• Giga@hdv-tech.com
  • Serviziu in linea 24H:
    • 7189078c
    • sns03
    • 6660e33e
    • youtube 拷贝
    • instagram

    U principiu di travagliu è l'applicazione di u modulu otticu in a trasmissione ottica

    Tempu di post: 23-lugliu-2020

    In u campu di a cumunicazione, a trasmissione di l'interconnessione elettrica di i fili metallici hè assai limitata per fatturi cum'è l'interferenza elettromagnetica, a diafonia è a perdita intercodice, è i costi di cablaggio.

    In u risultatu, a trasmissione ottica hè nata. A trasmissione ottica hà i vantaghji di una larghezza di banda alta, una grande capacità, una integrazione faciule, una bassa perdita, una bona cumpatibilità elettromagnetica, senza crosstalk, pesu ligeru, piccula dimensione, etc., cusì l'output otticu hè largamente utilizatu in a trasmissione di signali digitale.

    Struttura basica di u modulu otticu

    Frà elli, u modulu otticu hè u dispusitivu core in a trasmissione di fibra ottica, è i so diversi indicatori determinanu u rendiment generale di a trasmissione. U modulu otticu hè un trasportatore utilizatu per a trasmissione trà ucambiaè u dispusitivu, è a so funzione principale hè di cunvertisce u segnu elettricu di u dispusitivu in un signalu otticu à a fine di trasmissione. A struttura di basa hè custituita da duie parti: "componente emettitore di luce è u so circuitu di guida" è "componente di ricezione di luce è u so circuitu di ricezione".

    U modulu otticu cuntene dui canali, à dì u canali di trasmissione è u canali di ricezione.

    01

    A cumpusizioni è u principiu di travagliu di u canali di trasmissione

    U canali di trasmissione di u modulu otticu hè cumpostu da una interfaccia d'ingressu di signale elettricu, un circuitu di drive laser, un circuitu di impedenza è un cumpunente laser TOSA.

    U so principiu di funziunamentu hè l'ingressu di l'interfaccia elettrica di u canali di trasmissione, l'accoppiamentu di u signale elettricu hè cumpletu attraversu u circuitu di l'interfaccia elettrica, è dopu u circuitu di guida laser in u canali di trasmissione hè modulatu, è dopu a parte di currispondenza di impedenza hè aduprata per l'impedenza. currispundenza per compie a modulazione è u drive di u signale, è infine Mandate a cunversione elettro-ottica laser (TOSA) in signale otticu per a trasmissione di signal otticu.

    A cumpusizioni è u principiu di travagliu di u canali di ricezione

    U canali di ricezione di u modulu otticu hè custituitu da u cumpunente di detector otticu ROSA (cumpostu da diodu di fotodetezzione (PIN), amplificatore di transimpedenza (TIA)), circuitu di corrispondenza di impedenza, circuitu di amplificatore limitante è circuitu di interfaccia di output di signale elettricu.

    U so principiu di travagliu hè chì u PIN cunverte u signale otticu cullatu in un signalu elettricu in una manera proporzionale. TIA cunverte stu signalu elettricu in un signalu di tensione, è amplifies u signale di voltage cunvertitu à l'amplitude necessaria, è u trasmette à u limitatore per mezu di u circuitu di currispundenza d'impedenza. rapportu à-rumore, riduce u tassu di errore di bit, è infine u circuitu di l'interfaccia elettrica cumpleta l'output di signale.

    Applicazione di u modulu otticu

    Cum'è u dispositivu core per a cunversione fotoelettrica in cumunicazioni ottiche, i moduli ottici sò largamente usati in i centri di dati. I centri di dati tradiziunali utilizanu principalmente moduli ottici 1G / 10G à bassa velocità, mentre chì i centri di dati in nuvola utilizanu principalmente moduli 40G / 100G d'alta velocità. Cù novi scenarii di applicazioni cum'è video in alta definizione, trasmissione in diretta è VR chì guidanu a rapida crescita di u trafficu di a rete globale, in risposta à e tendenze di u sviluppu futuru, i bisogni emergenti di l'applicazioni cum'è l'informatica in nuvola, i servizii Iaa S, è i big data ponenu esigenze più alte. nantu à a trasmissione di dati internu di u centru di dati , Chì darà nascita à moduli ottici cù tassi di trasmissione più altu in u futuru.

    In generale, quandu scegliemu moduli ottici, cunsideremu principalmente fattori cum'è scenarii di applicazione, esigenze di velocità di trasmissione di dati, tippi d'interfaccia, distanze di trasmissione ottica (modu di fibra, putenza ottica necessaria, lunghezza d'onda centrale, tipu di laser) è altri fattori.



    web聊天