FDXinterruttorià u latu: full duplex; HDXinterruttori: half duplex.

    Passu 4: Pruvate cù un metru di putenza otticu

    A putenza luminosa di u transceiver di fibra ottica o modulu otticu in cundizioni normali: multimode: trà -10db-18db; monomode 20 km: trà -8db-15db; monomode 60 km: trà -5db-12db; Se a putenza luminosa di u transceiver in fibra ottica hè trà: -30db-45db, allora pò esse ghjudicatu chì ci hè un prublema cù stu transceiver.

    1

    Sughjetti chì necessitanu l'attenzione di u transceiver in fibra ottica

    Per a simplicità, hè megliu aduprà un stile di quistione è risposta, chì pò esse vistu in un sguardu.

    1. U transceiver otticu stessu sustene full-duplex è half-duplex?

    Certi chips nantu à u mercatu ponu solu aduprà l'ambiente full-duplex in u mumentu, è ùn ponu micca supportu half-duplex. Per esempiu, si sò cunnessi à altre marche diinterruttori(SWITCH) o inseme hub (HUB), è usa u modu half-duplex, certamenti pruvucarà gravi cunflitti è perdita di pacchetti.

    2. Avete pruvatu a cunnessione cù altri transceivers di fibra?

    Attualmente, ci sò più è più transceivers in fibra ottica in u mercatu. Se a cumpatibilità di transceivers di diverse marche ùn hè micca pruvata prima, ancu causarà a perdita di pacchetti, u tempu di trasmissione longu è veloce è lentu.

    3. Ci hè un dispositivu di salvezza per impedisce a perdita di pacchettu?

    Per riduce i costi, certi pruduttori utilizanu un modu di trasmissione di dati registratu per riduce i costi. U più grande svantaghju di stu metudu hè chì a trasmissione hè instabile è a perdita di pacchetti. U megliu hè di utilizà un disignu di linea di buffer, chì hè sicuru Evitate a perdita di pacchetti di dati.

    4. Adattabilità à a temperatura?

    U transceiver di fibra ottica stessu genererà calore altu quandu hè adupratu. Quandu a temperatura hè troppu alta (micca più grande di 50 ° C), se u transceiver di fibra ottica funziona bè hè un fattore degnu di cunsiderà u cliente!

    5. Cume u standard IEEE802.3u ?

    Se u transceiver di fibra ottica cumple cù u standard IEEE802.3, vale à dì, u tempu di ritardu hè cuntrullatu à 46bit, s'ellu supera 46bit, significa chì a distanza di trasmissione di u transceiver di fibra ottica serà accurtata.

    2

    Riassuntu è suluzioni di prublemi cumuni di difetti di transceivers in fibra ottica

    Ci sò parechji tippi di transceivers in fibra ottica, ma u metudu di diagnosticu di difetti hè basicamente u stessu. In riassuntu, i difetti chì si trovanu in i transceivers di fibra ottica sò i seguenti:

    1. U lume Power hè spenta, u supplyu di energia hè difettu;

    2. U lume Link hè spenta, è u difettu pò esse cusì:

    a. Verificate se a linea di fibra ottica hè rotta

    b. Verificate se a perdita di a linea di fibra hè troppu grande è supera a gamma di ricezione di l'equipaggiu

    c. Verificate se l'interfaccia di fibra hè cunnessa currettamente, u TX lucale hè cunnessu à u RX remoto, è u TX remotu hè cunnessu à u RX lucale.

    d. Verificate se u connettore di fibra otticu hè inseritu in l'interfaccia di u dispusitivu intactu, s'ellu u tipu di jumper currisponde à l'interfaccia di u dispusitivu, s'ellu u tipu di u dispusitivu currisponde à a fibra ottica, è se a lunghezza di trasmissione di u dispusitivu currisponde à a distanza.

    3. U circuitu Link Light hè spenta, è u difettu pò esse cusì:

    a. Verificate se u cable di rete hè rottu;

    b. Verificate se u tipu di cunnessione currisponde: carte di rete èroutersaduprà cavi cross-over, èinterruttori, hubs è altri dispusitivi utilizanu cavi dritti;

    c. Verificate s'ellu u ritmu di trasmissione di u dispusitivu coincide;

    4. A perdita di pacchetti di rete hè seriu, è i pussibuli fallimenti sò i seguenti:

    a. U portu elettricu di u transceiver ùn currisponde à l'interfaccia di u dispositivu di a rete, o u modu duplex di l'interfaccia di u dispositivu à i dui estremità.

    b. Se ci hè un prublema cù u paru torciatu è a testa RJ-45, verificate

    c. Prublemu di cunnessione di fibra ottica, se u jumper hè allinatu cù l'interfaccia di u dispusitivu, è se u pigtail currisponde à u tipu di jumper è accoppiatore.

    5. Dopu chì u transceiver di fibra hè cunnessu, i dui estremità ùn ponu micca cumunicà

    a A fibra ottica hè invertita, è e fibre ottiche cunnesse à TX è RX sò scambiate.

    b. L'interfaccia RJ45 ùn hè micca cunnessa bè cù u dispositivu esternu (nota u dirittu è u splicing)

    L'interfaccia di fibra ottica (ferrule ceramica) ùn currisponde micca. Stu difettu si manifesta principalmente in u transceiver 100M cù funzione di cuntrollu mutuale fotoelettricu. U transceiver di cuntrollu mutuale fotoelettricu ùn hà micca effettu.

    6. On-off fenomenu

    a. Pò esse chì l'attenuazione di u percorsu otticu hè troppu grande. À questu tempu, a putenza otticu di l'estremità ricevente pò esse misurata cù un metru di putenza otticu. S'ellu hè vicinu à a gamma di sensibilità di ricezione, pò esse basamente ghjudicatu cum'è un fallimentu di u percorsu otticu in a gamma di 1-2dB.

    b. Ucambiacunnessu à u transceiver pò esse difettu. À questu tempu, ucambiahè rimpiazzatu cù un PC, vale à dì, i dui transceivers sò direttamente cunnessi à u PC, è i dui fini sò assuciati cù PING.

    c. U transceiver pò esse difettu. À questu tempu, cunnette e duie estremità di u transceiver à u PC (ùn passanu miccacambia). Dopu chì e duie estremità ùn anu micca prublema cù PING, trasferisce un schedariu più grande (100M) da una fine à l'altra. Osservate a so Velocità, se a vitezza hè assai lenta (più di 15 minuti per u trasferimentu di u schedariu sottu 200M), pò esse ghjudicatu in fondu cum'è un fallimentu di transceiver.

    d. A cumunicazione crashes dopu un periudu di tempu, vale à dì, a cumunicazione falla, è torna à a normale dopu à riavvia.

    Stu fenominu hè generalmente causatu da ucambia. Ucambiaeseguirà a rilevazione di errore CRC è a verificazione di a lunghezza nantu à tutti i dati ricevuti, è verificate chì u pacchettu sbagliatu serà scartatu, è u pacchettu currettu serà trasmessu. verificate. Tali pacchetti ùn saranu micca mandati o scartati durante u prucessu di spedizione, è si accumuleranu in a cache dinamica. In (buffer), ùn pò mai esse mandatu fora. Quandu u buffer hè pienu, pruvucarà ucambiaà crash. Perchè riavvia u transceiver o riavvia ucambiaà questu tempu pò risturà a cumunicazione à u normale, l'utilizatori di solitu pensanu chì hè u prublema di u transceiver.

    8. Metudu di prova Transceiver

    Se truvate chì ci hè un prublema cù a cunnessione di u transceiver, per piacè pruvà secondu i seguenti metudi per scopre a causa di u fallimentu

    a. Pruvazione vicinu à a fine:

    L'urdinatori à i dui estremità ponu ping, se pò esse ping, prova chì ùn ci hè micca prublema cù u transceiver di fibra ottica. Se a prova vicinu ùn riesce à cumunicà, pò esse ghjudicata cum'è un fallimentu di transceiver in fibra.

    b Test à distance :

    L'urdinatori à e duie estremità sò accoppiati à PING. Se PING ùn hè micca dispunibile, duvete verificà se a cunnessione di u percorsu otticu hè normale è se a putenza di trasmissione è ricezione di u transceiver in fibra ottica hè in a gamma permessa. Se pò esse pinged, prova chì a cunnessione otticu hè normale. Pò esse ghjudicatu chì a culpa hè nantu à ucambia.

    c. Test à distanza per determinà u puntu di difettu:

    Prima cunnette una estremità à ucambiaè i dui fini à PING. Se ùn ci hè micca culpa, pò esse ghjudicata cum'è a culpa di l'altrucambia.

    I prublemi cumuni di difetti sò analizati quì sottu per mezu di dumande è risposte

    Sicondu i prublemi di mantenimentu di ogni ghjornu è di l'utilizatori, li riassumeraghju unu per unu in forma di quistione è risposta, sperendu di purtà un pocu aiutu à u staffu di mantenimentu, per determinà a causa di u difettu secondu u fenomenu di difettu, indicà u difettu. puntu, è "corregge a medicina".

    1. Q: Qualessu tipu di cunnessione hè utilizatu quandu u portu transceiver RJ45 hè cunnessu à l'altru equipamentu?

    Risposta: U portu RJ45 di u transceiver hè cunnessu à a carta di rete di PC (equipaggiu terminal di dati DTE) cù un paru cruciatu, è cunnessu à HUB oSWITCH(equipaggiu di cumunicazione di dati DCE) utilizendu un paru ritortu parallelu.

    2. Q: Chì ghjè u mutivu perchè a luce TxLink hè off?

    Risposta: 1. U paru tortu sbagliatu hè cunnessu; 2. A testa di cristallu paru torcia ùn hè micca in bonu cuntattu cù u dispusitivu o a qualità di u paru torcia stessu; 3. U dispusitivu ùn hè micca bè cunnessu.

    3. Q: Chì ghjè u mutivu perchè a luce TxLink ùn lampeghja micca, ma ferma dopu chì a fibra hè cunnessa nurmale?

    Risposta: 1. A distanza di trasmissione hè di solitu troppu longa; 2. Compatibilità cù a carta di rete (cunnessu à u PC).

    4. Q: Chì ghjè u mutivu perchè u lume FxLink hè off?

    U cable di fibra hè cunnessu incorrectamente, u metudu di cunnessione curretta hè TX-RX, RX-TX, o u modu di fibra hè sbagliatu;

    A distanza di trasmissione hè troppu longa o a perdita intermedia hè troppu grande, sopra à a perdita nominale di stu pruduttu. A suluzione hè di piglià misure per riduce a perdita intermedia o rimpiazzà cù un transceiver di distanza di trasmissione più longa.

    A temperatura di u funziunamentu di u transceiver di fibra ottica hè troppu alta.

    5. Q: Chì ghjè u mutivu perchè a luce FxLink ùn lampeghja micca, ma ferma dopu chì a fibra hè cunnessa nurmale?

    Risposta: Stu difettu hè generalmente causatu da a distanza di trasmissione troppu longa o a perdita intermedia hè troppu grande, sopra à a perdita nominale di stu pruduttu. A suluzione hè di minimizzà a perdita intermedia o di rimpiazzà cù un transceiver di distanza di trasmissione più longa.

    6. Q: Chì duverebbe fà se e cinque luci sò tutte accese o l'indicatore hè normale ma incapaci di trasmette?

    Risposta: Normalmente, pudete spegne u putere è ripigliate à u normale.

    7. Q: Chì ghjè a temperatura ambientale di u transceiver?

    Risposta: U modulu di fibra ottica hè assai affettata da a temperatura ambientale. Ancu s'ellu hà un circuitu di guadagnu automaticu integratu, dopu chì a temperatura supera un certu intervallu, a putenza otticu trasmessa di u modulu otticu hè affettata è ridutta, debilitandu cusì a qualità di u signale di a rete ottica è causanu a perdita di pacchetti. disconnecting the link otticu; (in generale, a temperatura di u funziunamentu di u modulu di fibra ottica pò ghjunghje à 70 ℃). chì supera u limitu superiore di a lunghezza di u quadru di u transceiver otticu è hè scartatu da ellu, riflettendu a rata di perdita di pacchettu alta o senza successu.

    L'unità di trasmissione massima, l'overhead generale di u pacchettu IP hè 18 bytes, è u MTU hè 1500 bytes; avà i pruduttori di l'equipaggiu di cumunicazione high-end anu protokolli di rete internu, generalmente aduprendu un metudu di pacchettu separatu, aumenterà u pacchettu IP overhead, se i dati sò 1500 parole Dopu à u pacchettu IP, a dimensione di u pacchettu IP serà più di 18 è esse scartata) , cusì chì a dimensione di u pacchettu trasmessu nantu à a linea scontra u limitu di u dispositivu di a rete nantu à a lunghezza di u quadru. 1522 bytes di pacchetti sò aghjuntu VLANtag.

    9. Q: Dopu chì u chassis hà travagliatu per un periudu di tempu, perchè alcune carte ùn funziona micca bè?

    Risposta: L'alimentazione di u chassis iniziale adopta u modu di relé. Un margine di supply supply insufficiente è una grande perdita di linea sò i prublemi principali. Dopu chì u chassis hà travagliatu per un periudu di tempu, alcune carte ùn ponu micca travaglià nurmale. Quandu alcune carte sò tirate fora, e carte restanti funzionanu nurmale. Dopu chì u chassis hà travagliatu per un bellu pezzu, l'ossidazione di u connettore provoca una grande perdita di connettore. Stu fornimentu d'energia hè fora di i regulamenti. A gamma necessaria pò causà a carta di chassis per esse anormali. I diodi Schottky d'alta putenza sò usati per isolà è prutegge a putenza di u chassiscambia, migliurà a forma di u connettore, è riduce a caduta di alimentazione causata da u circuitu di cuntrollu è u connettore. À u listessu tempu, a redundanza di u putere di l'alimentazione hè aumentata, chì rende veramente l'alimentazione di salvezza còmoda è sicura, è a rende più adatta per i bisogni di u travagliu ininterrottu à longu andà.

    10. Q: Chì funzione hà l'alarma di ligame furnita nantu à u transceiver?

    Risposta: U transceiver hà una funzione di alarme di ligame (linkloss). Quandu una fibra hè disconnected, hà da rinvià automaticamente à u portu elettricu (vale à dì, l'indicatore nantu à u portu elettricu esce ancu). Se ucambiahà a gestione di a rete, serà riflessu à ucambiasubitu. Software di gestione di rete.



    web聊天