U nome cumpletu di u modulu otticu hètransceiver otticu, chì hè un strumentu impurtante in u sistema di cumunicazione in fibra ottica. Hè rispunsevuli di cunvertisce u signalu otticu ricevutu in un signalu elettricu, o di cunvertisce u signale elettricu di input in un signalu otticu stabile à una tarifa currispundenti.
Umodulu otticu hè cumpostu di dispusitivi optoelettronica, circuiti funziunali è interfaccia otticu. I dispusitivi optoelettronici includenu duie parte: trasmissione (TOSA) è riceve (ROSA).
I paràmetri tecnichi chjave di u modulu otticu includenu a putenza ottica media trasmessa, u rapportu di estinzione, a sensibilità di riceve è a putenza ottica saturata.
1. A putenza ottica media trasmessa si riferisce à a media aritmetica di u putere otticu quandu a logica di u signale hè 1 è a putenza otticu quandu hè 0.
2. U rapportu di l'estinzione si riferisce à u rapportu di a putenza ottica media trasmessa di tutti i codici "1" à a putenza ottica media trasmessa di tutti i codici "0". Affetterà a sensibilità di riceve. U rapportu di estinzione deve esse cuntrullatu in un intervallu raghjone. Un grande rapportu estinzioni hè conducive à riduzzione Penalità Power, ma troppu grande vi cresce u jitter mudellu-riguardanti di u laser.
3. A sensibilità di ricivimentu si riferisce à u limitu minimu chì l'estremità ricevente pò riceve u signale. Quandu l'energia di u signale di l'estremità di ricezione hè menu di a sensibilità di ricezione standard, l'estremità di ricezione ùn riceve micca dati.
4. U valore di putenza otticu saturatu si riferisce à a putenza otticu massima detectable à l'estremità ricivuta di u modulu otticu, in generale -3dBm. Quandu a putenza ottica ricevuta hè più grande di a putenza ottica saturata, l'errore di bit seranu ancu generati. Dunque, se u modulu otticu cù una putenza ottica di trasmissione elevata hè pruvatu senza attenuazione è loopback, errori di bit saranu.