In a vita muderna, u travagliu è u studiu, tutti avemu bisognu di usà rete cablata o wireless, è i gatti ottici è i routers sò unu di l'equipaggiu necessariu per a nostra reta di casa / uffiziu. Tuttavia, assai pirsuni nun sacciu assai circa sti dui dispusitivi, chì hè facile à cunfundirli. Allora, chì hè a diffarenza trà cat otticu èrouter? Chì deve esse attentu à quandu installate è aduprà cat otticu èrouter? Andemu à capisce.
Chì ci hè a diffarenza tràrouterè cat otticu
Diverse definizioni: cat otticu hè un tipu di modem. Hè un tipu d'attrezzatura di trasmissione di fibra ottica sviluppata per a fibra ottica FTTH. Urouterhè un dispositivu chì pò distribuisce a reta à parechji computers o dispositivi wireless attraversu u cable di rete.
Differenza di l'interfaccia: in più di l'interfaccia di rete standard, u gattu otticu hà una interfaccia PON addiziale per l'ingressu di u signalu otticu chè urouter, chì hè chjamatu portu otticu per cortu.
Chì deve esse attentu à quandu installate è aduprà cat otticu èrouter
1. Quandu si stallanu cat otticu èrouter, Perchè u mudellu di stanza di ogni casa hè diversu, u metudu multipuntu deve esse usatu per pruvà a forza di u signale durante a stallazione. À u stessu tempu, quandu si mette i misgi ottici è i routers, hè megliu di mette in u locu cù u megliu effettu di cobertura di signale.
2. Se u cat otticu hè stallatu in a casella di casa, hè cunsigliatu per installà un altrurouterper aumentà a cobertura di a rete o aghjunghje arouterin ogni stanza.
3. Tramindui i misgi ottici è i routers sò dispusitivi attivi, perchè emettenu una certa quantità di calore durante l'usu. Per quessa, hè megliu installà in un locu scuru è ventilatu, è pruvate micca di stack.