UTransceiver in fibra ottica 100M(cunnisciutu ancu cum'è u convertitore fotoelettricu 100M) hè un cunvertitore Ethernet veloce. U transceiver in fibra ottica hè cumplettamente cumpatibile cù i standard IEEE802.3, IEEE802.3u è IEEE802.1d. Supporta trè modi di travagliu: full duplex, half duplex è adattativu.
Transceiver in fibra ottica Gigabit(cunnisciutu ancu cum'è convertitore fotoelettricu) hè un Ethernet veloce cù una velocità di trasmissione di dati di 1 Gbps. Sempre usa u mecanismu di cuntrollu di accessu CSMA / CD è hè cumpatibile cù Ethernet esistenti. Cù u supportu di u sistema di cablaggio, chì pò aghjurnà senza problemi u Fast Ethernet originale è prutegge cumplettamente l'investimentu originale di l'utilizatori.
A tecnulugia di rete Gigabit hè diventata a tecnulugia preferita per e novi rete è a ricustruzzione. Ancu se i requisiti di prestazione di u sistema di cablaggio integratu sò ancu migliurati, furnisce comodità per l'usu di l'utilizatori è l'aghjurnamenti futuri.
U standard di Gigabit Ethernet hè fattu da IEEE 802.3, è ci sò dui standard di cablaggio di 802.3z è 802.3ab. À mezu à elli, 802.3ab hè un standard di cablaggio basatu nantu à un paru ritortu, utilizendu 4 coppie di Category 5 UTP, è a distanza massima di trasmissione hè 100m. È 802.3z hè un standard basatu in Fibre Channel, è ci sò trè tippi di media utilizati:
a) Specificazione 1000Base-LX: Questa specificazione si riferisce à i paràmetri di fibra multimode è unimode utilizata in longa distanza. Frà elli, a distanza di trasmissione di fibra multi-mode hè 300 (550 metri, è a distanza di trasmissione di fibra monomode hè 3000 metri).)A specificazione richiede l'usu di transceivers laser d'onda longa relativamente caru.
b) Specificazione 1000Base-SX: Questa specificazione hè i paràmetri di fibra multimode utilizata in brevi distanzi. Utiliza fibra multimode è CD (discu compactu) d'onda corta à pocu costu o laser VCSEL, è a so distanza di trasmissione hè 300 (550 metri).
Rimarche: u cunvertitore otticu Gigabit hè un tipu di cunvertitore di signali otticu utilizatu per cunvertisce u signale elettricu di l'urdinatore Gigabit Ethernet in un signalu otticu. Conforme à u standard IEEE802.3z/AB; a so caratteristica hè u portu elettricu. U signale cunforma à 1000Base-T, chì pò esse adattatu per sè stessu attraversu a linea recta / linea crossover; pò ancu esse in modalità full duplex / half duplex.
Attualmente, più di centu megabits sò utilizati, è pocu gigabit sò usati, ma avà i prezzi di centu megabits è gigabit si avvicinanu gradualmente. Se u guardate da una perspettiva à longu andà, hè cunsigliatu di utilizà gigabittrasmettitori di fibra ottica.
Se a rete attuale ùn hà micca esigenze speciali, ancu s'ellu hè di trasmette video d'alta definizione o una grande quantità di trasmissione di dati, una rete 100M hè abbastanza.
I transceivers ottici 100M sò più economici cà i transceivers ottici gigabit, è i transceivers ottichi 100M seranu ancu usati in termini di costu. In ogni casu, se a reta di l'area lucale hè una rete gigabit, l'usu di transceivers gigabit hè assai megliu cà un transceiver 100M.
Riassuntu: I transceivers di fibra ottica veloce è Gigabit anu a listessa funzione, sò usati per riceve signali luminosi, ma a so larghezza di banda hè diversa, è a velocità Gigabit hè più veloce.