A mostra prufessiunale globale di l'industria optoelettronica cun grande scala, influenza è autorità - China International Optoelectronic Expo (riferita cum'è: CIOE China Optical Expo) serà trasladata à Shenzhen International, situatu in u District di Baoan per a prima volta u 9-11 di settembre. 2020. U Centru di Cunvenzione è Exhibition hè previstu di avè un spaziu tutale di mostra di 160 000 metri quadrati. Aprirà i Saloni 1-8 è riunite più di 3000 cumpagnie di mostra da u mondu sanu. CIOE China Optical Expo custruirà una piattaforma glubale di mostra è di scambiu d'alta tecnulugia sottu u forte empowerment di Guangdong, Hong Kong, Macao è Dawan District è a nova sala di mostra sottu u cuncettu di sviluppu di cuuperazione, integrazione, allargamentu, forza, prufessiunale è precisione. Per ottene l'integrazione di l'industrii upstream è downstream di optoelettronica, è per presentà un novu aspettu di più prufessiunale è di alta qualità à l'industria.
Un novu puntu di partenza·Raccoglie l'impulsu è hà inauguratu un novu saltu
China International Optoelectronic Exposition hè stata fundata in 1999 à a fine di u seculu passatu. Cum'è a prima mostra prufessiunale optoelettronica in Cina, a prima mostra hè stata fatta in Shenzhen High-Tech Fair (u situ originale hè statu custruitu in a Borsa di Shenzhen). L'area di mostra era 1000. Più di dui metri quatrati, dopu à a fine di u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Shenzhen in 2005, l'Exposizione Optoelettronica Internaziunale Chine (CIOE), a mostra di marca chjave in Shenzhen, hè stata prima spustata à a Cunvenzione è Esposizione di Shenzhen. Centru. L'area di esibizione superava i 40.000 metri quadrati, è i primi pavilioni di i Stati Uniti, Francia, Internaziunali cum'è u Regnu Unitu, u Canada è a Corea di u Sud. In i deci anni dopu, a zona di mostra CIOE hè stata arrampicata in tuttu. In 2013, a 15th China International Optoelectronic Exposition copre una superficie di 110.000 metri quadrati chì copre tutte e sale di mostra di Shenzhen Convention and Exhibition Center.
In 15 anni, hè cresciutu cù u Centru di Cunvenzione è Exhibition di Shenzhen. In l'ultimi 21 anni, hà participatu à l'avanzamentu di a tecnulugia optoelettronica, l'aghjurnamentu di i prudutti è l'alti è bassi di u mercatu. S'appoghjanu annantu à u vigoru sviluppu ecunomicu è suciale di Shenzhen è u rapidu sviluppu di l'industria optoelettronica di a Cina, CIOE hè cresciutu da i primi 37 espositori, 1556 visitatori à 1831 espositori d'oghje è 68,310 visitatori.
L'ecunumia di a Cina è a scienza è a tecnulugia avanzanu cù ogni ghjornu chì passa. A tecnulugia fotoelettrica hà purtatu cambiamenti ricchi è variati à a vita umana. L'avanzata cuntinua di i prudutti innovatori è l'aghjurnamenti di a tecnulugia hà ancu prumuvutu a rapida espansione di e catene di l'industria upstream è downstream. Exhibition Center in 2019, l'industria di cunvenzione è di mostra in l'area di a Baia hà da usher in una nova volta di opportunità di sviluppu, in questu vantaghju di l'industria è regione. Sottu à l'effettu di l'agglomerazione di risorse duali superiori, a traslocazione di a nova sala di mostra hè un novu puntu di partenza per a CIOE China Optical Expo. L'area di esibizione tutale aumenterà da 31% à 160.000 metri quadrati in 2020, è a forte dumanda di participazione pò esse soddisfatta immediatamente. I visitori ponu gode di una visita d'alta qualità è una visita rinfrescante mentre gode di prudutti più innovatori è tecnulugia d'avanguardia.gies.Yang Xiancheng, fundatore è vicepresidentu esecutivu di China International Optoelectronic Expo (CIOE), hà dettu chì "l'esibizione stessu hà l'attributi basi di a paleta di l'industria, è a CIOE China Light Expo hè sempre stata a paleta di l'industria optoelettronica. . Adattà à u cambiamentu è guidà a direzzione di u cambiamentu.Prima chì avemu avutu dui muvimenti, si trova chì ogni cambiamentu hà purtatu à l'aghjurnamentu di a marca è a scala di l'esposizione. Credu sta volta noiInaugurerà un novu sviluppu di saltu in avanti ".
Nove opportunità · Accelerate a liberazione di più bisogni di applicazioni in l'industria fotovoltaica
A tecnulugia optoelettronica è l'applicazioni di u produttu anu penetratu in tutti l'aspetti di a vita di massa, da e rete di cumunicazione, viaghji, assistenza sanitaria, fabricazione intelligente, monitoraghju di sicurità è elettronica di u cunsumu. Tenendu l'attualità di i cambiamenti in u mercatu, CIOE hà presentatu più di nove applicazioni in cumunicazioni ottiche,Trattamentu è almacenamentu di l'infurmazioni, elettronica di u cunsumu, fabricazione avanzata, difesa è sicurità, trasfurmazioni di semiconduttori, energia, sensazione è prova è misurazione, display di illuminazione è applicazioni mediche. I prudutti innovatori di l'optoelettronica è e tecnulugie d'avanguardia aiutanu l'imprese in diversi campi d'applicazione à truvà tecnulugii di core è sfondate e difficultà di a tecnulugia di fabricazione.
À u listessu tempu, nantu à a basa di mantene è prumove e caratteristiche è i vantaghji di l'esibizioni precedenti, l'urganizatori aghjunghjenu più novi industrie, novi prughjetti è novi applicazioni dopu avè trasladatu à e novi sale di mostra, accelerà a liberazione di più novi richieste in u industria optoelettronica, è rende a mostra più abbundante è più Comprehensive, più diversificata è più prufessiunale.
Nova sala di mostra · U supportu multi-partitu hè più maturu
U trasferimentu di l'esposizione hè cum'è "muvimentu", è ùn hè senza dubbitu più grande di u prughjettu in muvimentu in a vita di e persone. L'urganizatori di l'esibizione anu evaluatu è analizatu currettamente in a prima fase, è anu realizatu un studiu è riferimentu multi-faceted. Hanu visitatu u statutu di a custruzzione è u prugressu di a custruzzione di a sala di mostra in dettagliu, è anu amparatu più nantu à e facilità cumpletu è u pianu di u funziunamentu di a nova sala di mostra. Hè capitu chì Shenzhen International Convention and Exhibition Center occupa un vantaghju geograficu unicu, è hà cundizioni di trafficu tridimensionale di mare, terra, aria è ferru. À u listessu tempu, a sala di mostra hè dotata di 50.000 metri quadrati di strutture di ristorazione, è pudete gode di ogni tipu di cibo senza abbandunà a sala di mostra.
Hè capitu chì l'urganizatori anu ricivutu assai espositori bisognu di riservà u stand di l'annu prossimu è espansione a zona di u stand. Anu ancu espresu a so forte fiducia è l'aspettativa per a CIOE China Light Expo per traslassi in a nova sala di mostra in 2020. Credu chì u 2020 serà 9 U 9-11 di settembre, u Centru di Cunvenzione è Esposizioni Internaziunale di Shenzhen hà da fà una festa senza precedente. di optoelettronica.