Tutti i signali è u rumore in a cumunicazione ponu esse cunsiderati cum'è prucessi aleatorii chì varienu cù u tempu.
U prucessu aleatoriu hà e caratteristiche di una variabile aleatoria è una funzione di u tempu, è pò esse descrittu da dui perspettivi diffirenti, ma strettamente ligati:①u prucessu aleatoriu hè una cullizzioni di funzioni di mostra infinite;②Un prucessu aleatoriu hè un inseme di variabili aleatorii.
E caratteristiche statistiche di un prucessu aleatoriu sò descritte da a so funzione di distribuzione o funzione di densità di probabilità. Se e caratteristiche statistiche di un prucessu aleatoriu sò indipindenti di u puntu di partenza di u tempu, hè chjamatu prucessu strettamente stabile.
E funzioni digitali sò un altru modu concisu per discrive i prucessi aleatorii. Sè u valore mediu di u prucessu hè custante è a funzione di autocorrelazione R (T1, T1+ τ) = R (T), u prucessu hè chjamatu prucessu stazionariu generalizatu.
Se un prucessu hè strettamente stabile, deve esse largamente stabile; altrimenti, pò esse micca veru.Se u tempu mediu di un prucessu hè uguali à a media statistica currispundente, u prucessu hè ergodic.Se un prucessu hè ergodic, hè ancu stabile; altrimenti, pò esse micca veru.
A funzione di autocorrelazione R (T) di u prucessu stazionariu generalizatu hè una funzione pari di a diferenza di tempu R, è R (0) hè uguale à a putenza media tutale, chì hè R( τ) valore massimu. A densità spettrale di putenza (P) ξ (f) hè a funzione di autocorrelazione di a trasformata di Fourier R() (teorema di Wiener Minchin). Questa coppia di trasfurmazioni determina a relazione di cunversione trà i domini di u tempu è di frequenza. A distribuzione di probabilità di u prucessu Gaussianu seguita a distribuzione normale, è a so descrizzione statistica cumpleta necessita solu e so caratteristiche numeriche. A distribuzione di probabilità unidimensionale dipende solu da a media è a varianza, è a distribuzione di probabilità bidimensionale dipende principalmente da a funzione di correlazione. U prucessu gaussianu hè sempre un prucessu gaussianu dopu a trasfurmazioni lineari. A relazione trà a funzione di distribuzione normale è a funzione Q (x) o ERF (x) hè assai utile per analizà a prestazione anti-rumore di i sistemi di cumunicazione digitale. Un prucessu stochasticu chì hè stazionariu Dopu chì I (T) passa per u sistema lineare, u so prucessu di output ξ 0 (T) hè ancu stabile.
E caratteristiche statistiche di prucessi aleatorii di banda stretta è onde sinusoidali più u rumore gaussianu di banda stretta hè più adattata per l'analisi di sistemi di modulazione, sistemi di passa banda è canali multipath fading di cumunicazione wireless. I trè distribuzioni cumuni in a cumunicazione sò a distribuzione Rayleigh, a distribuzione di risu è a distribuzione normale: l'envelope di un signalu di trasportatore sinusoidale più narrowband. U rumore gaussianu hè generalmente una distribuzione di risu. Quandu l'amplitude di u signale hè grande, tende à a distribuzione normale; quandu l'amplitude hè chjuca, hè circa distribuzione Rayleigh.
U rumore biancu gaussianu hè un mudellu ideale per analizà u rumore additivu di u canali, è a fonte principale di u sonu in u sonu termale di cumunicazione appartene à stu tipu di rumore. I so valori in ogni dui tempi diffirenti ùn sò micca correlati è statisticamente indipendenti. Dopu chì u rumore biancu passa per u sistema di banda limitata, u risultatu hè un rumore limitatu di banda. U rumore biancu passa bassa è u rumore biancu passa banda sò cumuni in l'analisi teorica.
U sopra hè l'articulu "processu aleatoriu di u sistema di cumunicazione" purtatu à voi da Shenzhen HDV phoelectron Technology Co., Ltd. speru chì questu articulu pò aiutà à aumentà a vostra cunniscenza. In più di questu articulu, sè vo circate una bona cumpagnia di fabricatore di l'equipaggiu di cumunicazione in fibra ottica chì pudete cunsiderànantu à noi.
Shenzhen HDV phoelectron Technology Co., Ltd hè principalmente un fabricatore di prudutti di cumunicazione. Attualmente, l'attrezzatura prodotta copre userie ONU, serie di moduli ottici, serie OLT, èserie transceiver. Pudemu furnisce servizii persunalizati per diversi scenarii. Sò benvenuticunsultà.