Dui cuncetti basi di laser, unu hè stimulated emission, l 'altru hè u resonator. In questu documentu, u principiu di basa di DBR (Distributed Bragg Reflector), chì hè un resonator in lasers di tipu VCSEL, hè introduttu. Dui cunniscenze di fisica di basa: a transizione di a fase di riflessione è l'interferenza di film sottile sò introdutte rispettivamente.
A pusizione di DBR in u laser VCSEL hè mostrata quì sottu:
Transizione di fase di riflessione
Quandu a luce hè trasmessa da u mediu otticamente sparse n1 à u mediu otticamente densu n2 (indice di rifrazione n2>n1), a luce riflessa subirà una transizione di fase di 180 gradi à l'interfaccia. Tuttavia, ùn ci hè micca transizione di fase quandu un mediu fotodensu hè trasmessu à un mediu fotofobicu.
Da un puntu di vista di l'ingenieria, a luce hè ancu una onda elettromagnetica, è a riflessione di a luce pò esse analoga à a riflessione di un signalu elettricu quandu l'impedenza cambia. Quandu un signale elettricu entra in una linea di trasmissione à bassa impedenza da una linea di trasmissione à alta impedenza, pruduce una riflessione di fase negativa (transizione di fase di 180 gradi), è quandu entra in una linea di trasmissione à alta impedenza da una linea di trasmissione à bassa impedenza. , produce una riflessione di fase positiva (senza transizione di fase). L'indice di rifrazione di un mediu di trasmissione otticu hè analogu à l'impedenza di una trasmissione di signali elettrici.
Spiegazioni più profonde sò fora di u scopu di stu articulu.
Interferenza di film sottile
Quandu a luce passa per una film fina, serà riflessa duie volte nantu à a superficia superiore è inferjuri, è u gruixu di a film fina affetterà a diferenza di u percorsu otticu di e duie riflessioni. Se u spessore di a film sottile hè cuntrullatu per esse (1/4 + N) volte a lunghezza d'onda, a diferenza di u percorsu otticu di e duie riflessioni hè (1/2 + 2N), è a diferenza di u percorsu otticu currisponde à un gradu di 180 gradi. transizione di fase, è unu di i riflessioni sarà sottumessi à una transizione di fase 180-gradu. Allora a luce riflessa di i dui tempi hè eventualmente in fase, è a superposizione hè rinfurzata, vale à dì, u coefficient di riflessione generale hè aumentatu. In fattu, DBR hè una strata alternante di dui media di indice di rifrazione. Quandu a luce passa per DBR, ogni strata aumenterà un certu sistema di riflessione, è u coefficient di riflessione di DBR pò ghjunghje à un livellu assai altu.
Schema di u mecanismu di interferenza di film:
Nota 1: Per vede chjaramente, i trè fasci di luce sò disegnati separatamente, ma sò in realtà stack together;
Figura 2: U primu riflessu di u turchinu (transizione di fase di 180 gradi) è a seconda luce riflessa di u giallu (differenza di fase di 180 gradi per via di a diferenza di u percorsu otticu) sò infine in fase, è a superposizione hè rinfurzata.
A struttura DBR pò amplificà a riflettanza attraversu parechje strati di riflessione. Tuttavia, DBR travaglia aduprendu u principiu di interferenza, cusì DBR avarà una alta riflettività per certi intervalli di lunghezze d'onda specifiche di luce, è ponu ottene una perdita assai bassa, è altri tipi di riflettori (cum'è superfici metalliche) sò diffirenti in e caratteristiche di riflessione.
U sopra hèHDV Phoelettroni Technology Ltd per purtà i clienti nantu à l'articulu di introduzione "dui cuncetti basi di laser", è a nostra cumpagnia hè una produzzione specializata di fabricatori di rete ottiche, i prudutti implicati sò serie ONU (OLT ONU/AC ONU/CATV ONU/GPON ONU/XPON). ONU), serie di moduli ottici (modulu di fibra ottica / modulu di fibra ottica Ethernet / modulu otticu SFP), serie OLT (equipaggiu OLT / switch OLT / cat otticu OLT), etc., ci sò diverse specificazioni di i prudutti di cumunicazione per i bisogni di diverse scenarii per u supportu di a rete, benvenutu à cunsultà.