Chì ghjè un modulu SFP?
SFP hè l'abbreviazione di small package pluggable. Hè un modulu otticu compactu, hot pluggable per telecomunicazioni è applicazioni di cumunicazione di dati. U modulu otticu SFP pò esse cunsideratu cum'è una versione aghjurnata di u modulu otticu GBIC. A cuntrariu di GBIC cù interfacce di fibra SC, SFP venenu cù interfacce LC (ancu se ci sò ancu moduli SFP cù interfacce SC) è anu una dimensione di u corpu di solu circa a mità di quella di GBIC, chì permettenu à SFP di salvà più spaziu. SFP cunnette a scheda madre di i dispositi di rete (cum'èrouters, switches, media converters, o apparati simili) à cavi ottici o cavi. À u listessu tempu, SFP hè una specificazione industriale cumunimenti utilizata supportata da parechji fornitori di dispositivi di rete. Hè statu cuncepitu per sustene SONET, Gigabit Ethernet, Fibre Channel è altri standard di cumunicazione. A forma hè mostrata in a figura seguente
Standardizazione
U modulu SFP Optical ùn hè micca regulatu da alcun sistema standard ufficiale, ma hè regulatu da un accordu multilaterale (MSA) trà i cuncurrenti. SFP hè cuncepitu secondu l'interfaccia GBIC è ottene una densità di portu più altu ch'è GBIC (u nùmeru di modulu otticu per centimetru longu u bordu di a scheda madre), per quessa SFP hè ancu chjamatu mini GBIC. U modulu otticu di u pacchettu ligatu hà una dimensione simile à SFP, ma hè saldatu à a scheda madre cum'è pin piuttostu chè inseritu in u slot di a carta laterale.
In ogni casu, in l'applicazioni pratiche, certi fabricatori di dispositivi di rete utilizanu u mecanismu chjave per rompe a cumpatibilità cù l'SFP "universale", vale à dì, aghjunghje un prucessu di verificazione à u firmware di u dispusitivu in modu chì u dispusitivu pò attivà solu u so propiu modulu otticu.
Diversi tipi di SFP
Ci hè parechje diverse tippi di trasmettitori è ricevitori per i moduli SFP venduti in u mercatu oghje. Stu metudu permette à l'utilizatori di selezziunà u modulu otticu adattatu per ogni ligame sfarente. Per esempiu, in i tipi di interfaccia attuale, a trasmissione pò esse divisa in modu unicu o multimode basatu annantu à diversi tipi di fibra.
Comu mostra in a figura sopra, sta stampa mostra u modulu di fibra unicu di l'interfaccia SC
Comu mostra in a figura sopra, questu hè un modulu di fibra duale per l'interfaccia LC
Composizione di SFP
A cumpusizioni di a struttura: cumpostu principarmenti di unu di i (BOSA per una sola fibra; TOSA + ROSA per a doppia fibra), cumminati cù u bordu PCBA è a cunchiglia, è dotatu di anelli di tira, fibbie, pezzi di sbloccare è tappi di gomma. Per distinguerà megliu e diverse lunghezze d'onda di emissione è ricezione da l'apparenza, i diversi culori di l'anellu di pull sò generalmente pensati per distingue i tipi di parametri di u modulu. Per esempiu, in l'interfaccia di fibra unica LC, l'anellu di pull blu hè 1310nm, l'anellu di pull purple hè 1490nm, è cusì
U modulu SFP pruduciutu da Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd. hè un pruduttu più vendutu. Inoltre, ci sò ancu cumunicazione populari Modulu otticu, modulu otticu pluggable, modulu otticu 1x9, modulu otticu dual core è altri prudutti di moduli di diversi tipi. Benvenuti à tutti quelli chì anu bisognu di capiscenu u produttu. Shenzhen Haidiwei Optoelectronics Technology Co., Ltd. pò furnisce una squadra di serviziu tecnicu prufessiunale per serve.